quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuw vers topic, aangezien deze ook een beetje vervuild is door al dat carnavalsgeneuzel.
Leuk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:34 schreef Chadi het volgende:
Zet mij er ook even bij als misschien... kom wel 2 uurtjes later als het kan.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom denkt Bluezz er eigenlijk nog een nachtje over na golfer?
hij heeft maar te komen, kunnen we met de pokeraars in VBL eens een goed gesprek over poker opzettenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom. Noca denkt er vast ook nog een nachtje over na.
Neemt er iemand fiches meequote:Op vrijdag 1 september 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft maar te komen, kunnen we met de pokeraars in VBL eens een goed gesprek over poker opzetten
quote:
Die pokermeet moet er inderdaad maar eens van komen...quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een VBL-pokermeet zullen we ook eens organiseren. Maar laten we nu maar gewoon bier van het geld halen ipv alles aan rubbereend te verliezen
Tsja, ik speel het dan ook al jarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Poker.
Over meeloophypes gesproken. Spelletje bestaat al eeuwen, maar OPEENS moet de hele wereld pokeren....
Tis niets persoonlijk hoor, maar je hoort het opeens overal.... terwijl een half jaar geleden echt niemand het speelde. Opeens is het live op eurosport enzo. Net zoiets als Darten een tijdje terug..quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tsja, ik speel het dan ook al jaren.
Darten is seasonhype he, rond de jaarwisseling is het weer helemaal hot.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niets persoonlijk hoor, maar je hoort het opeens overal.... terwijl een half jaar geleden echt niemand het speelde. Opeens is het live op eurosport enzo. Net zoiets als Darten een tijdje terug..
Ik denk dat het geen moer uitmaaktquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
Kaap, kutsmoes. Woon je in Groningen? Nee? Dan heb je geeeen, ik herhaal GEEN, recht van spreken.
Pff.
Neej, ik woon in Vlissingen, precies tegenovergestelde van grunnquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
Kaap, kutsmoes. Woon je in Groningen? Nee? Dan heb je geeeen, ik herhaal GEEN, recht van spreken.
Pff.
Nee precies, dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen moer uitmaakt.
Utrecht is prima op de fiets te doenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:15 schreef Kaap het volgende:
Als het nou een week later was, dan was ik in ieder geval in UtrechtMaar Utrecht beetje ver om eerlijk te zijn vanuit het gat waar wij wonen
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer Bos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |