De ideale datum voor een kampioenswedstrijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
Op die dag zijn we precies 107 jaar de beste van Nederland.![]()
Het geldt zolang hij dat foeilelijke shirt/trainingspak draagtquote:
IJdele hoop....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:32 schreef BoNi het volgende:
Toch ga ik voor hem staan 12 november, ik hoop dat hij zoals Arveladze zal worden onthaald in Amsterdam ..!
Heb je ook foto's met een duidelijk herkenbare Patrick Kluivert op de Herdgang? Want nu kan het net zo goed Jefferson Farfán of Michael Lamey op de foto zijn.quote:
Ben er ook bang voor....quote:
Als je niet ziet dat het Kluivert is zou ik toch maar eens naar de opticien gaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ook foto's met een duidelijk herkenbare Patrick Kluivert op de Herdgang? Want nu kan het net zo goed Jefferson Farfán of Michael Lamey op de foto zijn.
Blablabla.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ajax (en iedere Ajax-fan incl. ik) leidt snel aan zelfoverschatting en hoewel ze één wedstrijd zeer goed gespeeld hebben, waren er ook matig tot redelijke wedstrijden. Ajax zal vooral moeten leren realistisch te blijven en niet gaan denken dat ze supervedette's zijn die hun neus kunnen ophalen voor miezerige clubjes als Vitesse of Kopenhaven. Vechtlust, mentaliteit en doorzettingsvermogen zijn de sleutelwoorden.
Ik zag zelfs paniekerige/onbezonnen momenten toen Ajax achterkwam tegen Kopenhaven.
Kijk, ik zit nog in de ontkenningsfase, hoop nog altijd dat de transfer afketst. Dan maar geen kratje!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat het Kluivert is zou ik toch maar eens naar de opticien gaan.
Maar misschiens is het Lamey of Farfan wel ja, die zijn ook geblesseerd en moeten door van Agt getest worden
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kopquote:
Ik vraag me af welke wedstrijd we zeer goed gevoetbald hebben?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kop![]()
Maar hij zegt ook niks nieuws....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wil maar hij slaat wel de spijker op z'n spreekwoordelijke kop![]()
Is het ongezond?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Is Amsterdamse bluf gezond?
Snap het wel een beetje hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, ik zit nog in de ontkenningsfase, hoop nog altijd dat de transfer afketst. Dan maar geen kratje!![]()
Tuurlijk, als je een stukje vol cliche's aan elkaar vastplakt dan heb je altijd wel gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het grote verschil is alleen dat Patrick Kluivert niet eens kiest tussen Ajax en PSV, aangezien wij hem niet eens kunnen gebruiken. Daarbij heeft hij geen andere mogelijkheden, geen andere club heeft verder concrete belangstelling. Maar toch blijf ik het érg jammer vinden dat Patrick Kluivert vetrekt naar PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Snap het wel een beetje hoor
Weet nog hoe ik reageerde toen die vriend (ajax supporter) van mij me smste terwijl ik boodschappen aan het doen was in de Konmar dat Stam naar ajax ging.
Heel de Konmar heeft het geweten, wat een gevloek....
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabriquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weet nog hoe ik reageerde toen die vriend (ajax supporter) van mij me smste terwijl ik boodschappen aan het doen was in de Konmar dat Stam naar ajax ging.
Heel de Konmar heeft het geweten, wat een gevloek....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabri
Pannenkoek, PyTh is voor PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
wat ben je dan voor waus. Als je gaat vloeken omdat jaap stam naar ajax komt. Als onze club zo'n speler binnenhaalt mag je heel erg in je handjes knijpen...En dan moet je ook niet klappen als hij weer een spits afstopt. De beste aankoop sinds jaren...samen met Gabri
Moet pyth in zijn handjes knijpen (wrijven is dat nog altijd) omdat Stam naar Ajax komt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
tis een psver hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
Wat ben je voor een kneus waus als je niet eens weet dat PyTH een PSV'er isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:52 schreef cohen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |