quote:o nu is het zeker de bedoeling dat ik vertrek" waarop door beide zusjes volmondig JA geantwoord werd
ja, zijn kippie is ingepiktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
E10 zwaar jaloers... hehehe
zijn kippie is al dat blondje !quote:
Hij heeft nog een wannabe Hilton zusje over... zal ook wel niet lang duren ..quote:
Vind ik eigenlijk ook wel. En ook wel behoorlijk ondeugendquote:
Staat op de Talpa site.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Welke groepjes zijn er gevormd voor de weekopdracht van morgen?
....de koppels ...+ marlies en jeroenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Welke groepjes zijn er gevormd voor de weekopdracht van morgen?
Ze is mooier in de nightvision. Dan wordt het wat softer, gaat dat hoekige houterige er een beetje af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Marlies is zo sexy. Vind het vooral mooi hoe zij toch heel vrouwelijk blijft terwijl ze 1.93m is en ze niet zo robuust is.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef ThaSandman het volgende:
[afbeelding]
Speciaal voor Paultjuh met dank aan Mike1964
Ik vroeg het me echt af, ik hoor vaak kamper dit kamper dat?quote:
Je zou maar vergelijken worden met hemquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Milica klaagt tegen Jeroen: "Jij houdt me ook niet zo vast als Etienne"
...dat leek me al logisch....er werd gezecht dat janine moest komen ....en niet dat ma flodder mee moest...( ze zouden haar een week sigaren moeten laten roken)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef the_hunter het volgende:
Hilde mocht niet mee.
Je vergist je, het is MICHAquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
M'N NIEUWE CHICKA !
Jij bent zeker bezig met die cu2, omdat je dat plaatje wil hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
M'N NIEUWE CHICKA !
ja lekker zo'n afgelikte boterhamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Jeroen aai dat lieve meisje nou eens!!
Ik heb nu meelij met sjaan... die gilt het uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb medelijden met de beste man.
Ejoh ! ze is wel m'n nieuwe lievelingetje van big brother hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef natronic het volgende:
[..]
ja lekker zo'n afgelikte boterham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |