quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:05 schreef Hrvat het volgende:
Als ik zou komen gaat da zandmanneke waarschijnlijk ook proberen om rond mijn nek een slotje te hangen, vrees ik.
Lamazitte dus!![]()
Dan kom ik niet hõõrquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
Same here!
Houdt dat nu in dat we met allemaal Ajacieden (en een Grun-babe) zitten opgescheept?
![]()
Jij mag die kroeg nog niet in en er geldt een alcoholverbod voor pubertjes.quote:
1990-04-10quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag die kroeg nog niet in en er geldt een alcoholverbod voor pubertjes.
Doe geen moeite verder.
Gezelligquote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef dndiek het volgende:
Ik heb eerst een trainerscursus en misschien dat ik daarna nog even naar Utrecht kom
Want anders .....??quote:Op donderdag 7 september 2006 10:01 schreef Eilanden het volgende:
Diekie ... niets misschien .. gewoon komen![]()
Dan mag je kiezen uit wat voor straf je krijgt, varierend van met SCH de Hools-kelder in tot en de rollator van Golfer in de was zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Want anders .....??
ik durf al bijna niet meer af te zeggen
Zeker! Komop ddquote:
Zover ik het gezien heb is het een mooie stad ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed gezien Noca! Utreg is idd leuk
Dat is minimaal 2quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Zover ik het gezien heb is het een mooie stad ja.
En nu zonder de auto en met bier
Dan hoop ik dat we nog meer gesprekstof hebben, want anders zijn we zo uitgepraatquote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Gezellig Nocakunnen we nog ff over Scheemda praten
quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we nog meer gesprekstof hebben, want anders zijn we zo uitgepraat
Geloof me parkeren hier is duurder dan een treinkaartje, ik kan het weten woon bijna in dezelfde straat als micksquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey het is gratis ... dus waarom zou ik dan een treinkaartje kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |