Tsjonge als je het dan hebt over de verkeerde vent op de verkeerde plek dan is dit toch wel het ideale voorbeeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
EGBERT GA PITTEN VERDOMME, VERVELENDE OPA!
In zijn blote halulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
En jij de kebab, mon chèrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met jou is alles leuk, jij bent de knoflooksaus van dit forum![]()
Ik doe mijn best tot half 1 qua fotootjes, dan ga ik echt echt echt naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand aan het cappen ?
Samen met de extremistische veganist marliesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
Sinds wanneer is BB een mietje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Its part of a bigger planquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Een hinnikende Hildequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
geluid(t) in de slaapkamer????
Of de foon laten gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Binnen stormen en hem eruit sleuren![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag maakte iemand op de COS een leuke opmerking:
E10 met z'n vader naar Hitler-Wonderland![]()
Jij ben ook wel erg Janine gefixeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.
Het is zo'n uitspraak die je zooooo saai en onpopulair maakt, gek dat ze dat zelf niet inzien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |