Peterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Op deze manier lijkt het net of Egbert helemaal naakt is
Beetje een surrealistisch beeld
1 keer trek je de conclusiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik geen vrienden heb...alleen "vage kennissen"
Ja, de stemming komt er lekker inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gevolgd vanwege vakantie, maar het lijkt me dat Janine niet meer het zwarte schaap is van de groep, lijkt nu meer verdeeld
Dit klopt volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Maar we hebben dus het groepje: Hilde, Milica,Marcel,Etiėnne, Jeroen en Janine.
En het andere groepje: Rik, Marlies, Semih, Micheline, Marcia en Egbert.
Onduidelijk waar ze bijhoren: Tijn, Sabrine en Monique?
De zusjes zweven er tussen maar zitten meer aan de zigeunerkant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Maar we hebben dus het groepje: Hilde, Milica,Marcel,Etiėnne, Jeroen en Janine.
En het andere groepje: Rik, Marlies, Semih, Micheline, Marcia en Egbert.
Onduidelijk waar ze bijhoren: Tijn, Sabrine en Monique?
E10 plofkop kampsjaak is nu de lul en hilde ook(hier dan in het huis valt het wel mee)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een paar dagen niet gevolgd vanwege vakantie, maar het lijkt me dat Janine niet meer het zwarte schaap is van de groep, lijkt nu meer verdeeld
D'r schapie is ontstoken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
hihihiquote:
Géén. Ze moest ophouden, anders dreigt er een sanctie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ben wel benieuwd wat de sanctie (voor Hilde) gaat inhouden, ik denk rook- danwel alcoholverbod (laatste als de weekopdracht slaagt)
Wacht maar tot de bom barst, en e10 zijn laatste stukje masker laat vallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De zusjes zweven er tussen maar zitten meer aan de zigeunerkant.
Rik zweeft ook een beetje maar zit meer aan de kouwe kakkant
Tijn wil zweven maar is kouwe kak.
Geldt morgen ws. niet meer (denk ik)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef ThaSandman het volgende:
Die sanctie is gewoon bullshit. Ze hebben die lounge gewoon nodig voor de opdracht.
ik kan niet wachten, wat heb ik een bloedpleuris hekel aan die irritante opdringerige worst vingerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bom barst, en e10 zijn laatste stukje masker laat vallen![]()
Ik ook, word gek van dit kippenhok, zit me gek te schakelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Micheline wil de helft weg uit het BBhuis
hoi liefiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, word gek van dit kippenhok, zit me gek te schakelen.
Eigenlijk zouden ze er voor de lol nog drie bij moeten doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert denkt dat er vrij snel elke week iemand uit moet, anders ga je met 8 man de finale in
Niet voor de eerste actie van Hilde toch? De groepsanctie is dat ze niet in de lounge/zwembad mogen komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
Er is trouwens wel een sanctie scan.
Hilde, met name, maar de rest van de kampers ook, zaten te nadrukkelijk te praten over Janine haar ongemak en met gespitste oren te luisteren naar de geluiden die uit de DBK kwamen toen Janine onderzocht werd door de dokter.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef Inca het volgende:
Waarom is er nu een sanctie voor Hilde dan snap er niks van ff streams uit en je mist weer wat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |