quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Janine: het was geen steenpuist... Ik had een gezwollen klitje.
ik denk het wel want egbert werd heel bang, met zn "hou er nou maar over op jongens"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:22 schreef the_hunter het volgende:
Was het nou echt serieus op dat tv scherm?
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:22 schreef the_hunter het volgende:
Was het nou echt serieus op dat tv scherm?
....ze lag dus te gillen om nix....hihihiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef pullup het volgende:
Hahaha die dokter heeft helemaal niets gedaan
hahaha wat heerlijk onsmakelijk ditquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
De geslachtverandering van janine is nog een paar dagen uitgesteld. De puist was nog niet rijp genoeg om bij E-10 in te planten als penis.
Ik zag het iig niet (had stream 1 aan) maar misschien iemand anders wel weet het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Was het op de streams te zien? Zo ja heeft iemand het gecapt?
beter tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Snoet123 het volgende:
Wat een rare die Marcel, nu zit hij weer te pushen dat Milica en jeroen samen in 1 bed moeten gaan liggen....![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
De geslachtverandering van janine is nog een paar dagen uitgesteld. De puist was nog niet rijp genoeg om bij E-10 in te planten als penis.
Ik denk wel dat het waar is, Egbert was net erg serieus met dat "kappen er nu over"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef ThaSandman het volgende:
Nee ze zeiden het alleen dat het op het scherm stond, maar we hebben geen bewijs.
hoezo? Semi had ook geile verhalenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
Hij probeert ze volgens mij een beetje op te naaien die kampers. Ik vind het wel tof dat Tijn weer ff langs kwam hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Tijn.. "alleen maar naar de geile verhalen van Semih te luisteren..."
Rare opmerking.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Was die foto van E10 naakt onder de douche echt? die met dat kleine pikkie bedoel ik....LOL
Hij zat in de slaapkamer nogal af te geven op dit groepje, en nu zegt ie zoiets tegenover mensen waarvan hij weet dat ze Semih totaal niet moeten. Vind ik raar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
hoezo? Semi had ook geile verhalen" 1 hand onder me hoofd in hand in die spleet..." etc..
Je kunt er wel leuk mee spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Vage relatie die twee...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef puntoortje het volgende:
papa gaat weer lekker bij zijn dochter zitten!!!!!!!!!!!!!!!!
De sneak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Eggie is weer bezig ja. Hilde is de boel op aan het naaien.
hahaha als ze lekker allemaal liggen te REMMEN... peppep beste bewoners, je nest uit NU!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm zal ik slapen.. of gaat hummy eindelijk eens gemeen doen en de weekopdracht om 24:01 laten beginnen....
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef golfer het volgende:
Egbert heeft het over ernstige vormen die het aanneemt bij het clupje, maar intussen zat ie er wel de hele avond zelf bij.
Volgens hem ligt het allemaal aan Hilde.
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:31 schreef natronic het volgende:
wat is die Marcel een niets zeggend figuur
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Spioneren. Tijn heeft hem nu afgelost.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:28 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie dit ook op stream 3?
Het lijken wel orbs
[afbeelding]
het is dan ook een rasechte blankequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon genant hoe kleurloos die is.![]()
Dat verklaarde natuurlijk de "geesten" die Monique en Sabrina hebben gezien vorige nachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
niks uitpraten, lekker laten broeien totdat de boel ontploftquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef pullup het volgende:
Die slaapkamerlui zitten al een tijdje te miepen over die andere groep.
Waarom gaan ze niet gewoon dit uitpraten nu het nog kan ?
ik dacht dat die 2 vriendjes warenquote:
Dat komt door die 2 zusjes met die spokenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik moest lachen om die Orbs van je
Blijkbaar was dat een schijn "vriendschap"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat die 2 vriendjes waren
Heb je het nu over die gigapuist van Janine?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:34 schreef Scrupules het volgende:
[..]
lekker laten broeien totdat de boel ontploft
omdat ze aan het lache waren denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Sancie..waarom?
Wil ik ook graag wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Sancie..waarom?
Huhquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Bubbz het volgende:
HAhaha ze krijgen een sanctie!
Omdat ze niet op de juiste wijze met Janien meeleefden ?!
Omdat Hilde bleef doorpraten over de dokter en Janine terwijl zij bij de dokter was, dat wou BB nietquote:
ben ik ff blij dat ik geen vrienden heb...alleen "vage kennissen"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat een schijn "vriendschap"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |