quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Snoet123 het volgende:
Hoor Janine eens gillen op de achtergrond!
Wow die brulde de boel goed bij elkaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef natronic het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaa horde je haar gillen !!!!!!!![]()
Ik niet. Ik gun het haar van harte. Jammer dat ik haar nu al niet meer hoort. Mocht van mij nog wel een uurtje doorgaan dat geschreeuwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nu meelij met sjaan... die gilt het uit
....wat wij allemaal hebben "moeten" voorduren van haar ....dat was ook niet leuk!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Lyza het volgende:
Nou zeg. Hoe irritant ze ook is, deze reacties vind ik belachelijk.
volgens mij een geintje van Jeroen... als er een melding op de tv staat zie je hem meestal ook op de stream toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Scrupules het volgende:
was er nou echt een bb bericht met sanctie dreiging? djeeez
Ik durf zo aan te nemen dat een steenpuist op zo'n tere plaats doorsnijden, uiterst pijnlijk isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Gert het volgende:
Ze stelt zich natuurlijk weer vreselijk aan.
Je hoeft toch niet te kijken. Er zijn 4 streams hoor, dan schakel je lekker over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....wat wij allemaal hebben "moeten" voorduren van haar ....dat was ook niet leuk!!!
Treurig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef bbfakir het volgende:
Zometeen gaat de rode telefoon met een treurige mededeling: De patiënt heeft het niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |