quote:Musampa voor drie seizoenen naar Turkije
30/8/2006 19:00
Kiki Musampa zet zijn carrière voort in Turkije. De 29-jarige middenvelder zette zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen bij Trabzonspor.
Trabzonspor is de nummer vier van het afgelopen seizoen in Turkije. De club verdiende daarmee een UEFA Cup-ticket. In de eerste ronde van dat toernooi stuiten de Turken op het Spaanse Osasuna.
Musampa kan zijn nieuwe werkgever derhalve van de nodige informatie voorzien. De afgelopen zeven seizoenen stond hij onder contract in Spanje. Na een verblijf van vier seizoenen bij Málaga, maakte hij in de zomer van 2003 de overstap naar Atlético Madrid.
Bij de hoofdstedelijke club slaagde de ex-Ajacied er niet in een basisplaats te veroveren. Hij werd voor anderhalf seizoen verhuurd aan Manchester City. Afgelopen zomer keerde Musampa terug bij Atlético, maar hij kreeg geen plaats in de selectie toebedeeld.
Bron : Voetbal International
Die stond er ook bijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:44 schreef -Wolf- het volgende:
Stond vandaag in de Metro ook nog een stuk over Tarek Oulida, Nordin Wooter, Finidi George... treurig... Musampa past er ook wel bij.
Dan zetten ze er nog een foto bij van Oulida die net makkelijk voorbij gespeeld wordt door Ronaldinhoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]ik vond het allemaal zo treurig dat ik het maar half-aandachtig doorlas.
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat we stiekem een punt mee kunnen nemen naar Arnhem. Liever 3 natuurlijk (zoals weleens gebeurde een paar jaar geleden) maar met een gelijkspel ben ik niet ontevree.
Interlandvoetbal tegen kut kleine landenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Trancelocator het volgende:
Het zal weer een moeizame wedstrijd worden vrees ik, maar die wordt wel opnieuw gewonnen. Alleen kut dat het lastige interlandvoetbal er weer tussen moet.
Oh, ik ben een Track ID contest aan het organiseren ( Dance Track ID Contest #15 ) en ik wil ook dat er eventueel Rotterdammers meedoen. No big deal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee, waar is je Huntelaar avater?!?
Nee kom op zeg. Hij heeft in korte tijd al zoveel voor Ajax betekend en dan zou hij niet een keer in een dip mogen zitten? Als het straks weer bij hem begint te draaien zal hij wel weer niet te stoppen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig maar.
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ook
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.
Last minute paniekaankoop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
+2 scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Jasza het volgende:
De kakkerlakken huilen allemaal omdat ik zeg dat Gabri beter is
en dan niet eens een spitsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
komkommertijd, leedvermaak, 1+1=2.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Even werken aan z'n doelmatigheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
De conditietest is een groter struikelblok denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef jna het volgende:
HIj moet nog door de medische keuring he
Ach de eerstvolgende klassieker is in oktober al, dus het kan geen kwaad om ruim van tevoren te beginnen met het analyseren van de tegenstander. "Rasmongool" heb ik in ieder geval al genoteerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Ja, hij is nu opeens de nummer 1 spits van van Basten. Beter laat dan nooit he Marcoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
Ik kan het er wel mee eens zijn dat mensen Buijs een ''Rasmongool'' vinden maar we zitten in het ajax topic laten we dan over onze club pratenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach de eerstvolgende klassieker is in oktober al, dus het kan geen kwaad om ruim van tevoren te beginnen met het analyseren van de tegenstander. "Rasmongool" heb ik in ieder geval al genoteerd.![]()
ik sluit me bij Trancelocator aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Kluivert heeft de clubs nou eenmaal niet voor het oprapen. Dit is waarschijnlijk zijn enige en laatste kans op een comeback. Hoewel ik hem ook liever bij een andere club had gezien kan ik het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen. Tegenwoordig gaan dit soort dingen zo.
Hopelijk gaat hij het systeem van binnenuit kapotmaken.
Vind ik te makkelijk. Als hij zich echt een beetje Ajacied zou vinden had hij dit niet gedaan. Weten we ook meteen weer hoeveel hij nog om Ajax geeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Kluivert heeft de clubs nou eenmaal niet voor het oprapen. Dit is waarschijnlijk zijn enige en laatste kans op een comeback. Hoewel ik hem ook liever bij een andere club had gezien kan ik het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen. Tegenwoordig gaan dit soort dingen zo.
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk gaat hij het systeem van binnenuit kapotmaken.
Mee eens het had nog erger geweest als Litmanen destijds naar psv was gegaan, voor mij ben je als je dit doet echt geen ajacied.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.
Don't get me wrong, ik zie hem ook graag falen bij PSV. Maar om hem blessures toe te wensen en om te zeggen dat hij geen Ajacied meer is gaat mij iets te ver. Hij heeft gewoon veel voor onze club betekent, en daar doet deze wanhoopsdaad wat mij betreft niets aan af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.
Heerschende avatar & sigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze zo'n geweldige jeugdopleiding hebben.
exact!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun Kluivert van harte dat hij weer lekker gaat ballen in de Eredivisie en hoop zelfs dat hij weer mag schitteren. Ik vind het fantastisch hem weer te zien spelen, en dat het bij PSV is, heb ik niet zoveel moeite mee.
Klopt gaat te ver maar het zit natuurlijk hoog bij velen die juichten toen die Ajax de CL bezorgde, en nu in psv shirtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef stefmans het volgende:
Inderdaad, mensen die spelers blessures toewensen![]()
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat maakt het nog erger. Als die mensen echt dankbaar waren voor 'het puntertje' zouden ze hem nu niet een gebroken been toewensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Klopt gaat te ver maar het zit natuurlijk hoog bij velen die juichten toen die Ajax de CL bezorgde, en nu in psv shirt![]()
Sorry dat ik meer voetballiefhebber ben dan PSV-hater.quote:
Clubliefde gaat bij de een verder dan bij de ander ik zou bijvoorbeeld echt nooit bij psv willen spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger. Als die mensen echt dankbaar waren voor 'het puntertje' zouden ze hem nu niet een gebroken been toewensen.
Kunnen we nog een paar van die deals sluiten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!![]()
Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Jullie Huntelaar en Stam, wij Kluivert......het zij zo
quote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Woensdag 30 augustus, door RPAFCA, Amsterdam, 19.32u GMT+01.00, Studio Sport
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer".
Huntelaar is uit de jeugd van De Graafschap......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Wat is laatdunkend?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
laat·dun·kend (bn.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is laatdunkend?
En ik neem aan dat ze de beelden nog uit moeten zenden want heb er niks van gezien en kan me ook niet voorstellen dat je je zo uitlaat als je in de voorronde van de CL uitgeschakeld bent door FCK
Ajax heeft hem vorig jaar nog gepolst, maar toen wilde hij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
Ik gun het Patrick wel, Ajax keert hem de rug toe, niet andersom.
Huntelaar heeft 5 seizoenen bij PSV in de jeugd gespeeld, dan kun je het toch wel een product van de PSV opleiding noemen denk ik he!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huntelaar is uit de jeugd van De Graafschap......
Vecht dat maar uit met cultheldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar heeft 5 seizoenen bij PSV in de jeugd gespeeld, dan kun je het toch wel een product van de PSV opleiding noemen denk ik he!?
Ok bedanktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
laat·dun·kend (bn.)
1 een minachtende houding tegen zijn omgeving aannemend => minachtend
Wat interesseert ons de jeugd nu toch. Jullie patsen met de jeugd, wij niet. Het interesseert mij geen fluit of ie nu wel of niet bij PSV uit de jeugd komt hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vecht dat maar uit met cultheld. Die beweerde dat Huntelaar eigenlijk van De Graafschap komt.
Stam is trouwens ook niet uit jullie jeugd. Jammer joh.
Ach, laat hem maar 30 keer scoren ofzo. Dan mag ie samen met Huntelaar in Oranje en dan trekt hij nog een EK binnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Kluivert een goede club, en dat dat psv is vind ik toch wel jammer maar ik weet dat het een echte ajacied is(lees zijn boek maar eens.. was laatst zelfs op de ajax site waar hij vertelde wat hij nog voelde voor ajax en dat hij héél graag zou willen terug keren). Patrick, ik hoop dat je veel mag spelen maar geen punten voor ze pakt
Ik hoop dat hij weinig speelt, puur omdat het toch een goede spits blijft en ik dat liever niet zie bij psvquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Kluivert een goede club, en dat dat psv is vind ik toch wel jammer maar ik weet dat het een echte ajacied is(lees zijn boek maar eens.. was laatst zelfs op de ajax site waar hij vertelde wat hij nog voelde voor ajax en dat hij héél graag zou willen terug keren). Patrick, ik hoop dat je veel mag spelen maar geen punten voor ze pakt
Ik had het er ook niet met jouw over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat interesseert ons de jeugd nu toch. Jullie patsen met de jeugd, wij niet. Het interesseert mij geen fluit of ie nu wel of niet bij PSV uit de jeugd komt hoor.
Dat stuk is ook gewoon bullshit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Jajong, is dat artikel van Studio Sport?
Het staat niet op hun site.
Oh nee. Sorry, ik dacht dat je in een discussieforum een berichtje plaatste.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had het er ook niet met jouw over.
quote:Foortse: Kluivert niet terug naar Ajax 21 juni 2006
Patrick Kluivert zal niet terugkeren bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Paul Foortse laten weten aan Sky Sports. In een eerder stadium werd de naam van Kluivert, die een vrij anoniem seizoen achter de rug heeft bij Valencia, met Ajax in verband gebracht. De topscorer aller tijden van Oranje doorliep in Amsterdam de jeugdopleiding en speelde tussen 1994 en 1997 in het eerste elftal van Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan.
Valencia-spits Patrick Kluivert Om die reden wordt Kluivert door supporters van Ajax nog altijd op handen gedragen. De afgelopen jaren is de carrière van de 29-jarige spits echter steeds meer in het slop geraakt. Toch voelt Kluivert er weinig voor om zijn loopbaan bij Ajax nieuw leven in te blazen. "Patrick heeft een contract met Valencia en hij is daar gelukkig", aldus Foortse tegenover Sky Sports. "De link met Ajax komt altijd weer naar boven omdat hij ex-Ajacied is en Patrick eerder eens gezegd heeft dat hij alleen voor Ajax zou willen spelen als hij terugkomt naar Nederland."
Volgens de belangenbehartiger van de spits is er van een comeback absoluut geen sprake. Foortse: "Patrick gaat in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding op het seizoen en ik heb geen contact gehad met Valencia of Ajax. Wat er ook gebeurt, ik denk dat hij voorlopig niet terugkeert."
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax, maar dan pas over een jaar. De website van het blad maakt dat op uit het feit dat zijn beoogde vervanger Roger Garcia slechts voor één seizoen heeft getekend in De Arena.
Iemand die bij psv gaat spelen is geen echte Ajacied. Puntquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee. Sorry, ik dacht dat je in een discussieforum een berichtje plaatste.
Zou hij morgen nog gepresenteerd worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax
Komop joh, doe niet zo raar. Ik kan toch wel gewoon ergens over meepraten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
. Ik zal de volgende keer ook zomaar in een gesprek van jou vallen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
En Nashje, hoef niks met ch uit te vechten want die 5 jaar bij PSV zijn gewoon een feit
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)quote:
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh, doe niet zo raar. Ik kan toch wel gewoon ergens over meepraten?
Ben je toch nog een beetje kampioen straksquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.
Daar geloof ik helemaal niks van. Ik zou balen als een stekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)
Ik vergelijk helemaal niks, of bedoelde je mij niet met psv'ertje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.
* schudt, schudt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
![]()
KLUIVERT KLUIVERT WE WORDEN KAMPIOEN!!!![]()
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks, of bedoelde je mij niet met psv'ertje?
Ik dacht serieus dat jij een van de ajacieden hier op Fok was waar je op een normaal niveau mee kon praten...
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.
Probeer je iets uit te leggen is 't nog verkeerd. Kom op joh.
Lucky ajax bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
die titel , de laatste 2 edities was het LUCKEY Ajax dat zal het dit jaar wel weer worden
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
die titel , de laatste 2 edities was het LUCKEY Ajax dat zal het dit jaar wel weer worden
![]()
Laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.
Probeer je iets uit te leggen is 't nog verkeerd. Kom op joh.
Verstandig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
zolang wij ze maar pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Lekker boeiend zolang we die 3 punten maar pakken.
ja die bedoel ikquote:
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
Nee hoor, vraag het me gewoon af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
Oja da's standaard in zo'n discussie he, meteen leeftijden er bij pakken.
Lekker boeiend gast.
Kan je wel stoer over zijn leeftijd beginnen, maar je gedraagt je zelf ook als een puber dus zeg maar niets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zit ik er ver langs als ik je rond de 17 schat?
Met zijn allen heel hard fluiten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Ik juich gewoon voor hem hoor. En wat die harde kern vindt, interesseert me geen zier. Een groot deel van de harde kern heeft een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor PSV. Daar kan ik niks mee: ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen waarom er in Eindhoven zo'n calimerogevoel heerst, er steeds over Studio Ajax wordt gesproken en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan. Vindt ik buitengewoon triest en nergens voor nbodig, zo houd je dat calimerogevoel alleen maar hoog.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Ben wel benieuwd naar de reactie van jullie harde kern
Deden ze ook bij Stam.. en maar raar vinden dat hij daar niet meer heen gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met zijn allen heel hard fluiten!
Misschien dat ze tijdens de CL duels massaal weigeren om met hun vlaggetjes te zwaaien. Dat zou wel een impact hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
Pyth is al 26, ouwe lul.
Erg hypocriet ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Wie moet er voor actie zorgen? De harde kern?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
even voor de duidelijkheid. Ze vinden em geen moordenaar. Hij is een moordenaar. Dat doelpunt vergoedt alles, en het maakt mij geen zak uit wie hij prive doodmaakt, aanrandt of beledigt, maar een moordenaar is het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je maakt een grap?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan.
Kluivert, de grootste judas ooitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Houniet het volgende:
kan de TT niet aangepast worden?
"Met een Kluivert die vreemd gaat"![]()
![]()
"Kluivert met z'n zoveelste fout"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Houniet het volgende:
kan de TT niet aangepast worden?
"Met een Kluivert die vreemd gaat"![]()
![]()
Ik kan wel janken idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik begin te balenik zag hem altijd als echte ajacied.. provocerend juichen in de kuip, lange neus trekken naar Utrecht fans.. ons de Europacup bezorgen..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik begin te balenik zag hem altijd als echte ajacied.. provocerend juichen in de kuip, lange neus trekken naar Utrecht fans.. ons de Europacup bezorgen..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen van Kluivert kunnen verwachten dat hij eeuwig gaat zit wachten op Ajax.![]()
Beter dat hij weer gaat spelen.
Maar goed, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt. Het doet mij meer pijn dat supporters zo ondankbaar zijn t.o.v. Ajacieden (al dan niet ex) , dan dat Kluivert bij PSV gaat spelen.
Patrick Kluivert zal niet terugkeren bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Paul Foortse laten weten aan Sky Sports. In een eerder stadium werd de naam van Kluivert, die een vrij anoniem seizoen achter de rug heeft bij Valencia, met Ajax in verband gebracht. De topscorer aller tijden van Oranje doorliep in Amsterdam de jeugdopleiding en speelde tussen 1994 en 1997 in het eerste elftal van Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan.
Valencia-spits Patrick Kluivert Om die reden wordt Kluivert door supporters van Ajax nog altijd op handen gedragen. De afgelopen jaren is de carrière van de 29-jarige spits echter steeds meer in het slop geraakt. Toch voelt Kluivert er weinig voor om zijn loopbaan bij Ajax nieuw leven in te blazen. "Patrick heeft een contract met Valencia en hij is daar gelukkig", aldus Foortse tegenover Sky Sports. "De link met Ajax komt altijd weer naar boven omdat hij ex-Ajacied is en Patrick eerder eens gezegd heeft dat hij alleen voor Ajax zou willen spelen als hij terugkomt naar Nederland."
Volgens de belangenbehartiger van de spits is er van een comeback absoluut geen sprake. Foortse: "Patrick gaat in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding op het seizoen en ik heb geen contact gehad met Valencia of Ajax. Wat er ook gebeurt, ik denk dat hij voorlopig niet terugkeert."
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax, maar dan pas over een jaar. De website van het blad maakt dat op uit het feit dat zijn beoogde vervanger Roger Garcia slechts voor één seizoen heeft getekend in De Arena.
Ik wil je nog wel een keer horen als ie na de 0-3 provocerend voor ons vak staat te juichenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
boeie, gedane zaken nemen geen keer. Je geeft die kerel gewoon een applaus als ie komt. Ga je fluiten mag je wat mij betreft een klap op je kop krijgen![]()
Nee, naar psv gaan ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Houniet het volgende:
dat zal die nooit doen
Ik hoop op een soort zelfde als die van Van Gaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Gelderland het volgende:
erg jammer datie nu in het shirt van pisv speeltben benieuwd wat voor onthaal hij in de ArenA krijgt
denk wat ludieke negatieve spandoeken
Die gozer weet ook wel wat hij aan Ajax te danken heeft en andersom, die gaat echt niet provocerend doen tov het Ajax publiekquote:
Zucht.... volgens mij wil jij gewoon dat hij dat doet of niet?quote:
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
waarom zou hij nooit naar psv gaan?
die gozer heeft bijna geen opties.
de Jong mag z'n veters nog niet eens strikkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef -Wolf- het volgende:
nou, we zetten Patje maar in het rijtje bij De Jong, hoewel Patje meer krediet had.
waar dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keerquote:
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Waar zei Kluivert dat nou?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keer
[..]
Juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
boeie, gedane zaken nemen geen keer. Je geeft die kerel gewoon een applaus als ie komt. Ga je fluiten mag je wat mij betreft een klap op je kop krijgen![]()
Net of hij alleen naar PSV zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Het gaat niet om het geld, anders was hij wel lekker in Valencia blijven hangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggen
Jullie doen net alsof die jongen anders geen geld heeft om te eten ofzo.
Ze zijn geen aartsrivaal van ons, wij wel van hun. En het is een directe concurrent en dat shirt staat hem gewoon nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer is psv ook een aartsrivaal van ons. Het is niet dat ie naar Feyenoord gaat ofzo.
Ik hoop gewoon dat hij daar een leuke pot voetbal kan laten zien en dat aan het eind van het seizoen PSV onder Ajax staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Dat er mensen zijn die het hem gunnen, oke. Maar dat er mensen zijn die hopen dat hij weer gaat 'schitteren'(en dus PSV naar een hoger niveau brengt) vind ik wel vreemd.
Blijft prachtigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Erwtensoep het volgende:
nog even genieten jongens
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
Voor mij als brabander zijnde heb ik een net zo grote haat tegen psv als tegen 010...kapot bombarderen zeg ik! (uiteraard met een paar pilsjes op hmmmquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer is psv ook een aartsrivaal van ons. Het is niet dat ie naar Feyenoord gaat ofzo.
KJH komt helemaal niet uit jullie jeugd, hij is opgeleid bij De Graafschap en heeft kort voor jullie gespeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je vergeet Michael Reiziger.quote:Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH komt helemaal niet uit jullie jeugd, hij is opgeleid bij De Graafschap en heeft kort voor jullie gespeeld.![]()
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......
Vanaf 2000 tot 2004 lijkt mij maar vier jaar, daarnaast is hij hiervan dus anderhalf jaar verhuurd geweest..........quote:In 2000 verhuisde hij naar de jeugdopleiding van PSV, waar hij in de jeugdcompetitie van de nationale A-jeugd veelvuldig scoorde en als een zeer groot talent te boek stond. Uiteindelijk zou hij slechts één keer aan spelen toekomen in het eerste elftal van PSV, op 23 november 2002 in de wedstrijd RBC Roosendaal - PSV (0-3) viel hij na 76 minuten in voor Mateja Kezman. De spits werd voor een half seizoen verhuurd aan De Graafschap. Het jaar daarna werd Huntelaar verhuurd aan AGOVV Apeldoorn. Daar maakte hij naam en faam door met 26 doelpunten topscorer van de eerste divisie te worden. PSV bood hem de optie om een nieuw contract te tekenen, om hem voor het volgende seizoen opnieuw te kunnen uitlenen. Huntelaar zag niets in deze constructie en tekende een contract bij SC Heerenveen. Vanaf 1 juli 2004 speelde Huntelaar bij SC Heerenveen, waar hij in 45 competitiewedstrijden 33 keer scoorde. Sinds januari 2006 speelt hij zijn wedstrijden voor Ajax. In het seizoen 2005/2006 scoorde hij in een geheel seizoen met Europacups en jeugd-interlands meegerekend, in totaal 54 keer waardoor hij 2e staat op de Ranglijst van Nederlandse topschutters in de afgelopen 50 jaar.
In 2000 arriveerde hij in de jeugdopleiding bij PSV en in 2002/03 al maakte hij op huurbasis de overstap naar De Graafschap, daarna dus zoals bekend AGOVV (ook op huurbasis), Heerenveen en Ajax. Ruim twee jaar dus in de jeugdopleiding van PSV gezeten, dan denk ik toch echt dat het De Graafschap is dat hem heeft opgeleid, in 2000 was hij namelijk al 17 jaar en grotendeels gevormd als voetballer. Jammer, Piet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog een keer voor jou, KJH heeft 5 jaar bij PSV in de jeugd doorgebracht en is dus een product van de PSV opleiding, know your facts Tony......
Know your facts..........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:56 schreef PyTh het volgende:
Dan 4 ipv 5 jaar.
Hij blijft afkomstig van PSV en daar mee uit
Tweëenhalf jaar eigenlijk, maar maakt niet zoveel uit. Het gaat erom dat KJH nu bij Ajax speelt en Patrick Kluivert bij PSV, jij hoopt dat KJH niets presteert dit seizoen en ik hoop dat Patrick Kluivert faalt. Eigenlijk is dat hele voetbal maar een saaie aangelegenheid.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:56 schreef PyTh het volgende:
Dan 4 ipv 5 jaar.
Hij blijft afkomstig van PSV en daar mee uit
quote:
Toch hoop ik nog altijd dat de transfer van Patrick Kluivert naar PSV zal afketsen, laat Amr Zaki en/of Diego Tardelli maar naar Eindhoven vertrekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Ik was er inderdaad van overtuigd.
Dat gaat echt niet gebeuren of de Medische keuring moet nog roet in het eten gooien maar dat moet geen probleem zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog altijd dat de transfer van Patrick Kluivert naar PSV zal afketsen, laat Amr Zaki en/of Diego Tardelli maar naar Eindhoven vertrekken.
18 maart, dat is gedurfd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
12 november 2006 is het overigens Ajax - PSV en 18 maart 2007 PSV - Ajax.![]()
Och, die medische keuring kan nog best problemen opleveren, sinds Euro2000 is Patrick Kluivert niet meer fit geweest en dat heeft zijn carrière verprest. Moet je nagaan, Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooij zijn beide van 1 juli 1976, maar de carrière van Patrick Kluivert ging al bergafwaarts, toen Ruud van Nistelrooij internationaal doorbrak. Treurig om te zien dat Patrick Kluivert op dertigjarie leeftijd wel naar PSV moet om zijn carrière te redden, andere clubs moeten hem al niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren of de Medische keuring moet nog roet in het eten gooien maar dat moet geen probleem zijn.
Kluivert gaat opbloeien bij PSV en lekker CL spelen!![]()
Op die dag zijn we precies 107 jaar de beste van Nederland.quote:
Zullen we er een kratje opzetten, wie er dit seizoen meer scoort? KJH of Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:22 schreef PyTh het volgende:
Net te horen gekregen dat hij op dit moment medisch gekeurd wordt in het St. Anna
Zus van een collega heeft net geassisteeerd bij de MRI scan
Het komt goed Tony, Patrick gaat vlammen bij PSV!
Okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er een kratje opzetten, wie er dit seizoen meer scoort? KJH of Patrick Kluivert?
Deal.quote:
quote:Topclubs volgen RKC verdediger Donk
Het Brabants Dagblad meldt dat Ajax en PSV de verrichtingen van RKC verdediger Donk volgen. De 20-jarige centrale verdediger staat ook in de belangstelling van AZ. Volgens hoofdredacteur Johan Derksen zou hij al dichtbij een vertrek naar Alkmaar zijn. Dat noemde Algemeen directeur Henry van der Vegt echter voorbarig. ''AZ heeft informeel laten blijken dat het wel geïnteresseerd is in Donk. Maar concreet is er nog niet onderhandeld.''
nee ik ook niet, maar ik gun het hem wel. alleen het voelt raarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
En toch....vind ik het niet leuk....
Ik gun hem alle geluk, alleen niet bij PSV, Feyenoord en AZ.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar ik gun het hem wel. alleen het voelt raar
als die dat doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
tja, liever dat hij in Engeland zou spelen. Wedden dat hij de winnende tegen Ajax maakt?.
Tja, daar staat ie nu voor....quote:
Het jammere is dat het voor het meerendeel al hun hoogtepunt van hun carriere was...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blijft prachtig![]()
Wat een wereldprestatie eigenlijk.
Allemaal 18/19/20 jarige jochies, een aantal uitzonderingen (Rijkaard, Blind, Finidi) daargelaten, die daar het veld opwandelen alsof er niets aan de hand is.
Kippenvel![]()
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan het Patrick wel vergeven.
Dat is ook niet zo heel vreemd natuurlijk als je de Champions League wint.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het jammere is dat het voor het meerendeel al hun hoogtepunt van hun carriere was...
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoe
Nee dat is waar. Maar als je allemaal zo jong bent, verwacht je toch wel iets meer. Met uitzondering van Seedorf zijn al die spelers alleen maar minder geworden qua prestaties.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel vreemd natuurlijk als je de Champions League wint.
Waarom doet iedereen alsof ie zo zielig is, dit is een eigen bewuste keuze, dan moet ie daar ook lekker de consequenties van dragen. Er wordt net gedaan alsof het een arm straatjochie is die anders niks te eten heeft. Die gast heeft echt helemaal niks te klagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?
Dan doe ik graag, bij een ander club.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?
Erg zwarte dag ja. Ik kan maar niet aan de gedachte wennen dat hij in dat shirt zal spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Zwarte dag voor Ajax![]()
De enige mensen die nog iets hadden met Patrick Kluivert en 'm op handen zouden dragen, worden nu door 'm verraden. Ik denk dat 'ie een heel erg moeilijke tijd krijgt op de Nederlandse velden.
Inderdaad, nu heeft ie echt iedereen tegen zich... lekker slim.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
De enige mensen die nog iets hadden met Patrick Kluivert en 'm op handen zouden dragen, worden nu door 'm verraden. Ik denk dat 'ie een heel erg moeilijke tijd krijgt op de Nederlandse velden.
Bukken voor Patrickquote:
psv doet goede zaken zo de laatste dagen. fnoord hebben we niks van te vrezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
Heerlijk toch dat het al weken rumoerig is bij feyenoord en p$v... en dat het bij Ajax lekker rustig is
Ach, aan de andere kant is het natuurlijk logisch. Alles wat ook maar enigszins succesvol is geweest bij Ajax wordt altijd door die lampjes gekocht. En er zijn er altijd een handvol die happen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Erg zwarte dag ja. Ik kan maar niet aan de gedachte wennen dat hij in dat shirt zal spelen..
Nee, slechte vergelijking. Het is meer de situatie dat je ex-vriendin wat krijgt met een goede vriend, maar in de situatie van Patrick Kuivert kan die ex-vriendin op dit moment niets beters krijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoe
Precies mijn gedachte....ik ben Kluivert altijd blijven steunen, en dan krijg je ditquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Lekker rustig ja, door FCK de CL uit gedonderd worden en niemand die maar enige verantwoordelijkheid ervoor heeft genomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
Heerlijk toch dat het al weken rumoerig is bij feyenoord en p$v... en dat het bij Ajax lekker rustig is
Tis nog niet officieelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Spelers van PSV graag niet hier plaatsen.
De ideale datum voor een kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
Op die dag zijn we precies 107 jaar de beste van Nederland.![]()
Het geldt zolang hij dat foeilelijke shirt/trainingspak draagtquote:
IJdele hoop....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:32 schreef BoNi het volgende:
Toch ga ik voor hem staan 12 november, ik hoop dat hij zoals Arveladze zal worden onthaald in Amsterdam ..!
Heb je ook foto's met een duidelijk herkenbare Patrick Kluivert op de Herdgang? Want nu kan het net zo goed Jefferson Farfán of Michael Lamey op de foto zijn.quote:
Ben er ook bang voor....quote:
Als je niet ziet dat het Kluivert is zou ik toch maar eens naar de opticien gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ook foto's met een duidelijk herkenbare Patrick Kluivert op de Herdgang? Want nu kan het net zo goed Jefferson Farfán of Michael Lamey op de foto zijn.
Blablabla.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ajax (en iedere Ajax-fan incl. ik) leidt snel aan zelfoverschatting en hoewel ze één wedstrijd zeer goed gespeeld hebben, waren er ook matig tot redelijke wedstrijden. Ajax zal vooral moeten leren realistisch te blijven en niet gaan denken dat ze supervedette's zijn die hun neus kunnen ophalen voor miezerige clubjes als Vitesse of Kopenhaven. Vechtlust, mentaliteit en doorzettingsvermogen zijn de sleutelwoorden.
Ik zag zelfs paniekerige/onbezonnen momenten toen Ajax achterkwam tegen Kopenhaven.
Kijk, ik zit nog in de ontkenningsfase, hoop nog altijd dat de transfer afketst. Dan maar geen kratje!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat het Kluivert is zou ik toch maar eens naar de opticien gaan.
Maar misschiens is het Lamey of Farfan wel ja, die zijn ook geblesseerd en moeten door van Agt getest worden
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kopquote:
Ik vraag me af welke wedstrijd we zeer goed gevoetbald hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kop![]()
Maar hij zegt ook niks nieuws....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kop![]()
Is het ongezond?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Is Amsterdamse bluf gezond?
Snap het wel een beetje hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, ik zit nog in de ontkenningsfase, hoop nog altijd dat de transfer afketst. Dan maar geen kratje!![]()
Tuurlijk, als je een stukje vol cliche's aan elkaar vastplakt dan heb je altijd wel gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het grote verschil is alleen dat Patrick Kluivert niet eens kiest tussen Ajax en PSV, aangezien wij hem niet eens kunnen gebruiken. Daarbij heeft hij geen andere mogelijkheden, geen andere club heeft verder concrete belangstelling. Maar toch blijf ik het érg jammer vinden dat Patrick Kluivert vetrekt naar PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje hoor
Weet nog hoe ik reageerde toen die vriend (ajax supporter) van mij me smste terwijl ik boodschappen aan het doen was in de Konmar dat Stam naar ajax ging.
Heel de Konmar heeft het geweten, wat een gevloek....
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabriquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet nog hoe ik reageerde toen die vriend (ajax supporter) van mij me smste terwijl ik boodschappen aan het doen was in de Konmar dat Stam naar ajax ging.
Heel de Konmar heeft het geweten, wat een gevloek....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabri
Pannenkoek, PyTh is voor PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabri
Moet pyth in zijn handjes knijpen (wrijven is dat nog altijd) omdat Stam naar Ajax komt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
tis een psver hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat ben je voor een kneus waus als je niet eens weet dat PyTH een PSV'er isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat doe je dan hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben een PSV Supporter voor de goede orde....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je voor een kneus waus als je niet eens weet dat PyTH een PSV'er is
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het grote verschil is alleen dat Patrick Kluivert niet eens kiest tussen Ajax en PSV, aangezien wij hem niet eens kunnen gebruiken. Daarbij heeft hij geen andere mogelijkheden, geen andere club heeft verder concrete belangstelling. Maar toch blijf ik het érg jammer vinden dat Patrick Kluivert vetrekt naar PSV.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef cohen het volgende:
Ow is dat zo 1 uit de provincie!
ja dat weet ik toch niet? wat doet die hele gast hier dan in dit topic??
Vind het zooooo gezellig hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef cohen het volgende:
wat doet die hele gast hier dan in dit topic??
Echt niet, hoor. Bij al die andere clubs had hij meer geld verdiend dan nu bij PSV, dus dan had hij daar wel voor gekozen. Maar aangezien alléén PSV concreet werd, kiest hij maar voor PSV. Als je moet kiezen tussen PSV en Valencia B, lijkt mij de keuze van Patrick Kluivert gerechtvaardigd, het is alleen zo jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSVquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Echt niet, hoor. Bij al die andere clubs had hij meer geld verdiend dan nu bij PSV, dus dan had hij daar wel voor gekozen. Maar aangezien alléén PSV concreet werd, kiest hij maar voor PSV.
quote:"Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."
Niet concreet, Bordeaux was geïnteresseerd, meer niet. En Portsmouth heeft op dit moment zóveel geld te besteden, dat Patrick Kluivert pas in beeld zou komen, wanneer de eerste tien spitsen van het verlanglijstje niet haalbaar bleken. PSV is de enige club die hem een aanbieding heeft gedaan en Patrick Kluivert wilde niet een half jaar lang alleen maar met Valencia B spelen en trainen, logisch lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSV
[..]
HSV heeft zelf de deur dichtgegooid, ze durfden het risico met Patrick Kluivert niet aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef twi het volgende:
PSV werd concreet toen Valencia 'm voor weinig/niks liet gaan. Had Kluivert zijn contract aan het begin van de zomer ontbonden, had hij nu bij HSV gezeten toen ze interesse hadden.
quote:HSV haakt af voor Kluivert
Geschreven door Arjan van den IJssel op vrijdag, 21 juli om 11:06
Patrick Kluivert staat niet langer in de belangstelling van Hamburger SV, de Duitse club is niet overtuigd van de fitheid van de spits. "Het risico is ons te groot, we contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen." aldus Dietmar Beiersdorfer namens HSV op Bild.de.
De directeur van HSV doelt hiermee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. De oud-speler van Ajax staat nog onder contract bij het Spaanse Valencia, maar mag daar van trainer Quique Sanchez Flores vertrekken.
Altijd maar dat geslijm over warme en gemoedelijke clubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSV
[..]
Zout in de wonden? Ik ben er van overtuigd dat Kluivert een mislukking wordt, hoor. De Kluivert die ik adoreerde is sowieso al 3 jaar 'dood'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?
Destijds was 'ie niet transfervrij. Had 'ie dat wel geweest, had er weinig risico aan gekleefd. Valencia is al niet zo scheutig met hun salariskosten, dus dat moet voor HSV wel op te hoesten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
HSV heeft zelf de deur dichtgegooid, ze durfden het risico met Patrick Kluivert niet aan.
De Kluivert die ik adoreerde zal nooit dood zijn, ondanks z'n verraad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Zout in de wonden? Ik ben er van overtuigd dat Kluivert een mislukking wordt, hoor. De Kluivert die ik adoreerde is sowieso al 3 jaar 'dood'.
meepraten over de malaisequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan, iets is beter dan niets.
Dit vind ik nou zo mooi aan de huidige spitsen bij Ajax. Babel die van buitenaf hulp inroept om zijn zwakke punten te verbeteren, Huntelaar die precies hetzelfde doet. Dat geeft nog meer hoop voor de toekomstquote:Sprinter Douglas traint Huntelaar
31 augustus 2006, 10:42
Door: Jurian Ubachs
Ajax-spits en regerend topscorer Klaas-Jan Huntelaar is de beste spits van de Eredivisie. Toch heeft ook hij zwakke punten, zoals snelheid, en om dat te verbeteren heeft hij de hulp ingeroepen van ex-sprinter Troy Douglas.
“Hij belde me en toen hij het me vroeg, heb ik gezegd “ja, ik ga met je werken”. Als mensen naar de top toe willen en ik heb het gevoel dat ik kan helpen, dan doe ik het”, vertelt Douglas aan Highlow Communications. Sinds hij gestopt als actief atleet, begeleidt de voormalig Olympiër andere sporters: “In 2004 was mijn laatste toernooi. En toen ben ik begonnen met mijn eigen bedrijf. Trainen. Ik begeleid met mensen met snelheid en kracht. Ik heb veel kennis, ik gebruik mijn ervaring, lees heel veel en ben nog steeds op zoek naar nieuwe ideeën. Ik hoop dat ze in de sportwereld nu weten dat ze daarvoor bij mij moeten zijn.”
Het trainen op snelheid (en daarmee automatisch ook kracht) is een logische stap in de ontwikkeling van Huntelaar. Deze week gaf zijn vorige trainer, Danny Blind, in Sportweek aan dat zijn gebrek aan snelheid een van de weinige redenen was dat er binnen Ajax werd getwijfeld over het aantrekken van de spits van negen miljoen. Dat minpuntje heeft de Hunter zelf ook gezien, en om die reden is hij in maart voor het eerst met Douglas gaan trainen. Inmiddels zijn de resultaten voor de speler zelf al zichtbaar: “Ik heb er heel veel aan gehad. Ik heb er van geleerd hoe je je lichaam sterker maakt met krachttraining en dat omzet in kracht en snelheid”, aldus Huntelaar.
Met het initiatief bewijst de kersvers international maar weer eens dat er met zijn instelling niets mis is. In zijn eerste half jaar bij Ajax was hij vaak de enige die na de training nog wat ballen op doel schoot. Onlangs gaf trainer Henk ten Cate aan dat Huntelaar nu een stap in zijn ontwikkeling maakt. Troy Douglas heeft daar in elk geval alle vertrouwen in; ook hij ziet al verbeteringen: “Hij is bijvoorbeeld atletischer in zijn bewegingen geworden. Hij is zich meer bewust van wat hij kan en wat hij niet kan. Dat zie ik meteen. Het is mooi om te zien. Hij is een heel goede leerling en ziet soms dingen sneller dan ik.”
Bron: Highlow Communications
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Voor welke nederlandse club speelde Stam voordat hij naar Ajax ging?
Klopt, maar ik meen het wel. De herinneringen aan die gruwelijk lekkere ex-vriendin mogen dan misschien geweldig zijn, maar op dit moment heb je gewoon een betere. Voor jou zal het zuurder zijn, je krijgt een afdankertje, welke niemand meer wilt hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachten![]()
Gast, ik zou je nog niet al te rijk rekenen op het moment. Je hebt niet alleen een oude, schamele kluivert binnen gehaald, je hebt nu ook de fantastische combinatie Koeman - Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachten![]()
Valt wel mee en hij is gratisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Voor jou zal het zuurder zijn, je krijgt een afdankertje, welke niemand meer wilt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |