Hmmm ja.... doe mij maar een paar kratjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Iemand een biertje om alvast te wennen?
Dennis Bergkamp?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
Peter vertelt net dat er nog een spits komt [afbeelding]
2,5quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef popolon het volgende:
Wat een vermaak in VBL, ik wist niet dat het bestuur in Rotterdam zo'n humor had.!
Harrieeeeeeeeeee, voor 2.5 miljoen ook nog.
Waar haal je dat vandaan? Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
zou het? ik hoorde dat Frank Rijkaard ook gescout wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ruud Gullit trekt zijn kloffie weer aan
Geen spits weet je (c.q. scorende middenvelder)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:56 schreef P-azz het volgende:
[..]
zou het? ik hoorde dat Frank Rijkaard ook gescout was
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Yup. De kans is groot op Rosenberg
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het is op dit moment druk bij de Kuip. Supporters eisen uitleg van het bestuur voor de slechste keuze uit de laatste decenia. Er schijnen tientallen supporters op de stoep te staan bij de Kuip. Peter Bosz, Onno Jacobs en Van Bentum zijn ook naar buiten gekomen om uitleg te geven.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
Peter Bosz heeft ook interesse getoond in bovenstaande spits
ja das Danny Buijs ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen spits weet je (c.q. scorende middenvelder)
Enne wat te denken van Michels?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ademhalingsproblemen, komt niet door de keuring![]()
Vagner Love.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
Peter Bosz heeft ook interesse getoond in bovenstaande spits
Dat keuren ook hèquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jantje Michels is te licht bevonden
Er kon wel een lach vanafquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Gelderland het volgende:
Jongens,kijk eens wat ik, Gelderland, voor jullie gemaakt heb; nu kunnen jullie je OP ff aanpassen![]()
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
Voor de overige anderhalf miljoen die er nog te besteden is?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef EdwardSeepers het volgende:
Volgens mij is dit een afleidingsmaneuvre voor om 12 uur in de avond bekend wordt gemaakt dat we makaay aangetrokken hebben.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Optyfen met deze kankerzooi. Bestuur doet goed haar best om zichzelf weg te werken. Zijn op dit moment al mensen op weg naar het Maasgebouw.
Je kan de tag van Static wel gebruikenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik lees dit nieuws over de transfer van deze wereldspits naar F'noord nu pas.
Tranen van het lachen bij mij over de wangen.![]()
![]()
Ik lig ook nog steeds dubbelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik lees dit nieuws over de transfer van deze wereldspits naar F'noord nu pas.
Tranen van het lachen bij mij over de wangen.![]()
![]()
Wat is dat? Tyfusdebiel?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan de tag van Static wel gebruiken
Wel nee joh, de Ajaxboard is nu naar de Yab Yum om de 2.5 miljoen voor Charisteas uitbundig te vieren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik lig ook nog steeds dubbel
Volgens mij ligt Ajax nog dubbel aan de ondernemings-tafel![]()
Subliem!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel nee joh, de Ajaxboard is nu naar de Yab Yum om de 2.5 miljoen voor Charisteas uitbundig te vieren.
Jawel joh, die heeft zich vermomd als Langnek uit de Efteling van Athene.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef PPWB84 het volgende:
is wagner love nou wel of neit doorgegaan?
Niet echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef PPWB84 het volgende:
is wagner love nou wel of neit doorgegaan?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel joh, die heeft zich vermomd als Langnek uit de Efteling van Athene.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel joh, die heeft zich vermomd als Langnek uit de Efteling van Athene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |