Drie minuten later: een harde knal...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:56 schreef chrisgyan het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me vanavond. Woerts, Jansen, Bosz en van den Herik heerlijk aan het dineren op de goede afloop.
Mevrouw Bosz ligt al in bed als Peter ietwat beschonken wordt thuisgebracht. Peter schreeuwt naar zijn vrouw: 'Ik kom zo, schat. Ik ga nog even naar wat reacties van supporters kijken. Die zullen ook wel euforisch van vreugde zijn.....![]()
hadden we maar een dakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:59 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Harry nu ook recht op een helicopterdropping in de Kuip?
Mijn spandoek is af, tot over een half uurtje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Cart_man het volgende:
Optyfen met deze kankerzooi. Bestuur doet goed haar best om zichzelf weg te werken. Zijn op dit moment al mensen op weg naar het Maasgebouw.
Gewoon vestzak-broekzak tussen Ronald en Erwin: Chari blijft in de familie.quote:
Ik ook gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef cptmarco het volgende:
en ik vandaag mijn collega maar pesten dat zij Kluivert zouden krijgen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Drie minuten later: een harde knal...
"Het hing alleen aan de muur ter decoratie," snikt Mevr. Bosz tegen de politie. "Ik snap echt niet waarom mijn Peter zich via zijn rectum heeft neergeknald met die karabijn uit de Oost!"
Sinds wanneer zeg jij 020quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Nevland zou te licht zijn voor Feyenoord en dus halen ze Charisteas..
Volgens mij past Nevland qua mentaliteit beter bij Feyenoord dan Harry.![]()
Beetje een vage aankoop en hij zal inderdaad niet met open armen worden ontvangen, hij komt toch weg van 020.
Charisteas rendeert beter in 4-3-3, dus wat dat betreft valt dat dan wel weer te verklaren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Nevland zou te licht zijn voor Feyenoord en dus halen ze Charisteas..
Volgens mij past Nevland qua mentaliteit beter bij Feyenoord dan Harry.![]()
Spandoek? Dat zal werken inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Mijn spandoek is af, tot over een half uurtje?
Optyfen met die gast.quote:"Als je niet wil komen blijf AUB weg!"
Tegenover RTV Noord-Holland heeft charisteas op 23 augustus nog laten weten zeker niet naar Feyenoord te willen: "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland." aldus charisteas op 23 augustus. Als je niet voor Feyenoord wil spelen en zo'n verleden hebt hoor je niet in de Kuip thuis!
Bron: fr-fans.nl
Wil ook wel Ajax zeggen hoor, maar ik pas mij even aan want we zitten hier wel in het Feyenoord topic (en ze hebben het al zo zwaarquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat alle Feyenoorders nu balen dat ze toch niet Kluivert hadden gehaald.
Als je toch een ex-Ajacied wilt, dan maar een goede toch?
Maar dat is dan ook de enigste verklaring wat ik op dit moment kan bedenken. Tsja, misschien speelt hij straks wel de sterren van de hemel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Charisteas rendeert beter in 4-3-3, dus wat dat betreft valt dat dan wel weer te verklaren.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat alle Feyenoorders nu balen dat ze toch niet Kluivert hadden gehaald.
Als je toch een ex-Ajacied wilt, dan maar een goede toch?
Ik begrijp dat jij C_M niet kentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
Goh wat een stoere praat hier...
Ik breek z'n nek als ik 'm zie, er zijn al mensen onderweg naar het maasgebouw...
Beetje stoer hier de F-Side gaan nadoen...
Helden...
Lul toch niet zo dom, idioot.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
Beetje stoer hier de F-Side gaan nadoen...
Net alsof C_M een hooligan is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij C_M niet kent
Om wat te doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef T1andonly het volgende:
Op na de coolsingel!
wat deed je er voor dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef T1andonly het volgende:
Op na de coolsingel!
Lul dan ook geen onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten.... ik kom NB uit het Noorden van het land![]()
Om de boel te slopen uiteraardquote:
Om lekker te Monopoliën nou goed?quote:
Nee dank je, ik blijf liever billenknijpen voor mijn cluppiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand interesse in Feyenoordshirts, Feyenoordagenda en een Feyenoordlamp..................
Hoe wou je het dan noemen??quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Gelderland het volgende:
Jongens, jullie kunnen ff je OP aanpassen![]()
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
Geef je even een seintje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik wel na als ik iets post
Babel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef kevin33 het volgende:
Nu zul je zien, dat Harry en 20 inschop, Patje een hattrick maakt tegen Ajax, bovendien na Huntelaar en Rosenberg zijn er weinig alternatieven bij Ajax, jammer...
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |