Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef michaelmulder1985 het volgende:
haha ik had dit dus echt niet gepikt als supporter zijnde (ben neutrale kijker).
Al jaren wordt het legioen besodemieterd waar ze bij staan en dan met deze flutspits aankomen en ook nog zeggen dat het een super aankoop is.
Volgens mij mag het legioen al blij zijn als ze in de top-5 eindigen!
ze kunnen lullen als brugman , maar hier lullen ze zich niet meer uit..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Bosz heeft heel wat uit te leggen.
Echt lachen man. Die gasten hebben nog een grotere hekel aan die club dan ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
dat bestuur spoort echt niet in Rotterdam, humor hebben ze wel. dat is ook heel wat waard.![]()
Morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Danny-Buijs het volgende:
Cart_man richting Zuid?
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Staan nu 150 man bij de Kuip en het aantal is groeiende.
En straks gezellig de stad in? Is ook al weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Echt rellen of gezellig liedjes zingen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
PSSST, Hij is op fokquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
D-K heet nu D-B.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef StarGazer het volgende:
Zou D-K ook bij de kuip zijn op dit moment?
Ach wij mogen onze mening wel geven over ajacieden, en die spelen nou eenmaal veel bij julliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef NickFeyR het volgende:
Oh en voor de Ajacieden hiero.Als het slecht gaat met jullie club komen wij lekker bij jullie trollen ok ? Even Steven.![]()
Charisteas is nog de beste van de drie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef BigFire het volgende:
K2 is weg..... C3 staat op!
Castelen - Charisteas - de Ceulaer
![]()
Je zal maar naar bed willen en dan staan er opeens150 van die leeghoofden voor je deur die een redelijk inhoudsloze discussie willen voeren over een spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die is zich nog af aan het trekken na zijn transfer naar Feijenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
Geen daden, maar woorden, leve Ajax 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:10 schreef Danny-Buijs het volgende:
[..]
Geen van bijde hoorde ik... Er word gewoon gepraat.
lievquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach jullie halve selectie bestaat uit Joden, dat zou een fluitconcert van 90 minuten betekenen![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Danny-Buijs het volgende:
Zou Buijs als vaste supporter ook verhaal aan het halen zijn bij de Kuip?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Ja, voor 6 miljoen aan een Duitse of Engelse club, dit is allemaal vantevoren opgezet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Feyenoord heeft nog 3kwartier om 'm te verkopen!!!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Trusten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Stelletje tyfusmongolen hier, ik ga slapen.
voor een half miljoentje winstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef jmac het volgende:
Ook voer voor een harde lach: http://www.ad.nl/sport/article589509.ece
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef supertux het volgende:
[..]
krijg de tiefus kut jood opsoute hier
Droom zachtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Ach het hoort erbijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef NickFeyR het volgende:
Pff er zou een topic verbod moeten komen voor de Ajacieden enzo voort.Oh en btw jullie klaagten ook toen daan en D-k steeds gingen trollen bij jullie,dus wie is hier nou oneerlijk ?
jullie bestuur post ook hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Cart_man het volgende:
Schijnt dat love nog tot 2008 onder contract staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef DaMart het volgende:
Eigenlijk is dit weggegooid geld. Maar aan de andere kant is dit misschien ook wel een tussenoplossing. Liep dat contract met die Love niet 31 december af? Misschien hebben ze al wel een voorcontract, en komt die alsnog gratis in de winterstop... kan garetheeglas ook weer weg!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |