Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ThaSandman het volgende:
Kut die ouwe komt weer uit bed.
Met jou is alles leuk, jij bent de knoflooksaus van dit forumquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcel![]()
idd.. die Egbert komt altijd binnen wandelen op het foute moment.. ga toch maffen ouwe gekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffff, ging juist leuk worden met E10 en Marcel![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef toxikon het volgende:
cappen die stream in de keuken plleeeaasssseee
doet er geen ene drol toe als het over vooroordelen van die ratten gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Dit wordt zoooooooooo uitgezonden morgen op TV
Maar 't is wel redelijk provocatief, met die Moslims enzo.
Maar Semih is toch geen practiserend moslim?
Ik viel erin, maar dat klonk reuze interessantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Daar komen de rechtse praatjes.
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
E-10 en zijn Pa zitten even heerlijk lekker alle vooroordelen over Semih en Turken te bespreken in de keuken.
Pa is net zo erg als zoontje dus, qua opvattingen.
Binnen stormen en hem eruit sleurenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Morwen het volgende:
Hoe kijken we Egbert het snelst de keuken uit![]()
Tsjonge als je het dan hebt over de verkeerde vent op de verkeerde plek dan is dit toch wel het ideale voorbeeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
EGBERT GA PITTEN VERDOMME, VERVELENDE OPA!
In zijn blote halulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
En jij de kebab, mon chèrquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met jou is alles leuk, jij bent de knoflooksaus van dit forum![]()
Ik doe mijn best tot half 1 qua fotootjes, dan ga ik echt echt echt naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:02 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand aan het cappen ?
Samen met de extremistische veganist marliesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat Semih morgen, ook al is het geen islamiet, een schaap mag slachten in de badkamer.![]()
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:05 schreef Coos het volgende:
Sinds wanneer is BB een mietje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Its part of a bigger planquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef Snoet123 het volgende:
Is de enige reden puur omdat Semih turks is ( de vete die E10 en nu ook zijn vader voeren tegen Semih?) Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Hummie ze morgen Beide het BB uit laat zetten!!!
BB zou dit niet mogen tollereren!!
Een hinnikende Hildequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
geluid(t) in de slaapkamer????
Of de foon laten gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Binnen stormen en hem eruit sleuren![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:09 schreef Coos het volgende:
Vanmiddag maakte iemand op de COS een leuke opmerking:
E10 met z'n vader naar Hitler-Wonderland![]()
Jij ben ook wel erg Janine gefixeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het zwarte schaap is nog niet slachtrijp.
Het is zo'n uitspraak die je zooooo saai en onpopulair maakt, gek dat ze dat zelf niet inzien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?
Gij zijt niet alleen, ik word gek van die zeikerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Abbekerk is de wereldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
Eg is een beetje wereld vreemd
...ja iig hilde was weer aan het praten over trotse familie ofzo....toen weer wat gelul....en mega gehoest...iets over mam ik ga slapen....hihiihihhii ....iets over plassen en hilda zegt nix laten vallen...!!!!....ik snap er nix vanquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.![]()
Je had de urnen al klaar zeker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen opdracht, hotline niets niet???
Ben net terug. En hoopte op een verassing....Niets?????
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen ochtend, zeggen zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze hebben een brief gekregen rond 22:00 oid waarin de weekopdracht werd aangekondigd voor morgen. Ze moeten de weekopdracht in setjes doen. Dit zijn de setjes in het huis, moederdochter etc, plus Jeroen en Marlies. Ze kregen ook het advies om snel te gaan slapen omdat ze de kracht nodig zouden hebben..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
jij kan dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik cap hem zelf wel, recorder was ff de weg kwijt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.
zijn we weer even verlost van je.
Dus over een uur of 3 zijn we van hem verlost na een hoop gezucht en gemompel in zichzelfquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef ThaSandman het volgende:
Hij gaat zo naar bed.
Als jij nu even op die Hilde wannabee gaat kruipen, zijn we ook verlost van jou....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.
zijn we weer even verlost van je.
Idd, stel dat hij iets mist joh, dit gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef Scrupules het volgende:
die egbert gaat nog lang niet slapen, die is als de dood om een vergadering te missen en 's nachts niks te notuleren te hebben
Moest idd gewoon in het BB huis verboden worden. Geen chips... geen appels.quote:
ik lig helemaal in een deukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:16 schreef Scrupules het volgende:
die egbert gaat nog lang niet slapen, die is als de dood om een vergadering te missen en 's nachts niks te notuleren te hebben
Dank je ... toch nog iemand die netjes antwoord kan geven....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef rubstar het volgende:
[..]
ze hebben een brief gekregen rond 22:00 oid waarin de weekopdracht werd aangekondigd voor morgen. Ze moeten de weekopdracht in setjes doen. Dit zijn de setjes in het huis, moederdochter etc, plus Jeroen en Marlies. Ze kregen ook het advies om snel te gaan slapen omdat ze de kracht nodig zouden hebben..
zoiets is het
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Flikker op Egbert met je kutjes en kalfjes
Wachten we daar niet allemaal opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef Scrupules het volgende:
hij heeft echt zó niet door hoe oninteressant ie gevonden wordt, ik vind het bijna sneu
ik wil nog wel effe wat rechtse relpraat horen voordat ik ga slapen hoor
Ik wou het eigenlijk editen, maar ach, leek me wel logisch. Slapen dus Egg, unamiem besloten hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef ThaSandman het volgende:
Nee niet roken, slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |