aangeschoten is een mooi beginquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangeschoten is een mooi begin
Dat zullen we nog wel zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Rubber je hebt een uitdaging te pakkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat duurt vaak ook nog wel wat biertjes.
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:21 schreef Messenga het volgende:
Wat schenken ze trouwens, halve liters?
zonder schuim....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ierse pub, dus hele pints en halve pints.
Dat valt best mee, alleen die 1e keer had ik em goed zittenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat willen we bereiken op de meet; Voreg wordt ook standaard dronken
Ik ken mn grens ook wel maar ben altijd bereid om er overheen te stappen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dronken lukt je niet, ik ken mn grens.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
aha; nog een nieuwe mod die rondjes komt geven
Kan er de 18e bij zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Nou, het hangt af van wanneer ik geopereerd moet worden, over een paar dagen weet ik meer....
Mooi zo!quote:
Minder schuim=meer bier, slimme jongens die Engelsenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zonder schuim....
rare jongens die engelse
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versierenquote:
Jij hoeft me toch niet meer te versieren eendjequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik je nou echt onder zijn ogen gaan zitten versieren
ze valt als een mes blok voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versierenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
Hmmm redelijk zorgwekkend dat je kwijlt bij de gedachte dat Eend Golfer gaat versierenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer komt alleen, ga je die toch versieren
Verkeerde topic, maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[centraal] Randverschijnselen #12
Staat een mobiel nr van iemand, misschien ff verwijderen.
Als..., dan jaquote:Op zondag 5 november 2006 22:03 schreef clauwheee het volgende:
Dan zit je dan per ongeluk maar even met een zere knie ofzo. Nemen we dezelfde trein?
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komenquote:
Dat is ook altijd zo geweest. Ik vind het alleen wel een verschil of ik het eerste laat schieten of het tweede. En laat ik nu net 2 weken bij het eerste hebben gespeeld, maar als dat snel weer veranderd is er niks aan de hand.quote:Op maandag 6 november 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dat staat dan bij het lijstje mensen die zeker komen![]()
intocht van Sinterklaas?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Er schijnt dan een grott evenement te zijn maar ik weet nog van niets.
Dus afwachten voor mij tot misschien wel de laatste dag.
Dan weet ik het pas zeker
Niet de op de zaken vooruitlopenquote:
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd geplandquote:
Nee joh de volgende keer ben je er weer bijquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, die wordt natuurlijk weer tegelijk met een PSV-thuiswedstrijd gepland![]()
Idd, als je dit zo'n gemis vindt, kom je toch gewoon. PSV speelt vast nog wel een keertje thuisquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
nepsupporterquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
je bent toch niet verplicht om naar PSV te gaan bos, gewoon komen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |