Ze heeft e10 zn lul al gezien. Vanochtend onder de douche.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef toxikon het volgende:
tijdje terug was er een gesprekje tussen sjaan en mili over sex en piemels, ook over kleine piemels.
tis niet te hopen voor E10 dat ie haar probeert te ketsen want dan wordt ie zeker weten achteraf uitgelachen nadat ze de heleboel bij elkaar gefaked heeft
Die is onder de gordelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
was da dan???? clit van sjaan is nog groter
en zei ze er nog wat van?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze heeft e10 zn lul al gezien. Vanochtend onder de douche.
Wil dat iets zeggen over jou humor?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef toxikon het volgende:
heb mijn vriendin erbij geroepen.
ze heeft in tijden niet zo gelachen .![]()
gelukkig wel, als ie in haar gezicht had gezeten hadden we ernaar moeten kijkenquote:
KONZENTRATION!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "Ik denk dat ik het hardste werk hoor"
Ja klopt ook ja met asbakken vol makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde "Ik denk dat ik het hardste werk hoor"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef AiaS het volgende:
[..]
My thoughts...hoeveel hints moet ie krijgen. Maar ja hij heeft een oogje op Marcel.
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil dat iets zeggen over jou humor?
Als je iets niet ziet kun je er ook niks van zeggen.quote:
quote:
tja daar heb je een punt(je)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:00 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Als je iets niet ziet kun je er ook niks van zeggen.
...is die "naam" bij cu2 van hem niet opnieuw aan te maken( en dan met die foto)....of duurt het een poosje voor die wordt vrijgegeven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk dat deze fake trouwens wel op z'n nieuwe CU2 site komt www.cu2.nl/hollandseGROOTSTEtrots.
Je was me voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300894.jpg]afbeelding][/URL]
account naam is nog vrij. hint hintquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk dat deze fake trouwens wel op z'n nieuwe CU2 site komt www.cu2.nl/hollandseGROOTSTEtrots.
Dat zou wel lachen zijn, maar dan wel met de echte foto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...is die "naam" bij cu2 van hem niet opnieuw aan te maken( en dan met die foto)....of duurt het een poosje voor die wordt vrijgegeven?
Haha Scan vanochtend was het echt erg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net wat filmpjes gezien die zijn gemaakt in de badkamer.... Het valt op dat Etienne vaak ook in de badkamer aanwezig is als de dames staan te douchen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn, maar dan wel met de echte foto.
Waar is de echte foto danquote:
Wie zijn de zwolse kampers?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Leuk gesprek, tussen Rik en Marlies.
Wie ziet Mies als "die twee", zonder wie "het meteen een stuk beter zou gaan"?
De Zwolse kampers?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
E10 zwaar jaloers... hehehe
Nee, niets, maar dat is ook logisch, er viel ook niets te zien.quote:
........vorige pagina ( 3 ) ....dat NIXIEquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar is de echte foto dan?!?!
niet die fotosoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |