Je kunt er wel leuk mee spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Vage relatie die twee...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
papa gaat weer lekker bij zijn dochter zitten!!!!!!!!!!!!!!!!
De sneak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Eggie is weer bezig ja. Hilde is de boel op aan het naaien.
hahaha als ze lekker allemaal liggen te REMMEN... peppep beste bewoners, je nest uit NU!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
Egbert heeft het over ernstige vormen die het aanneemt bij het clupje, maar intussen zat ie er wel de hele avond zelf bij.
Volgens hem ligt het allemaal aan Hilde.
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
wat is die Marcel een niets zeggend figuur
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
het is dan ook een rasechte blankequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.![]()
Dat verklaarde natuurlijk de "geesten" die Monique en Sabrina hebben gezien vorige nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
niks uitpraten, lekker laten broeien totdat de boel ontploftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef pullup het volgende:
Die slaapkamerlui zitten al een tijdje te miepen over die andere groep.
Waarom gaan ze niet gewoon dit uitpraten nu het nog kan ?
ik dacht dat die 2 vriendjes warenquote:
Dat komt door die 2 zusjes met die spokenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |