Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je alles terugleest he?
Gij zijt niet alleen, ik word gek van die zeikerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hij begint ook weer meteen over het "spelletje", hij is er veel te veel mee bezig. Daarnaast is die vent me al de gehele week aan het irriteren. Zijn hoofd, stem, doen en laten. Hij had er gewoon uitgestemd moeten worden.
Abbekerk is de wereldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
Eg is een beetje wereld vreemd
...ja iig hilde was weer aan het praten over trotse familie ofzo....toen weer wat gelul....en mega gehoest...iets over mam ik ga slapen....hihiihihhii ....iets over plassen en hilda zegt nix laten vallen...!!!!....ik snap er nix vanquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Daarom heb ik bijna geen tijd om te posten.![]()
Je had de urnen al klaar zeker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen opdracht, hotline niets niet???
Ben net terug. En hoopte op een verassing....Niets?????
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen ochtend, zeggen zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
ze hebben een brief gekregen rond 22:00 oid waarin de weekopdracht werd aangekondigd voor morgen. Ze moeten de weekopdracht in setjes doen. Dit zijn de setjes in het huis, moederdochter etc, plus Jeroen en Marlies. Ze kregen ook het advies om snel te gaan slapen omdat ze de kracht nodig zouden hebben..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
jij kan dat welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik cap hem zelf wel, recorder was ff de weg kwijt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan genoeg gebeurd. Lees maar even rustig alles na.
zijn we weer even verlost van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |