Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef michaelmulder1985 het volgende:
haha ik had dit dus echt niet gepikt als supporter zijnde (ben neutrale kijker).
Al jaren wordt het legioen besodemieterd waar ze bij staan en dan met deze flutspits aankomen en ook nog zeggen dat het een super aankoop is.
Volgens mij mag het legioen al blij zijn als ze in de top-5 eindigen!
ze kunnen lullen als brugman , maar hier lullen ze zich niet meer uit..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Bosz heeft heel wat uit te leggen.
Echt lachen man. Die gasten hebben nog een grotere hekel aan die club dan ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
dat bestuur spoort echt niet in Rotterdam, humor hebben ze wel. dat is ook heel wat waard.![]()
Morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Danny-Buijs het volgende:
Cart_man richting Zuid?
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.
En straks gezellig de stad in? Is ook al weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
PSSST, Hij is op fokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
D-K heet nu D-B.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
Ach wij mogen onze mening wel geven over ajacieden, en die spelen nou eenmaal veel bij julliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef NickFeyR het volgende:
Oh en voor de Ajacieden hiero.Als het slecht gaat met jullie club komen wij lekker bij jullie trollen ok ? Even Steven.![]()
Charisteas is nog de beste van de drie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
Je zal maar naar bed willen en dan staan er opeens150 van die leeghoofden voor je deur die een redelijk inhoudsloze discussie willen voeren over een spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die is zich nog af aan het trekken na zijn transfer naar Feijenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
Geen daden, maar woorden, leve Ajax 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.
lievquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach jullie halve selectie bestaat uit Joden, dat zou een fluitconcert van 90 minuten betekenen![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Ja, voor 6 miljoen aan een Duitse of Engelse club, dit is allemaal vantevoren opgezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Feyenoord heeft nog 3kwartier om 'm te verkopen!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje tyfusmongolen hier, ik ga slapen.
voor een half miljoentje winstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Ook voer voor een harde lach: http://www.ad.nl/sport/article589509.ece
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Droom zachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Ach het hoort erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef NickFeyR het volgende:
Pff er zou een topic verbod moeten komen voor de Ajacieden enzo voort.Oh en btw jullie klaagten ook toen daan en D-k steeds gingen trollen bij jullie,dus wie is hier nou oneerlijk ?
jullie bestuur post ook hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Schijnt dat love nog tot 2008 onder contract staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is dit weggegooid geld. Maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een tussenoplossing. Liep dat contract met die Love niet 31 december af? Misschien hebben ze al wel een voorcontract, en komt die alsnog gratis in de winterstop... kan garetheeglas ook weer weg!
quote:
Ach gutte gutquote:
droom maar fijn over de coolsingelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Soms hou je zulke dingen gewoon niet tegen. Verschil met A-C is dat hij het in elke reactie doet, en dat het hier nu gewoon een avondje onrustig is na een aankoopquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef NickFeyR het volgende:
Pff er zou een topic verbod moeten komen voor de Ajacieden enzo voort.Oh en btw jullie klaagten ook toen daan en D-k steeds gingen trollen bij jullie,dus wie is hier nou oneerlijk ?
Ach en ajacieden mogen dat wel zeggen he die worden toch niet geband,want de mods zijn ajacieden.Ban me maar,klotetyfuszooi wat FOK! heet !!!quote:
He jullie hebben net onze spits gekocht, dan mogen wij toch wel even meepratenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ach en ajacieden mogen dat wel zeggen he die worden toch niet geband,want de mods zijn ajacieden.Ban me maar,klotetyfuszooi wat FOK! heet !!!
quote:ONVREDE BIJ HET LEGIOEN: KOOP DAN NIKS!
ROTTERDAM - Zo'n honderd boze Feyenoord-fans hebben zich vanavond verzameldvoor de Kuip in Rotterdam.
,,De onderste steen moet boven komen. Wij zullen niet rusten voordat Jorien van den Herik weg is.'' Voor Feyenoord-supporter Dennis is de aankoop van Ajax-speler Charisteas de bekende druppel in een toch al roerige week op Rotterdam-zuid.
Samen met pakweg honderd medefans is hij naar de Kuip getogen. Gezamenlijk maken ze bij het Maasgebouw duidelijk dat ze in de Griek - nota bene bankzitter bij de rivaal uit de hoofdstad - niet bepaald de verlosser van Feyenoord zien.
Ook op allerlei websites regent het boze reacties. De site van deze krant ontving in korte tijd honderden bezoekjes van geëmotioneerde Feyenoord-fans.
,,Ik begrijp er niks van. Koop dan niks. Wacht tot de winterstop,'' roepen de teleurgestelde supporters. Ze kregen deze week al te horen dat hun club in financiële problemen zit en zelfs onder curatele staat van de KNVB.
,,Maar die Van den Herik blijft maar zitten. Hij regeert de club als een dictator. Dat kan toch niet meer. Hij vraagt twaalf procent rente voor steun aan de club. Ik ken mensen die het gratis doen.''
Het is een bizar gezicht. Een deel van het Legioen staat voor dichte hekken bij de Kuip boos te wezen. Onmachtig over de aankoop van een spits, 'die gedoemd is te mislukken.'
,,Ongelooflijk. Ze betalen 2,5 miljoen euro voor een wissel uit 020,'' stamelt Edwin. Hij woont in Oud-Beijerland, maar stapte toch in de auto en reed naar de Kuip. ,,We hadden weer even goede hoop na het gesprek met de fans deze week, maar dan halen ze Charisteas.''
Er rijdt weer een politiewagen langs. ,,De politie was er eerder dan wij,'' weet Edwin. Hij gaat nog even de namen langs die de afgelopen dagen zijn gevallen als kandidaat-spits: Pizarro, Cruz, Vagner Love, Allbäck, Nevland. Maar het werd Charisteas van Ajax.
,,Nou, die komt de Kuip niet in, hoor,'' beweert Henk uit Blijdorp. ,,Een Ajacied? Die moeten wij hier niet.'' Ook Dennis kan er nog steeds niet bij. ,,Wij zijn toch hier met z'n allen bij elkaar niet gek? Snappen wij er dan helemaal niets van?''
als dat verhaal klopt wat boven mij stond naar alle waarschijnlijkheid 4 miljoen dan klopt het wel ja . is nog wel altijd 1 miljoen minder dan ajax altijd vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]4 miljoen
dat meen je niet? Echt serieus?
Die heeft een contract tot 2008.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is dit weggegooid geld. Maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een tussenoplossing. Liep dat contract met die Love niet 31 december af? Misschien hebben ze al wel een voorcontract, en komt die alsnog gratis in de winterstop... kan garetheeglas ook weer weg!
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenquote:
Ze gingen idd geen speler kopen om te kopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenheerlijk opportuun
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als dat verhaal klopt wat boven mij stond naar alle waarschijnlijkheid 4 miljoen dan klopt het wel ja . is nog wel altijd 1 miljoen minder dan ajax altijd vroeg![]()
maar dat verhaal hierboven staat 2.5 , is de helft , feyenoord zal het wel niet bekend maken![]()
met welk geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik neem aan dat ze nu al druk bezig zijn met een spits die kan overkomen in de volgende transferperiode.
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ze gingen idd geen speler kopen om te kopen![]()
gewoon 2,5 miljoen naar die joden wat zullen die lachen zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.
Ze zijn Litmanen aan het polsen heb ik vernomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik neem aan dat ze nu al druk bezig zijn met een spits die kan overkomen in de volgende transferperiode.
Objectief gezien is het gewoon een koopjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef Sender_ het volgende:
[..]
gewoon 2,5 miljoen naar die joden wat zullen die lachen zeg![]()
Let niet op D-K, uh D-B. Voor hem is het toch nooit goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef rubbereend het volgende:
en toen het stil bleef en transfers uitbleven moest er persé een speler komenheerlijk opportuun
Moeilijke kwestie....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichen![]()
Reken ook nog eens 1 - 1.5 miljoen salaris erbij, dat scheelt toch een hoop centen, al had ik het liever zo gelaten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef twi het volgende:
Charisteas had trouwens bij Ajax ook een contract tot 2008. We moesten 'm nu dus wel verkopen, anders zou 'ie weinig meer opleverenIk denk trouwens dat 2.5 miljoen dichter in de buurt zit dan 4 miljoen. Maar dat zullen we wel snel weten, want Ajax dient het te melden.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Objectief gezien is het gewoon een koopje
Er is maar 1 oplossing, die kale moet asap oprotten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
met welk geld.
is dan de helft wat ze ajax er voor betaald heeft , en er voor vroegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is 2,5. 4 kunnen we niet opbrengen.
quote:Bosz: Charisteas geen Ajacied
Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."
Feyenoord Netwerk
Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."
Feyenoord Netwerk
"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is."
bron
Pleur is op,laat ons met rust.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef Ludacriss het volgende:
Het is niet om het een of ander maar als je een echte statement wilt maken dan kom je met z'n alle bij de volgende thuiswedstrijd niet. Dan zullen ze pas zien dat het serieus is en dat jullie het niet pikken. Anders worden jullie de clown van de eredivisie dit seizoen.
1 ding is in iedergeval weer zeker, Ado heeft weer 6 punten tegen Feyenoord!!
dan lach ik ajax uit, maar juichen kan ik voorlopig niet. er moet echt wat gebeuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar wat als die nou de winnende scoort tegen ajax staan jullie dan ook te fluiten of te juichen![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.quote:
Hahahha wat grappig zeg,ben totaal niet in staat om te lachen.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef PsychoDominator het volgende:
Haha echt grappig dat de naam 'Ajax' niet op feyenoord.nl staat.
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.
Hij liep de laatste tijd 1 op 3 tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat als je naar de speelminuten van Harry kijkt en de doelpunten die hij daarin heeft gemaakt/voorbereid, dat het een ontzettend effectieve speler is.
das ook een optie maar .....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
dan lach ik ajax uit, maar juichen kan ik voorlopig niet. er moet echt wat gebeuren.
Voor Ajax heeft ie er 15 in 45 wedstrijden, dat is best veel voor een wisselspeler. Feyenoord had slechtere spitsen kunnen kopen, maar het is gewoon belachelijk dat hij nu bij Feyenoord zit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................
Stond hij in de basis bij Werder Bremen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de beste man heeft nog nergens in zn carriere bij een club meer dan 9 competitiedoelpunten in een jaar gemaakt......................
en dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
n0g 25 minuutjes mannen...
en het kutseizoen gaat verder.......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Alsof er nog wat komt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef venomsnake het volgende:
12 in 41, eredivisie dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor Ajax heeft ie er 15 in 45 wedstrijden, dat is best veel voor een wisselspeler. Feyenoord had slechtere spitsen kunnen kopen, maar het is gewoon belachelijk dat hij nu bij Feyenoord zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |