quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
De geslachtverandering van janine is nog een paar dagen uitgesteld. De puist was nog niet rijp genoeg om bij E-10 in te planten als penis.
Ik denk wel dat het waar is, Egbert was net erg serieus met dat "kappen er nu over"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef ThaSandman het volgende:
Nee ze zeiden het alleen dat het op het scherm stond, maar we hebben geen bewijs.
hoezo? Semi had ook geile verhalenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
Hij probeert ze volgens mij een beetje op te naaien die kampers. Ik vind het wel tof dat Tijn weer ff langs kwam hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Was die foto van E10 naakt onder de douche echt? die met dat kleine pikkie bedoel ik....LOL
Hij zat in de slaapkamer nogal af te geven op dit groepje, en nu zegt ie zoiets tegenover mensen waarvan hij weet dat ze Semih totaal niet moeten. Vind ik raar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
hoezo? Semi had ook geile verhalen" 1 hand onder me hoofd in hand in die spleet..." etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |