Jullie staan echt zo voor lul nuquote:Koeman dolblij, Griek tekent contract voor 3 seizoenen
De Griek Charisteas tekende een contract voor drie seizoenen, zo bevestigt Feyenoord.nl. Hij zal pas op zijn vroegst op 7 september bij de selectie aansluiten vanwege interlandverplichtingen.
Feyenoord Netwerk
Erwin Koeman reageerde dolblij op het rondkomen. "Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee."
4 volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef dvdfreak het volgende:
Een jood in de Kuip ,het moet niet gekker worden![]()
Een willekeurig lid van de jostiband.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Wie hadden jullie liever gehad:
Kluivert of Charisteas?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef Thetallguy het volgende:
Hij staat nog niet in het plaatje van de OP
Tja je zou het bijna vergeten..quote:
In juli werd bekend dat Charisteas Ajax mag verlaten. Hij was volgens Ten Cate de vijfde spits.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Angelos_Charisteas
Wie gaat m updaten?!!?!?!
Nee mongool. Flikker op. Wie ben jij om "wij" te zeggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef evert het volgende:
laten wij charisteas gewoon een kans geven. als hij straks 1 op 1 draait vinden wij het allemaal weer geweldig.
Rotop boertje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef appelsientje het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuk topic worden
Kleine kans met zo een gemiddelde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef evert het volgende:
laten wij charisteas gewoon een kans geven. als hij straks 1 op 1 draait vinden wij het allemaal weer geweldig.
Kluivertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert of Charisteas?
AD met Borst is in de regel wat beter geinformeerd dan die snorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef ub40_bboy het volgende:
vi.nl maakt nog steeds geen melding van charisteas en zegt dat love komt.
quote:
Het staat op ajax.nl en feyenoord.nl. Die zijn wat geloofwaardiger dan vi.nl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef ub40_bboy het volgende:
geneenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert of Charisteas?
Feyenoord heeft eindelijk een superspitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Nou, veel succes met Harrie hoor.
En Charisteas als pinchhitterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef ub40_bboy het volgende:
rijmen op as lijkt mij geen probleem in de Kuipquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Joeriii het volgende:
Hebben we al liedjes voor Harry?
Charisteas, je moeder is een turk, je moeder is een turk, je moeder is een turkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Joeriii het volgende:
"Harry rot op". Dat is wel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Joeriii het volgende:
in het vorige topic voorspelde ik vanmiddag zijn komst....en ik werd hard uitgelachen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef cohen het volgende:
Feyenoord haalt Angelos Charisteas! www.voetbalzone.nl !!!!
AMEN !quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Danny-Buijs het volgende:
Morgen treed dit bestuur af!
Gast get a life.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Danny-Buijs het volgende:
Dit kan toch godverdomme niet! Dit is gewoon te triest. Een 4e spits van ajax aantrekken en ajax der geldkist ook nog mee spekken, en een Koeman die er dol gelukkig mee is.... Ik kan er gewoon niet boos om zijn. Ik heb er net gewoon om zitten janken....
Morgenvroeg richting Rotterdam, schijt aan school. Morgen treed dit bestuur af!
hehe krijg bel uit de kuip, allemaal gezang op achtergrond 300 man staan er + veel MEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:
En we zijn er weer!
Schijnt gezellig te zijn bij de Kuip
Zal wel weer met een sisser aflopen, ik hoorde dat er vooralsnog weinig aan de hand is.
Zo hee helemaal vanuit dat dorp bij Arnhem?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Danny-Buijs het volgende:
Dit kan toch godverdomme niet! Dit is gewoon te triest. Een 4e spits van ajax aantrekken en ajax der geldkist ook nog mee spekken, en een Koeman die er dol gelukkig mee is.... Ik kan er gewoon niet boos om zijn. Ik heb er net gewoon om zitten janken....
Morgenvroeg richting Rotterdam, schijt aan school. Morgen treed dit bestuur af!
In zn hele carriere heeft ie er niet eens 20 gemaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef cohen het volgende:
[..]
in het vorige topic voorspelde ik vanmiddag zijn komst....en ik werd hard uitgelachen....
maar ik denk toch dat feyenoorders voor hem gaan klappen als hij er 20 in schiet.
ik vind het een goede spits. jammer voor feyenoord dat hij van ajax komt, maar hij heeft toch bijna niet gespeeld, dus wat maakt het uit.
Hij zat niet voor niets op de tribune bij ons hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In zn hele carriere heeft ie er niet eens 20 gemaakt
1997/98 Aris Saloniki 9 2
1998/99 Athinaikos 7 1
1998/99 Aris Saloniki 12 4 Griekenland
1999/00 Aris Saloniki 19 1
2000/01 Aris Saloniki 28 8 Griekenland
2001/02 Aris Saloniki 19 4 Griekenland
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga
2003/04 Werder Bremen 24 4 Bundesliga
2004/05 Werder Bremen 11 5 Bundesliga
2004/05 Ajax 13 4 Eredivisie
2005/06 Ajax 17 8
Ik wist dat ie slecht was, maar zo slecht![]()
Ik hoorde net dat het alweer een stuk rustiger is en dat er gepraat wordt met bestuur.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe krijg bel uit de kuip, allemaal gezang op achtergrond 300 man staan er + veel ME
jammer, was net naar pathe de kuip goede film gezien was met 3 andere. maar die wouden niet naar de kuip
Oud bericht zoiets kan snel veranderenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bron: FR-Fans.nl
Tegenover RTV Noord-Holland heeft charisteas op 23 augustus nog laten weten zeker niet naar Feyenoord te willen: "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland." aldus charisteas op 23 augustus. Als je niet voor Feyenoord wil spelen en zo'n verleden hebt hoor je niet in de Kuip thuis!
Staan er nu al een honderdtal.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:42 schreef Danny-Buijs het volgende:
Gaan er morgen nog meer mensen naar het Maasgebouw? Ik las net op verschillende forums dat mensen zich om 12 uur wilde gaan verzamelen.
Eindelijk zijn de ogen geopend bij de supporters.quote:Woedende fans bij de Kuip
ROTTERDAM - Zo'n honderd boze Feyenoord-fans hebben zich vanavond verzameld voor de Kuip in Rotterdam.
De Kuip. Foto PIM RAS
1/2
VOLGENDE
Ze zijn het niet eens met de aankoop van spits Angelos Charisteas van aartsrivaal Ajax door Feyenoord. Het nieuws werd vanavond bekend.
Vol ingetogen woede en onbegrip lieten de supporters hun ongenoegen blijken over het aantrekken van de Ajacied. Zijn komst is voor veel fans de druppel die de emmer doet overlopen na een roerige week, waarin de benarde financiële positie van de Rotterdamse voetbalclub publiek werd.
,,Koop dan niemand'', zei een Feyenoord-supporter bij de Kuip.
Mja ik moet helemaal van Arnhem komen dus voordat ik er ben zal het al wel afgelopen zijn....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Staan er nu al een honderdtal.
[..]
Eindelijk zijn de ogen geopend bij de supporters.
Arnhem - Rotterdam is maar een uurtje hoor. Als je een uur geleden was vertrokken, was je er nu geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Mja ik moet helemaal van Arnhem komen dus voordat ik er ben zal het al wel afgelopen zijn....
Dat heeft hij nog nooit gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Atrimar het volgende:
En wat als hij stiekem er dit seizoen zo'n 20 inschopt? Huilt iedereen dan ook?
Hij loopt bij Ajax ongeveer 1 op 2, dus waarom niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog nooit gedaan![]()
Dan heeft ie z'n carriere totaal ongeveer verdubbeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Atrimar het volgende:
hoop dat ze hem op zn bek slaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef Danny-Buijs het volgende:
Supporters praten op dit moment met Bosz...
Bekijk zijn stats, hij scoort het meeste 10 keer ofzo waarom zou hij nu in 1x het dubbele gaan lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Hij loopt bij Ajax ongeveer 1 op 2, dus waarom niet?
huh ??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Te grappig dit. De 5e spits word gewoon gehaald als verlosser.
Wel door Koeman.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
huh ??
geloof niet dat ie als verlosser wordt gezien hoor , gezien alle reacties ...
Bij elk balcontact fluit ik hem uit. Niets tegen de persoon Charisteas, maar tegen het bestuur. Laat die gast maar lekker falen in de Kuip. Jammer voor hem, des te beter voor het bestuur! Ik ga ook echt niet juichen als die gast scoord. Dat gebeurde bij Arnold Scholten??????? (Dat is voor mijn tijd)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:46 schreef Atrimar het volgende:
zovaak zou je toch niet hoeven te juichen hoor ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Bij elk balcontact fluit ik hem uit. Niets tegen de persoon Charisteas, maar tegen het bestuur. Laat die gast maar lekker falen in de Kuip. Jammer voor hem, des te beter voor het bestuur! Ik ga ook echt niet juichen als die gast scoord. Dat gebeurde bij Arnold Scholten??????? (Dat is voor mijn tijd)
Arnold Scholten was clubhopper pur sang.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Bij elk balcontact fluit ik hem uit. Niets tegen de persoon Charisteas, maar tegen het bestuur. Laat die gast maar lekker falen in de Kuip. Jammer voor hem, des te beter voor het bestuur! Ik ga ook echt niet juichen als die gast scoord. Dat gebeurde bij Arnold Scholten??????? (Dat is voor mijn tijd)
Dat zeg je nu wel, maar dan sta je te springen als een mongool als hij er 1 inschietquote:Bij elk balcontact fluit ik hem uit. Niets tegen de persoon Charisteas, maar tegen het bestuur. Laat die gast maar lekker falen in de Kuip. Jammer voor hem, des te beter voor het bestuur! Ik ga ook echt niet juichen als die gast scoord. Dat gebeurde bij Arnold Scholten??????? (Dat is voor mijn tijd)
Ik heb eerst voor de beker moeten voetballen, ik hoorde het in de rust. Met de trein is Arnhem - Rotterdam 1.75 uur. En dan ook nog eerst met de bus naar het station. Ik had namelijk ook al 5 Baco's op dus ik kon niet meer rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arnhem - Rotterdam is maar een uurtje hoor. Als je een uur geleden was vertrokken, was je er nu geweest.
idd in de voetballery kan het heel snel gaan , denk dat de spelers morgen weer een schaar mee moeten nemen naar de training , of ze doen er verstandig aan binnen achter gesloten deuren te trainen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Oud bericht zoiets kan snel veranderen![]()
Eigen spelers tijdens de wedstrijd uitfluiten zijn joden streken, klagen direct bij het bestuur levert meer op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
Dat snap ik dus niet ... al tien jaar klagen de supporters over het bestuur en fluiten ze spelers uit die ze niet kunnen uitstaan ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Bij elk balcontact fluit ik hem uit. Laat die gast maar lekker falen in de Kuip. Jammer Ik ga ook echt niet juichen als die gast scoord.
maar dat issie wel gewend..... als jood zijnde....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eigen spelers tijdens de wedstrijd uitfluiten zijn joden streken, klagen direct bij het bestuur levert meer op.![]()
D-K is beetje schizoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd in de voetballery kan het heel snel gaan , denk dat de spelers morgen weer een schaar mee moeten nemen naar de training , of ze doen er verstandig aan binnen achter gesloten deuren te trainen.
@ Dirk Kuyt is nu voortaan Danny Buijs of zie ik dat verkeerd
Sure, dat zeg je nu. Maar meer dan 90% staat straks gewoon te juichen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd in de voetballery kan het heel snel gaan , denk dat de spelers morgen weer een schaar mee moeten nemen naar de training , of ze doen er verstandig aan binnen achter gesloten deuren te trainen.
@ Dirk Kuyt is nu voortaan Danny Buijs of zie ik dat verkeerd
niet zo ophappen. ga je morgen wel dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ik heb eerst voor de beker moeten voetballen, ik hoorde het in de rust. Met de trein is Arnhem - Rotterdam 1.75 uur. En dan ook nog eerst met de bus naar het station. Ik had namelijk ook al 5 Baco's op dus ik kon niet meer rijden.
Lach maar,pas maar op als wij degradaren.Dan hebben jullie geen stok meer om mee te slaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Hehe, wat heerlijk dit.
Gefrustreerde kakkies, priceless
Tis toch ook een jood?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eigen spelers tijdens de wedstrijd uitfluiten zijn joden streken, klagen direct bij het bestuur levert meer op.![]()
Ik hoop niet dat er Feyenoord supporters zo laag gaan zinken om eigen spelers uit te fluiten, er mag dan wel een Jood in de selectie zijn bijgekomen maar dat maakt Feyenoord nog geen jodenclub. Ga maar lekker bij het bestuur klagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef Calciumdude het volgende:
maar dat issie wel gewend..... als jood zijnde....
Dan ga jij lekker juichen voor die mongool .. (Niet raar kijken als je op je smoel word geslagenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
ik ga hem wel uitfluiitenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er Feyenoord supporters zo laag gaan zinken om eigen spelers uit te fluiten, er mag dan wel een Jood in de selectie zijn bijgekomen maar dat maakt Feyenoord nog geen jodenclub. Ga maar lekker bij het bestuur klagen.![]()
Ja samen met een maat van me gaan we morgen met de auto. Allebei nemen we vrij van school.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet zo ophappen. ga je morgen wel dan ?
Ik niet denk, nergens zin in. 1e training 7 sep van die speler ga ik wel
Dat gebeurde met Aerts ook,dus what else is new.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er Feyenoord supporters zo laag gaan zinken om eigen spelers uit te fluiten, er mag dan wel een Jood in de selectie zijn bijgekomen maar dat maakt Feyenoord nog geen jodenclub. Ga maar lekker bij het bestuur klagen.![]()
Ach jullie halve selectie bestaat uit Joden, dat zou een fluitconcert van 90 minuten betekenenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zozo,D-K is een spijbelaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ja samen met een maat van me gaan we morgen met de auto. Allebei nemen we vrij van school.
quote:Bosz: Charisteas geen Ajacied
Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."
Feyenoord Netwerk
Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."
Feyenoord Netwerk
"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is."
quote:
dus we kunnen morgen weer lezen dat ali b zijn beste actie weer moest uitvoeren , hekken doorknippenquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Lach maar,pas maar op als wij degradaren.Dan hebben jullie geen stok meer om mee te slaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef Bayswater het volgende:
rijmen op as lijkt mij geen probleem in de Kuip![]()
Alsof jij die durft te bellenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb het nummer van bosz klootzak
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Lach maar,pas maar op als wij degradaren.Dan hebben jullie geen stok meer om mee te slaan.
Hahaha, tjezus en dan zat ik wel eens over het bestuur van Ajax te zeikenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ze moeten het nog mooier maken
Ik belde hem toen ik uit de bios kwam,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij die durft te bellenEn als je dat al durft, dan zal 'ie toch niks begrijpen van wat je zegt
Kunnen we meetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik niet denk, nergens zin in. 1e training 7 sep van die speler ga ik wel
Idd, maar dan moeten ze wel weer meteen promoveren anders is het niet leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetLaten we het zo hopen!
Jaja dat hoop je niet.Dan betekent je leven niks meer.(meen je dat echt ?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetLaten we het zo hopen!
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopen![]()
"Hij is geen Ajacied maar gewoon een Griek die toevallig bij Ajax heeft gespeeld"
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Jaja dat hoop je niet.Dan betekent je leven niks meer.(meen je dat echt ?)
Tsjonge. Dan te bedenken dat dat supporters platform nog het dagelijkse bestuur het volle vertrouwen heeft gegeven. Zullen we een hertelling doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Allemaal leugens en bedrog van dit bestuur!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopen![]()
"Hij is geen Ajacied maar gewoon een Griek die toevallig bij Ajax heeft gespeeld"
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Steeeef melde het alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar sommige hier hadden het wel goed dat Charisteas zo komen![]()
En hij hoorde het vrijdag alquote:
zelfde garnituur !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.
Yannis is meer Ajacied dan Charisteas imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.
Ik moet toegeven dat ik hem eerst maar onzin vond, maar af en toe heeft hij nog gelijk ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
En hij hoorde het vrijdag al.
^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef EdwardSeepers het volgende:
Volgens mij is dit een afleidingsmaneuvre voor om 12 uur in de avond bekend wordt gemaakt dat we makaay aangetrokken hebben.
Het wordt dan ook niet gepikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef michaelmulder1985 het volgende:
haha ik had dit dus echt niet gepikt als supporter zijnde (ben neutrale kijker).
Al jaren wordt het legioen besodemieterd waar ze bij staan en dan met deze flutspits aankomen en ook nog zeggen dat het een super aankoop is.
Volgens mij mag het legioen al blij zijn als ze in de top-5 eindigen!
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga denk die thuiswedstrijden niet meer, zolang koeman en bestuur er zitten
Je zou nog verstandig wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemen![]()
Ik ga ze echt niet meer, alleen psv uit voor de reis ofzo..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemen![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
quote:kluivert kan je nog inzetten als bus chaufeur
Geen woorden maar daden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Onbegrijpelijk dit. heb er geen worden voor....
Dacht dat het legioen zo trouw wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ze echt niet meer, alleen psv uit voor de reis ofzo..
maar thuis naar die kut clubs ga ik niet meer.. rest uit ook niet denk ik
Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef michaelmulder1985 het volgende:
haha ik had dit dus echt niet gepikt als supporter zijnde (ben neutrale kijker).
Al jaren wordt het legioen besodemieterd waar ze bij staan en dan met deze flutspits aankomen en ook nog zeggen dat het een super aankoop is.
Volgens mij mag het legioen al blij zijn als ze in de top-5 eindigen!
ze kunnen lullen als brugman , maar hier lullen ze zich niet meer uit..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Bosz heeft heel wat uit te leggen.
Echt lachen man. Die gasten hebben nog een grotere hekel aan die club dan ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
dat bestuur spoort echt niet in Rotterdam, humor hebben ze wel. dat is ook heel wat waard.![]()
Morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Danny-Buijs het volgende:
Cart_man richting Zuid?
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.
En straks gezellig de stad in? Is ook al weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
PSSST, Hij is op fokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
D-K heet nu D-B.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
Ach wij mogen onze mening wel geven over ajacieden, en die spelen nou eenmaal veel bij julliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef NickFeyR het volgende:
Oh en voor de Ajacieden hiero.Als het slecht gaat met jullie club komen wij lekker bij jullie trollen ok ? Even Steven.![]()
Charisteas is nog de beste van de drie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
Je zal maar naar bed willen en dan staan er opeens150 van die leeghoofden voor je deur die een redelijk inhoudsloze discussie willen voeren over een spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die is zich nog af aan het trekken na zijn transfer naar Feijenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
Geen daden, maar woorden, leve Ajax 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.
lievquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach jullie halve selectie bestaat uit Joden, dat zou een fluitconcert van 90 minuten betekenen![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Ja, voor 6 miljoen aan een Duitse of Engelse club, dit is allemaal vantevoren opgezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Feyenoord heeft nog 3kwartier om 'm te verkopen!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje tyfusmongolen hier, ik ga slapen.
voor een half miljoentje winstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Ook voer voor een harde lach: http://www.ad.nl/sport/article589509.ece
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Droom zachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Ach het hoort erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef NickFeyR het volgende:
Pff er zou een topic verbod moeten komen voor de Ajacieden enzo voort.Oh en btw jullie klaagten ook toen daan en D-k steeds gingen trollen bij jullie,dus wie is hier nou oneerlijk ?
jullie bestuur post ook hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Schijnt dat love nog tot 2008 onder contract staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is dit weggegooid geld. Maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een tussenoplossing. Liep dat contract met die Love niet 31 december af? Misschien hebben ze al wel een voorcontract, en komt die alsnog gratis in de winterstop... kan garetheeglas ook weer weg!
quote:
Ach gutte gutquote:
droom maar fijn over de coolsingelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Soms hou je zulke dingen gewoon niet tegen. Verschil met A-C is dat hij het in elke reactie doet, en dat het hier nu gewoon een avondje onrustig is na een aankoopquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef NickFeyR het volgende:
Pff er zou een topic verbod moeten komen voor de Ajacieden enzo voort.Oh en btw jullie klaagten ook toen daan en D-k steeds gingen trollen bij jullie,dus wie is hier nou oneerlijk ?
Ach en ajacieden mogen dat wel zeggen he die worden toch niet geband,want de mods zijn ajacieden.Ban me maar,klotetyfuszooi wat FOK! heet !!!quote:
He jullie hebben net onze spits gekocht, dan mogen wij toch wel even meepratenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ach en ajacieden mogen dat wel zeggen he die worden toch niet geband,want de mods zijn ajacieden.Ban me maar,klotetyfuszooi wat FOK! heet !!!
quote:ONVREDE BIJ HET LEGIOEN: KOOP DAN NIKS!
ROTTERDAM - Zo'n honderd boze Feyenoord-fans hebben zich vanavond verzameldvoor de Kuip in Rotterdam.
,,De onderste steen moet boven komen. Wij zullen niet rusten voordat Jorien van den Herik weg is.'' Voor Feyenoord-supporter Dennis is de aankoop van Ajax-speler Charisteas de bekende druppel in een toch al roerige week op Rotterdam-zuid.
Samen met pakweg honderd medefans is hij naar de Kuip getogen. Gezamenlijk maken ze bij het Maasgebouw duidelijk dat ze in de Griek - nota bene bankzitter bij de rivaal uit de hoofdstad - niet bepaald de verlosser van Feyenoord zien.
Ook op allerlei websites regent het boze reacties. De site van deze krant ontving in korte tijd honderden bezoekjes van geëmotioneerde Feyenoord-fans.
,,Ik begrijp er niks van. Koop dan niks. Wacht tot de winterstop,'' roepen de teleurgestelde supporters. Ze kregen deze week al te horen dat hun club in financiële problemen zit en zelfs onder curatele staat van de KNVB.
,,Maar die Van den Herik blijft maar zitten. Hij regeert de club als een dictator. Dat kan toch niet meer. Hij vraagt twaalf procent rente voor steun aan de club. Ik ken mensen die het gratis doen.''
Het is een bizar gezicht. Een deel van het Legioen staat voor dichte hekken bij de Kuip boos te wezen. Onmachtig over de aankoop van een spits, 'die gedoemd is te mislukken.'
,,Ongelooflijk. Ze betalen 2,5 miljoen euro voor een wissel uit 020,'' stamelt Edwin. Hij woont in Oud-Beijerland, maar stapte toch in de auto en reed naar de Kuip. ,,We hadden weer even goede hoop na het gesprek met de fans deze week, maar dan halen ze Charisteas.''
Er rijdt weer een politiewagen langs. ,,De politie was er eerder dan wij,'' weet Edwin. Hij gaat nog even de namen langs die de afgelopen dagen zijn gevallen als kandidaat-spits: Pizarro, Cruz, Vagner Love, Allbäck, Nevland. Maar het werd Charisteas van Ajax.
,,Nou, die komt de Kuip niet in, hoor,'' beweert Henk uit Blijdorp. ,,Een Ajacied? Die moeten wij hier niet.'' Ook Dennis kan er nog steeds niet bij. ,,Wij zijn toch hier met z'n allen bij elkaar niet gek? Snappen wij er dan helemaal niets van?''
als dat verhaal klopt wat boven mij stond naar alle waarschijnlijkheid 4 miljoen dan klopt het wel ja . is nog wel altijd 1 miljoen minder dan ajax altijd vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]4 miljoen
dat meen je niet? Echt serieus?
Die heeft een contract tot 2008.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is dit weggegooid geld. Maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een tussenoplossing. Liep dat contract met die Love niet 31 december af? Misschien hebben ze al wel een voorcontract, en komt die alsnog gratis in de winterstop... kan garetheeglas ook weer weg!
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenquote:
Ze gingen idd geen speler kopen om te kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenheerlijk opportuun
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als dat verhaal klopt wat boven mij stond naar alle waarschijnlijkheid 4 miljoen dan klopt het wel ja . is nog wel altijd 1 miljoen minder dan ajax altijd vroeg![]()
maar dat verhaal hierboven staat 2.5 , is de helft , feyenoord zal het wel niet bekend maken![]()
met welk geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik neem aan dat ze nu al druk bezig zijn met een spits die kan overkomen in de volgende transferperiode.
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ze gingen idd geen speler kopen om te kopen![]()
gewoon 2,5 miljoen naar die joden wat zullen die lachen zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.
Ze zijn Litmanen aan het polsen heb ik vernomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik neem aan dat ze nu al druk bezig zijn met een spits die kan overkomen in de volgende transferperiode.
Objectief gezien is het gewoon een koopjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef Sender_ het volgende:
[..]
gewoon 2,5 miljoen naar die joden wat zullen die lachen zeg![]()
Let niet op D-K, uh D-B. Voor hem is het toch nooit goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenheerlijk opportuun
Moeilijke kwestie....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichen![]()
Reken ook nog eens 1 - 1.5 miljoen salaris erbij, dat scheelt toch een hoop centen, al had ik het liever zo gelaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef twi het volgende:
Charisteas had trouwens bij Ajax ook een contract tot 2008. We moesten 'm nu dus wel verkopen, anders zou 'ie weinig meer opleverenIk denk trouwens dat 2.5 miljoen dichter in de buurt zit dan 4 miljoen. Maar dat zullen we wel snel weten, want Ajax dient het te melden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Objectief gezien is het gewoon een koopje
Er is maar 1 oplossing, die kale moet asap oprotten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
met welk geld.
is dan de helft wat ze ajax er voor betaald heeft , en er voor vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.
quote:Bosz: Charisteas geen Ajacied
Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."
Feyenoord Netwerk
Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."
Feyenoord Netwerk
"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is."
bron
Pleur is op,laat ons met rust.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef Ludacriss het volgende:
Het is niet om het een of ander maar als je een echte statement wilt maken dan kom je met z'n alle bij de volgende thuiswedstrijd niet. Dan zullen ze pas zien dat het serieus is en dat jullie het niet pikken. Anders worden jullie de clown van de eredivisie dit seizoen.
1 ding is in iedergeval weer zeker, Ado heeft weer 6 punten tegen Feyenoord!!
dan lach ik ajax uit, maar juichen kan ik voorlopig niet. er moet echt wat gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichen![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.quote:
Hahahha wat grappig zeg,ben totaal niet in staat om te lachen.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:
Haha echt grappig dat de naam 'Ajax' niet op feyenoord.nl staat.
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.
Hij liep de laatste tijd 1 op 3 tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.
das ook een optie maar .....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
dan lach ik ajax uit, maar juichen kan ik voorlopig niet. er moet echt wat gebeuren.
Voor Ajax heeft ie er 15 in 45 wedstrijden, dat is best veel voor een wisselspeler. Feyenoord had slechtere spitsen kunnen kopen, maar het is gewoon belachelijk dat hij nu bij Feyenoord zit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................
Stond hij in de basis bij Werder Bremen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................
en dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
n0g 25 minuutjes mannen...
en het kutseizoen gaat verder.......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Alsof er nog wat komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
12 in 41, eredivisie dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor Ajax heeft ie er 15 in 45 wedstrijden, dat is best veel voor een wisselspeler. Feyenoord had slechtere spitsen kunnen kopen, maar het is gewoon belachelijk dat hij nu bij Feyenoord zit.
Lijkt me eerder een aanwijzing dat deze transfer al langer vaststond.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef NickFeyR het volgende:
Hey kom eens op een briljante ingeving.Vanuit Griekenland kan je toch geen medische keuring doen ? Er moeten toch mensen van Feyenoord bij zijn ? Dan zou het in theorie nog afgeblazen kunnen worden.Of is dat wishful thinking ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |