Utrecht is prima op de fiets te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef Kaap het volgende:
Als het nou een week later was, dan was ik in ieder geval in UtrechtMaar Utrecht beetje ver om eerlijk te zijn vanuit het gat waar wij wonen
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Bos...
hij moet gewoon komen en dat voetbal laten zittenquote:
Dan kan ik helaas ook niet naar de meetquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:34 schreef Bananenman het volgende:
verjaardag vier
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.quote:Op maandag 4 september 2006 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas, zie net dat ik dan een verjaardag heb.![]()
Maar je bent helemaal niet op mn begrafenis uitgenodigd.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.![]()
Ja, daar moet je op jouw leeftijd elke dag rekening mee houdenquote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk die dag een begrafenis gepland.![]()
je zoekt er nog 2 andere wijze bij?quote:Op maandag 4 september 2006 18:43 schreef pascalheister het volgende:
iemand die vanuit het oosten reist?
ja of evt. een wijze met ovquote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zoekt er nog 2 andere wijze bij?
en Danny ?quote:
Alleen om iedereen uit het café te gooienquote:
lust je geen bierquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik kom met de autodus als iemand wilt mee rijden uit de buurt van Ermelo
quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Alleen om iedereen uit het café te gooien
Station Amersfoort alsjeblieftquote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 22:29 schreef appelsientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |