quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Janine: het was geen steenpuist... Ik had een gezwollen klitje.
ik denk het wel want egbert werd heel bang, met zn "hou er nou maar over op jongens"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:22 schreef the_hunter het volgende:
Was het nou echt serieus op dat tv scherm?
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:22 schreef the_hunter het volgende:
Was het nou echt serieus op dat tv scherm?
....ze lag dus te gillen om nix....hihihiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef pullup het volgende:
Hahaha die dokter heeft helemaal niets gedaan
hahaha wat heerlijk onsmakelijk ditquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
De geslachtverandering van janine is nog een paar dagen uitgesteld. De puist was nog niet rijp genoeg om bij E-10 in te planten als penis.
Ik zag het iig niet (had stream 1 aan) maar misschien iemand anders wel weet het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Was het op de streams te zien? Zo ja heeft iemand het gecapt?
beter tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Snoet123 het volgende:
Wat een rare die Marcel, nu zit hij weer te pushen dat Milica en jeroen samen in 1 bed moeten gaan liggen....![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
De geslachtverandering van janine is nog een paar dagen uitgesteld. De puist was nog niet rijp genoeg om bij E-10 in te planten als penis.
Ik denk wel dat het waar is, Egbert was net erg serieus met dat "kappen er nu over"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef ThaSandman het volgende:
Nee ze zeiden het alleen dat het op het scherm stond, maar we hebben geen bewijs.
hoezo? Semi had ook geile verhalenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
Hij probeert ze volgens mij een beetje op te naaien die kampers. Ik vind het wel tof dat Tijn weer ff langs kwam hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Was die foto van E10 naakt onder de douche echt? die met dat kleine pikkie bedoel ik....LOL
Hij zat in de slaapkamer nogal af te geven op dit groepje, en nu zegt ie zoiets tegenover mensen waarvan hij weet dat ze Semih totaal niet moeten. Vind ik raar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
hoezo? Semi had ook geile verhalen" 1 hand onder me hoofd in hand in die spleet..." etc..
Je kunt er wel leuk mee spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Vage relatie die twee...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
papa gaat weer lekker bij zijn dochter zitten!!!!!!!!!!!!!!!!
De sneak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Eggie is weer bezig ja. Hilde is de boel op aan het naaien.
hahaha als ze lekker allemaal liggen te REMMEN... peppep beste bewoners, je nest uit NU!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
Egbert heeft het over ernstige vormen die het aanneemt bij het clupje, maar intussen zat ie er wel de hele avond zelf bij.
Volgens hem ligt het allemaal aan Hilde.
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
wat is die Marcel een niets zeggend figuur
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
het is dan ook een rasechte blankequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.![]()
Dat verklaarde natuurlijk de "geesten" die Monique en Sabrina hebben gezien vorige nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
niks uitpraten, lekker laten broeien totdat de boel ontploftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef pullup het volgende:
Die slaapkamerlui zitten al een tijdje te miepen over die andere groep.
Waarom gaan ze niet gewoon dit uitpraten nu het nog kan ?
ik dacht dat die 2 vriendjes warenquote:
Dat komt door die 2 zusjes met die spokenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
Blijkbaar was dat een schijn "vriendschap"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat die 2 vriendjes waren
Heb je het nu over die gigapuist van Janine?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Scrupules het volgende:
[..]
lekker laten broeien totdat de boel ontploft
omdat ze aan het lache waren denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Sancie..waarom?
Wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Sancie..waarom?
Huhquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Bubbz het volgende:
HAhaha ze krijgen een sanctie!
Omdat ze niet op de juiste wijze met Janien meeleefden ?!
Omdat Hilde bleef doorpraten over de dokter en Janine terwijl zij bij de dokter was, dat wou BB nietquote:
ben ik ff blij dat ik geen vrienden heb...alleen "vage kennissen"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat een schijn "vriendschap"
Peterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Op deze manier lijkt het net of Egbert helemaal naakt is
Beetje een surrealistisch beeld
1 keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen vrienden heb...alleen "vage kennissen"
Ja, de stemming komt er lekker inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gevolgd vanwege vakantie, maar het lijkt me dat Janine niet meer het zwarte schaap is van de groep, lijkt nu meer verdeeld
Dit klopt volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Maar we hebben dus het groepje: Hilde, Milica,Marcel,Etiënne, Jeroen en Janine.
En het andere groepje: Rik, Marlies, Semih, Micheline, Marcia en Egbert.
Onduidelijk waar ze bijhoren: Tijn, Sabrine en Monique?
De zusjes zweven er tussen maar zitten meer aan de zigeunerkant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Maar we hebben dus het groepje: Hilde, Milica,Marcel,Etiënne, Jeroen en Janine.
En het andere groepje: Rik, Marlies, Semih, Micheline, Marcia en Egbert.
Onduidelijk waar ze bijhoren: Tijn, Sabrine en Monique?
E10 plofkop kampsjaak is nu de lul en hilde ook(hier dan in het huis valt het wel mee)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gevolgd vanwege vakantie, maar het lijkt me dat Janine niet meer het zwarte schaap is van de groep, lijkt nu meer verdeeld
D'r schapie is ontstoken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
hihihiquote:
Géén. Ze moest ophouden, anders dreigt er een sanctie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de sanctie (voor Hilde) gaat inhouden, ik denk rook- danwel alcoholverbod (laatste als de weekopdracht slaagt)
Wacht maar tot de bom barst, en e10 zijn laatste stukje masker laat vallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De zusjes zweven er tussen maar zitten meer aan de zigeunerkant.
Rik zweeft ook een beetje maar zit meer aan de kouwe kakkant
Tijn wil zweven maar is kouwe kak.
Geldt morgen ws. niet meer (denk ik)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef ThaSandman het volgende:
Die sanctie is gewoon bullshit. Ze hebben die lounge gewoon nodig voor de opdracht.
ik kan niet wachten, wat heb ik een bloedpleuris hekel aan die irritante opdringerige worst vingerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bom barst, en e10 zijn laatste stukje masker laat vallen![]()
Ik ook, word gek van dit kippenhok, zit me gek te schakelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline wil de helft weg uit het BBhuis
hoi liefiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, word gek van dit kippenhok, zit me gek te schakelen.
Eigenlijk zouden ze er voor de lol nog drie bij moeten doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert denkt dat er vrij snel elke week iemand uit moet, anders ga je met 8 man de finale in
Niet voor de eerste actie van Hilde toch? De groepsanctie is dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
Er is trouwens wel een sanctie scan.
Hilde, met name, maar de rest van de kampers ook, zaten te nadrukkelijk te praten over Janine haar ongemak en met gespitste oren te luisteren naar de geluiden die uit de DBK kwamen toen Janine onderzocht werd door de dokter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
Waarom is er nu een sanctie voor Hilde dan snap er niks van ff streams uit en je mist weer wat![]()
He, paulusquote:
Nee marcia zei dat toch ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline wil de helft weg uit het BBhuis
Ja het is allemaal nog onduidelijk, maar er is in ieder geval 1 sanctie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet voor de eerste actie van Hilde toch? De groepsanctie is dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen.
Ja, 100%quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Hoho, Egbert spreekt harde taal.
op de tv stond dat als ze, ook Hilde, doorgingen over de dokter en sjaan etc, er een sanctie dreigt.. ze gingen door.. dus nu is er de sanctie dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet voor de eerste actie van Hilde toch? De groepsanctie is dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen.
Ik zou de keuken nemen, in de slaapkamer is Egg-bert aan het opdrukkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
naar welke roddels moet ik nou luisteren....keuken of slaapkamer!!!!!!!!!!!!!!!!
het is het spelletje schakel je rot iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
naar welke roddels moet ik nou luisteren....keuken of slaapkamer!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoorde nog net iets extreem rechts!!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef ThaSandman het volgende:
Keuken wordt leuk zometeen denk ik.
Hilde zat eerst heel nerveus te doen na het geschreeuw van Janine. Toen verscheen er op het tv scherm dat ze zich niet zo moest aanstellen. Daarop stopte Hilde volgens mij ook. Daarna gingen de mannen wat zitten lachen om Janine... en daarvoor hebben ze nu het lounge verbod gekregen. That's it. De sanctie is vooral de schuld van Etienne, Marcel en Jeroen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja het is allemaal nog onduidelijk, maar er is in ieder geval 1 sanctie.
....maar voor wie is die sanctie....allemaal...of alleen die "aan het lachen" warenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef rubstar het volgende:
[..]
op de tv stond dat als ze, ook Hilde, doorgingen over de dokter en sjaan etc, er een sanctie dreigt.. ze gingen door.. dus nu is er de sanctie dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen..
kan natuurlijk ook voor de weekopdracht zijn, en dat de "sanctie" morgen alweer over is omdat ze ff wat moesten fixen
Allemaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....maar voor wie is die sanctie....allemaal...of alleen die "aan het lachen" waren
is alleen maar goed dat ze dat doen want zetten zij zich zelf buitenspelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:53 schreef Snoet123 het volgende:
Vuile sneaky Kampsjaak !! Hij en Marcel wilde net gaan roddelen ( over Semih)
Ziet E10 Semih ineens lopen in de gang die naar de wc ging.....*fluistertoon : hij loopt daar*
*stilte*..........
bah bah bah![]()
Hij is alweer klaar johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:52 schreef Morwen het volgende:
Ik zou de keuken nemen, in de slaapkamer is Egg-bert aan het opdrukken![]()
Ja, geweldig hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef pullup het volgende:
Het is ongelooflijk hoe snel de sfeer in 2.5 dag verslechterd.
Echt elke keer dat ik een paar uur niet heb gekeken is de sfeer grimmiger.
Jaquote:
Kut, net nu ik vroeg naar bed moet!quote:
Dan heb je mazzel, ze gaan daar ook vroegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, net nu ik vroeg naar bed moet!![]()
Heb je morgen ook een weekopdrachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
nix moet!!!!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Soort van...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je morgen ook een weekopdracht
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:55 schreef pullup het volgende:
Het is ongelooflijk hoe snel de sfeer in 2.5 dag verslechterd.
Echt elke keer dat ik een paar uur niet heb gekeken is de sfeer grimmiger.
Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ThaSandman het volgende:
Kut die ouwe komt weer uit bed.
Met jou is alles leuk, jij bent de knoflooksaus van dit forumquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcel![]()
idd.. die Egbert komt altijd binnen wandelen op het foute moment.. ga toch maffen ouwe gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcel![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef toxikon het volgende:
cappen die stream in de keuken plleeeaasssseee
doet er geen ene drol toe als het over vooroordelen van die ratten gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Dit wordt zoooooooooo uitgezonden morgen op TV
Maar 't is wel redelijk provocatief, met die Moslims enzo.
Maar Semih is toch geen practiserend moslim?
Ik viel erin, maar dat klonk reuze interessantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Daar komen de rechtse praatjes.
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
E-10 en zijn Pa zitten even heerlijk lekker alle vooroordelen over Semih en Turken te bespreken in de keuken.
Pa is net zo erg als zoontje dus, qua opvattingen.
Binnen stormen en hem eruit sleurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
Hoe kijken we Egbert het snelst de keuken uit![]()
Tsjonge als je het dan hebt over de verkeerde vent op de verkeerde plek dan is dit toch wel het ideale voorbeeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
EGBERT GA PITTEN VERDOMME, VERVELENDE OPA!
In zijn blote halulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
En jij de kebab, mon chèrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met jou is alles leuk, jij bent de knoflooksaus van dit forum![]()
Ik doe mijn best tot half 1 qua fotootjes, dan ga ik echt echt echt naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand aan het cappen ?
Samen met de extremistische veganist marliesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
Sinds wanneer is BB een mietje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Its part of a bigger planquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Een hinnikende Hildequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
geluid(t) in de slaapkamer????
Of de foon laten gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Binnen stormen en hem eruit sleuren![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag maakte iemand op de COS een leuke opmerking:
E10 met z'n vader naar Hitler-Wonderland![]()
Jij ben ook wel erg Janine gefixeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.
Het is zo'n uitspraak die je zooooo saai en onpopulair maakt, gek dat ze dat zelf niet inzien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?
Gij zijt niet alleen, ik word gek van die zeikerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Abbekerk is de wereldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
Eg is een beetje wereld vreemd
quote:
...ja iig hilde was weer aan het praten over trotse familie ofzo....toen weer wat gelul....en mega gehoest...iets over mam ik ga slapen....hihiihihhii ....iets over plassen en hilda zegt nix laten vallen...!!!!....ik snap er nix vanquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.![]()
Je had de urnen al klaar zeker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen opdracht, hotline niets niet???
Ben net terug. En hoopte op een verassing....Niets?????
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen ochtend, zeggen zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze hebben een brief gekregen rond 22:00 oid waarin de weekopdracht werd aangekondigd voor morgen. Ze moeten de weekopdracht in setjes doen. Dit zijn de setjes in het huis, moederdochter etc, plus Jeroen en Marlies. Ze kregen ook het advies om snel te gaan slapen omdat ze de kracht nodig zouden hebben..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
jij kan dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik cap hem zelf wel, recorder was ff de weg kwijt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.
zijn we weer even verlost van je.
Dus over een uur of 3 zijn we van hem verlost na een hoop gezucht en gemompel in zichzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat zo naar bed.
Als jij nu even op die Hilde wannabee gaat kruipen, zijn we ook verlost van jou....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.
zijn we weer even verlost van je.
Idd, stel dat hij iets mist joh, dit gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef Scrupules het volgende:
die egbert gaat nog lang niet slapen, die is als de dood om een vergadering te missen en 's nachts niks te notuleren te hebben
Moest idd gewoon in het BB huis verboden worden. Geen chips... geen appels.quote:
ik lig helemaal in een deukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef Scrupules het volgende:
die egbert gaat nog lang niet slapen, die is als de dood om een vergadering te missen en 's nachts niks te notuleren te hebben
Dank je ... toch nog iemand die netjes antwoord kan geven....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef rubstar het volgende:
[..]
ze hebben een brief gekregen rond 22:00 oid waarin de weekopdracht werd aangekondigd voor morgen. Ze moeten de weekopdracht in setjes doen. Dit zijn de setjes in het huis, moederdochter etc, plus Jeroen en Marlies. Ze kregen ook het advies om snel te gaan slapen omdat ze de kracht nodig zouden hebben..
zoiets is het
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Flikker op Egbert met je kutjes en kalfjes
Wachten we daar niet allemaal opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef Scrupules het volgende:
hij heeft echt zó niet door hoe oninteressant ie gevonden wordt, ik vind het bijna sneu
ik wil nog wel effe wat rechtse relpraat horen voordat ik ga slapen hoor
Ik wou het eigenlijk editen, maar ach, leek me wel logisch. Slapen dus Egg, unamiem besloten hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef ThaSandman het volgende:
Nee niet roken, slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |