quote:Bosz: Charisteas geen Ajacied
Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."
Feyenoord Netwerk
Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."
Feyenoord Netwerk
"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is."
quote:
dus we kunnen morgen weer lezen dat ali b zijn beste actie weer moest uitvoeren , hekken doorknippenquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Lach maar,pas maar op als wij degradaren.Dan hebben jullie geen stok meer om mee te slaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef Bayswater het volgende:
rijmen op as lijkt mij geen probleem in de Kuip![]()
Alsof jij die durft te bellenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb het nummer van bosz klootzak
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Lach maar,pas maar op als wij degradaren.Dan hebben jullie geen stok meer om mee te slaan.
Hahaha, tjezus en dan zat ik wel eens over het bestuur van Ajax te zeikenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Ze moeten het nog mooier maken
Ik belde hem toen ik uit de bios kwam,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof jij die durft te bellenEn als je dat al durft, dan zal 'ie toch niks begrijpen van wat je zegt
Kunnen we meetenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik niet denk, nergens zin in. 1e training 7 sep van die speler ga ik wel
Idd, maar dan moeten ze wel weer meteen promoveren anders is het niet leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetLaten we het zo hopen!
Jaja dat hoop je niet.Dan betekent je leven niks meer.(meen je dat echt ?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
De dag dat gebeurt ben ik een week van deze planeetLaten we het zo hopen!
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopen![]()
"Hij is geen Ajacied maar gewoon een Griek die toevallig bij Ajax heeft gespeeld"
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Jaja dat hoop je niet.Dan betekent je leven niks meer.(meen je dat echt ?)
Tsjonge. Dan te bedenken dat dat supporters platform nog het dagelijkse bestuur het volle vertrouwen heeft gegeven. Zullen we een hertelling doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Allemaal leugens en bedrog van dit bestuur!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zelfs een fnoorder trapt hier toch niet in mag ik hopen![]()
"Hij is geen Ajacied maar gewoon een Griek die toevallig bij Ajax heeft gespeeld"
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Steeeef melde het alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar sommige hier hadden het wel goed dat Charisteas zo komen![]()
En hij hoorde het vrijdag alquote:
zelfde garnituur !!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.
Yannis is meer Ajacied dan Charisteas imo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat nu over Anastasiou was gezegd begreep ik het wel, maarja die speelt al op Rotterdam west.
Ik moet toegeven dat ik hem eerst maar onzin vond, maar af en toe heeft hij nog gelijk ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
En hij hoorde het vrijdag al.
^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef EdwardSeepers het volgende:
Volgens mij is dit een afleidingsmaneuvre voor om 12 uur in de avond bekend wordt gemaakt dat we makaay aangetrokken hebben.
Het wordt dan ook niet gepikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef michaelmulder1985 het volgende:
haha ik had dit dus echt niet gepikt als supporter zijnde (ben neutrale kijker).
Al jaren wordt het legioen besodemieterd waar ze bij staan en dan met deze flutspits aankomen en ook nog zeggen dat het een super aankoop is.
Volgens mij mag het legioen al blij zijn als ze in de top-5 eindigen!
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga denk die thuiswedstrijden niet meer, zolang koeman en bestuur er zitten
Je zou nog verstandig wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemen![]()
Ik ga ze echt niet meer, alleen psv uit voor de reis ofzo..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Heb naar Woerts en de Klantenservice al een aanvraag voor het inleveren van mijn seizoenskaart aangevraagd. Kan beter een seizoenskaart van ajax nemen![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:05 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
quote:kluivert kan je nog inzetten als bus chaufeur
Geen woorden maar daden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Onbegrijpelijk dit. heb er geen worden voor....
Dacht dat het legioen zo trouw wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ze echt niet meer, alleen psv uit voor de reis ofzo..
maar thuis naar die kut clubs ga ik niet meer.. rest uit ook niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |