Ze staat in het grote boek heb ik vernomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
haha nee hoor.. Maar de "echt" .. Die van tv zeg maar.. komt aan hier..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
ben je soms stout geweest bloem?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:54 schreef Blumchen het volgende:
Hey.. Is dit nou niet de datum dat sinterklaas aankomt? Want dit jaar komt tie namelijk bij ons![]()
Voor mij is Middelburg nog steeds hier.. Bijna heel mijn familie woont er, en ik heb er ook het langst van mijn leven door gebrachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier, hier, hier... Hier is Vlissingen Bloem! Middelburg is dáár....
Dat is in mijn bedrijf opgenomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/nps/sinterklaasjournaal/
Maar dan heb je nog alle tijd om naar Utrecht te reizen, lijkt me
Same here.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:03 schreef dndiek het volgende:
De cursus die ik zou gaan volgen op de 18e gaat niet door dus de kans dat ik kom is weer groter
oke lieve jasper.. wat jij wiltquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar nu ben je Vlissingse! En dat is beter dan Middelburgse.
doen jullie dezelfde cursus?quote:
Zo'n spiegel met opdrukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Same here.
Trouwens nog iemand (student of zo) belangstelling voor een ca. 40 x 50 cm grote Duvel spiegel?
Doe hem weg, zou hem makkelijk mee kunnen nemen voor een geinteresseerde.
denk het nietquote:
Nordic Walking, altijd gezelligquote:
wel jammer dat ze niet komtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
is bluezz al van de misschien lijst af?
en is noca nou zeker of misschien?
Ze staat nog wel op de misschien lijst, maar wel met een streep er doorheenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
is bluezz al van de misschien lijst af?
Dat ligt eraan waarvoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
en is noca nou zeker of misschien?
dat geldt nog als een misschien?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze staat nog wel op de misschien lijst, maar wel met een streep er doorheen
we hebben de foto's nog, hangen we die gewoon op daarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wel jammer dat ze niet komt![]()
Dan kan jij op een foto gaan zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we hebben de foto's nog, hangen we die gewoon op daar![]()
nee, bluezz mag bij mij op schootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan kan jij op een foto gaan zitten
Zo zo, een charme-offensief van Pascal om haar over te halen toch te komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, bluezz mag bij mij op schoot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |