Wat doe je dan hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben een PSV Supporter voor de goede orde....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je voor een kneus waus als je niet eens weet dat PyTH een PSV'er is
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het grote verschil is alleen dat Patrick Kluivert niet eens kiest tussen Ajax en PSV, aangezien wij hem niet eens kunnen gebruiken. Daarbij heeft hij geen andere mogelijkheden, geen andere club heeft verder concrete belangstelling. Maar toch blijf ik het érg jammer vinden dat Patrick Kluivert vetrekt naar PSV.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef cohen het volgende:
Ow is dat zo 1 uit de provincie!
ja dat weet ik toch niet? wat doet die hele gast hier dan in dit topic??
Vind het zooooo gezellig hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef cohen het volgende:
wat doet die hele gast hier dan in dit topic??
Echt niet, hoor. Bij al die andere clubs had hij meer geld verdiend dan nu bij PSV, dus dan had hij daar wel voor gekozen. Maar aangezien alléén PSV concreet werd, kiest hij maar voor PSV. Als je moet kiezen tussen PSV en Valencia B, lijkt mij de keuze van Patrick Kluivert gerechtvaardigd, het is alleen zo jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als Patrick bij Pompey, Wigan, HSV, Levante, Espanyol had aangeklopt, had hij daar echt wel binnen gekomen. Maar Patrick blijft helaas dus een vrij egocentrisch persoon, gezien PSV wel gewoon CL speelt. Als je dan enig gevoel hebt voor je oude club, laat je dat schieten. Patrick helaas niet.
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSVquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Echt niet, hoor. Bij al die andere clubs had hij meer geld verdiend dan nu bij PSV, dus dan had hij daar wel voor gekozen. Maar aangezien alléén PSV concreet werd, kiest hij maar voor PSV.
quote:"Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek", aldus Kluivert. "Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt."
Niet concreet, Bordeaux was geïnteresseerd, meer niet. En Portsmouth heeft op dit moment zóveel geld te besteden, dat Patrick Kluivert pas in beeld zou komen, wanneer de eerste tien spitsen van het verlanglijstje niet haalbaar bleken. PSV is de enige club die hem een aanbieding heeft gedaan en Patrick Kluivert wilde niet een half jaar lang alleen maar met Valencia B spelen en trainen, logisch lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSV
[..]
HSV heeft zelf de deur dichtgegooid, ze durfden het risico met Patrick Kluivert niet aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:04 schreef twi het volgende:
PSV werd concreet toen Valencia 'm voor weinig/niks liet gaan. Had Kluivert zijn contract aan het begin van de zomer ontbonden, had hij nu bij HSV gezeten toen ze interesse hadden.
quote:HSV haakt af voor Kluivert
Geschreven door Arjan van den IJssel op vrijdag, 21 juli om 11:06
Patrick Kluivert staat niet langer in de belangstelling van Hamburger SV, de Duitse club is niet overtuigd van de fitheid van de spits. "Het risico is ons te groot, we contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen." aldus Dietmar Beiersdorfer namens HSV op Bild.de.
De directeur van HSV doelt hiermee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. De oud-speler van Ajax staat nog onder contract bij het Spaanse Valencia, maar mag daar van trainer Quique Sanchez Flores vertrekken.
Altijd maar dat geslijm over warme en gemoedelijke clubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bordeaux en Pompey waren ook heel concreet alleen kiest Patrick gewoon voor de warme club PSV
[..]
Zout in de wonden? Ik ben er van overtuigd dat Kluivert een mislukking wordt, hoor. De Kluivert die ik adoreerde is sowieso al 3 jaar 'dood'.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?
Destijds was 'ie niet transfervrij. Had 'ie dat wel geweest, had er weinig risico aan gekleefd. Valencia is al niet zo scheutig met hun salariskosten, dus dat moet voor HSV wel op te hoesten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
HSV heeft zelf de deur dichtgegooid, ze durfden het risico met Patrick Kluivert niet aan.
De Kluivert die ik adoreerde zal nooit dood zijn, ondanks z'n verraad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:08 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Zout in de wonden? Ik ben er van overtuigd dat Kluivert een mislukking wordt, hoor. De Kluivert die ik adoreerde is sowieso al 3 jaar 'dood'.
meepraten over de malaisequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zout in de wonden strooien. Wat doe jij soms in het PSV of Feyenoord topic?
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk heeft niemand interesse, op één iemand na, toevallig een bekende van je uit de buurt, en zij besluit maar naar hem toe te gaan, iets is beter dan niets.
Dit vind ik nou zo mooi aan de huidige spitsen bij Ajax. Babel die van buitenaf hulp inroept om zijn zwakke punten te verbeteren, Huntelaar die precies hetzelfde doet. Dat geeft nog meer hoop voor de toekomstquote:Sprinter Douglas traint Huntelaar
31 augustus 2006, 10:42
Door: Jurian Ubachs
Ajax-spits en regerend topscorer Klaas-Jan Huntelaar is de beste spits van de Eredivisie. Toch heeft ook hij zwakke punten, zoals snelheid, en om dat te verbeteren heeft hij de hulp ingeroepen van ex-sprinter Troy Douglas.
“Hij belde me en toen hij het me vroeg, heb ik gezegd “ja, ik ga met je werken”. Als mensen naar de top toe willen en ik heb het gevoel dat ik kan helpen, dan doe ik het”, vertelt Douglas aan Highlow Communications. Sinds hij gestopt als actief atleet, begeleidt de voormalig Olympiër andere sporters: “In 2004 was mijn laatste toernooi. En toen ben ik begonnen met mijn eigen bedrijf. Trainen. Ik begeleid met mensen met snelheid en kracht. Ik heb veel kennis, ik gebruik mijn ervaring, lees heel veel en ben nog steeds op zoek naar nieuwe ideeën. Ik hoop dat ze in de sportwereld nu weten dat ze daarvoor bij mij moeten zijn.”
Het trainen op snelheid (en daarmee automatisch ook kracht) is een logische stap in de ontwikkeling van Huntelaar. Deze week gaf zijn vorige trainer, Danny Blind, in Sportweek aan dat zijn gebrek aan snelheid een van de weinige redenen was dat er binnen Ajax werd getwijfeld over het aantrekken van de spits van negen miljoen. Dat minpuntje heeft de Hunter zelf ook gezien, en om die reden is hij in maart voor het eerst met Douglas gaan trainen. Inmiddels zijn de resultaten voor de speler zelf al zichtbaar: “Ik heb er heel veel aan gehad. Ik heb er van geleerd hoe je je lichaam sterker maakt met krachttraining en dat omzet in kracht en snelheid”, aldus Huntelaar.
Met het initiatief bewijst de kersvers international maar weer eens dat er met zijn instelling niets mis is. In zijn eerste half jaar bij Ajax was hij vaak de enige die na de training nog wat ballen op doel schoot. Onlangs gaf trainer Henk ten Cate aan dat Huntelaar nu een stap in zijn ontwikkeling maakt. Troy Douglas heeft daar in elk geval alle vertrouwen in; ook hij ziet al verbeteringen: “Hij is bijvoorbeeld atletischer in zijn bewegingen geworden. Hij is zich meer bewust van wat hij kan en wat hij niet kan. Dat zie ik meteen. Het is mooi om te zien. Hij is een heel goede leerling en ziet soms dingen sneller dan ik.”
Bron: Highlow Communications
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:
Voor welke nederlandse club speelde Stam voordat hij naar Ajax ging?
Klopt, maar ik meen het wel. De herinneringen aan die gruwelijk lekkere ex-vriendin mogen dan misschien geweldig zijn, maar op dit moment heb je gewoon een betere. Voor jou zal het zuurder zijn, je krijgt een afdankertje, welke niemand meer wilt hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachten![]()
Gast, ik zou je nog niet al te rijk rekenen op het moment. Je hebt niet alleen een oude, schamele kluivert binnen gehaald, je hebt nu ook de fantastische combinatie Koeman - Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
En met deze opmerking probeer je de pijn gewoon een beetje te verzachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |