Dat stuk is ook gewoon bullshit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
Jajong, is dat artikel van Studio Sport?
Het staat niet op hun site.
Oh nee. Sorry, ik dacht dat je in een discussieforum een berichtje plaatste.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik had het er ook niet met jouw over.
quote:Foortse: Kluivert niet terug naar Ajax 21 juni 2006
Patrick Kluivert zal niet terugkeren bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Paul Foortse laten weten aan Sky Sports. In een eerder stadium werd de naam van Kluivert, die een vrij anoniem seizoen achter de rug heeft bij Valencia, met Ajax in verband gebracht. De topscorer aller tijden van Oranje doorliep in Amsterdam de jeugdopleiding en speelde tussen 1994 en 1997 in het eerste elftal van Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan.
Valencia-spits Patrick Kluivert Om die reden wordt Kluivert door supporters van Ajax nog altijd op handen gedragen. De afgelopen jaren is de carrière van de 29-jarige spits echter steeds meer in het slop geraakt. Toch voelt Kluivert er weinig voor om zijn loopbaan bij Ajax nieuw leven in te blazen. "Patrick heeft een contract met Valencia en hij is daar gelukkig", aldus Foortse tegenover Sky Sports. "De link met Ajax komt altijd weer naar boven omdat hij ex-Ajacied is en Patrick eerder eens gezegd heeft dat hij alleen voor Ajax zou willen spelen als hij terugkomt naar Nederland."
Volgens de belangenbehartiger van de spits is er van een comeback absoluut geen sprake. Foortse: "Patrick gaat in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding op het seizoen en ik heb geen contact gehad met Valencia of Ajax. Wat er ook gebeurt, ik denk dat hij voorlopig niet terugkeert."
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax, maar dan pas over een jaar. De website van het blad maakt dat op uit het feit dat zijn beoogde vervanger Roger Garcia slechts voor één seizoen heeft getekend in De Arena.
Iemand die bij psv gaat spelen is geen echte Ajacied. Puntquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Kluivert een goede club, en dat dat psv is vind ik toch wel jammer maar ik weet dat het een echte ajacied is(lees zijn boek maar eens.. was laatst zelfs op de ajax site waar hij vertelde wat hij nog voelde voor ajax en dat hij héél graag zou willen terug keren). Patrick, ik hoop dat je veel mag spelen maar geen punten voor ze pakt
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh nee. Sorry, ik dacht dat je in een discussieforum een berichtje plaatste.
Zou hij morgen nog gepresenteerd worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax
Komop joh, doe niet zo raar. Ik kan toch wel gewoon ergens over meepraten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
. Ik zal de volgende keer ook zomaar in een gesprek van jou vallen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
En Nashje, hoef niks met ch uit te vechten want die 5 jaar bij PSV zijn gewoon een feit
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)quote:
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komop joh, doe niet zo raar. Ik kan toch wel gewoon ergens over meepraten?
Ben je toch nog een beetje kampioen straksquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)
Tuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.
Daar geloof ik helemaal niks van. Ik zou balen als een stekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik ook, helemaal omdat jullie team voornamelijk steunt op 2 oud PSV'ers (en Sneijder)
Ik vergelijk helemaal niks, of bedoelde je mij niet met psv'ertje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jullie psv'ertjes moeten niet zo vergelijken met Stam Huntelaar en Reiziger Kluivert, want da's nogal een heel groot verschil.
* schudt, schudt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
![]()
KLUIVERT KLUIVERT WE WORDEN KAMPIOEN!!!![]()
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks, of bedoelde je mij niet met psv'ertje?
Ik dacht serieus dat jij een van de ajacieden hier op Fok was waar je op een normaal niveau mee kon praten...
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.
Probeer je iets uit te leggen is 't nog verkeerd. Kom op joh.
Lucky ajax bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
die titel , de laatste 2 edities was het LUCKEY Ajax dat zal het dit jaar wel weer worden
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
die titel , de laatste 2 edities was het LUCKEY Ajax dat zal het dit jaar wel weer worden
![]()
Laten we er maar over ophouden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt dus omdat je tussen het gesprek in kwam.
Probeer je iets uit te leggen is 't nog verkeerd. Kom op joh.
Verstandig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
zolang wij ze maar pakkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
![]()
Lekker boeiend zolang we die 3 punten maar pakken.
ja die bedoel ikquote:
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden.
Hup Kluivert...![]()
Nee hoor, vraag het me gewoon af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
Oja da's standaard in zo'n discussie he, meteen leeftijden er bij pakken.
Lekker boeiend gast.
Kan je wel stoer over zijn leeftijd beginnen, maar je gedraagt je zelf ook als een puber dus zeg maar niets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zit ik er ver langs als ik je rond de 17 schat?
Met zijn allen heel hard fluiten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Ik juich gewoon voor hem hoor. En wat die harde kern vindt, interesseert me geen zier. Een groot deel van de harde kern heeft een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor PSV. Daar kan ik niks mee: ik kan bijvoorbeeld niet begrijpen waarom er in Eindhoven zo'n calimerogevoel heerst, er steeds over Studio Ajax wordt gesproken en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan. Vindt ik buitengewoon triest en nergens voor nbodig, zo houd je dat calimerogevoel alleen maar hoog.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Ben wel benieuwd naar de reactie van jullie harde kern
Deden ze ook bij Stam.. en maar raar vinden dat hij daar niet meer heen gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met zijn allen heel hard fluiten!
Misschien dat ze tijdens de CL duels massaal weigeren om met hun vlaggetjes te zwaaien. Dat zou wel een impact hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Mja ik hoor van genoeg psvers dat ze hem totaal niet willen en moeten maarja watvoor actie moet er bij hun komen![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
Pyth is al 26, ouwe lul.
Erg hypocriet ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel grappig dat alle psv'ers die 'm vroeger een moordenaar etc. vonden nu hard voor 'm zullen staan juichen
Wie moet er voor actie zorgen? De harde kern?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
even voor de duidelijkheid. Ze vinden em geen moordenaar. Hij is een moordenaar. Dat doelpunt vergoedt alles, en het maakt mij geen zak uit wie hij prive doodmaakt, aanrandt of beledigt, maar een moordenaar is het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je maakt een grap?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
en er shawls met 110% anti-Ajax als zoete broodjes over de toonbank gaan.
Kluivert, de grootste judas ooitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Houniet het volgende:
kan de TT niet aangepast worden?
"Met een Kluivert die vreemd gaat"![]()
![]()
"Kluivert met z'n zoveelste fout"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:54 schreef Houniet het volgende:
kan de TT niet aangepast worden?
"Met een Kluivert die vreemd gaat"![]()
![]()
Ik kan wel janken idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik begin te balenik zag hem altijd als echte ajacied.. provocerend juichen in de kuip, lange neus trekken naar Utrecht fans.. ons de Europacup bezorgen..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef denthemen het volgende:
hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik begin te balenik zag hem altijd als echte ajacied.. provocerend juichen in de kuip, lange neus trekken naar Utrecht fans.. ons de Europacup bezorgen..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen van Kluivert kunnen verwachten dat hij eeuwig gaat zit wachten op Ajax.![]()
Beter dat hij weer gaat spelen.
Maar goed, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt. Het doet mij meer pijn dat supporters zo ondankbaar zijn t.o.v. Ajacieden (al dan niet ex) , dan dat Kluivert bij PSV gaat spelen.
Patrick Kluivert zal niet terugkeren bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Paul Foortse laten weten aan Sky Sports. In een eerder stadium werd de naam van Kluivert, die een vrij anoniem seizoen achter de rug heeft bij Valencia, met Ajax in verband gebracht. De topscorer aller tijden van Oranje doorliep in Amsterdam de jeugdopleiding en speelde tussen 1994 en 1997 in het eerste elftal van Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan.
Valencia-spits Patrick Kluivert Om die reden wordt Kluivert door supporters van Ajax nog altijd op handen gedragen. De afgelopen jaren is de carrière van de 29-jarige spits echter steeds meer in het slop geraakt. Toch voelt Kluivert er weinig voor om zijn loopbaan bij Ajax nieuw leven in te blazen. "Patrick heeft een contract met Valencia en hij is daar gelukkig", aldus Foortse tegenover Sky Sports. "De link met Ajax komt altijd weer naar boven omdat hij ex-Ajacied is en Patrick eerder eens gezegd heeft dat hij alleen voor Ajax zou willen spelen als hij terugkomt naar Nederland."
Volgens de belangenbehartiger van de spits is er van een comeback absoluut geen sprake. Foortse: "Patrick gaat in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding op het seizoen en ik heb geen contact gehad met Valencia of Ajax. Wat er ook gebeurt, ik denk dat hij voorlopig niet terugkeert."
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax, maar dan pas over een jaar. De website van het blad maakt dat op uit het feit dat zijn beoogde vervanger Roger Garcia slechts voor één seizoen heeft getekend in De Arena.
Ik wil je nog wel een keer horen als ie na de 0-3 provocerend voor ons vak staat te juichenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
boeie, gedane zaken nemen geen keer. Je geeft die kerel gewoon een applaus als ie komt. Ga je fluiten mag je wat mij betreft een klap op je kop krijgen![]()
Nee, naar psv gaan ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Houniet het volgende:
dat zal die nooit doen
Ik hoop op een soort zelfde als die van Van Gaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Gelderland het volgende:
erg jammer datie nu in het shirt van pisv speeltben benieuwd wat voor onthaal hij in de ArenA krijgt
denk wat ludieke negatieve spandoeken
Die gozer weet ook wel wat hij aan Ajax te danken heeft en andersom, die gaat echt niet provocerend doen tov het Ajax publiekquote:
Zucht.... volgens mij wil jij gewoon dat hij dat doet of niet?quote:
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
waarom zou hij nooit naar psv gaan?
die gozer heeft bijna geen opties.
de Jong mag z'n veters nog niet eens strikkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef -Wolf- het volgende:
nou, we zetten Patje maar in het rijtje bij De Jong, hoewel Patje meer krediet had.
waar dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keerquote:
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Waar zei Kluivert dat nou?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keer
[..]
Juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
boeie, gedane zaken nemen geen keer. Je geeft die kerel gewoon een applaus als ie komt. Ga je fluiten mag je wat mij betreft een klap op je kop krijgen![]()
Net of hij alleen naar PSV zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Het gaat niet om het geld, anders was hij wel lekker in Valencia blijven hangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggen
Jullie doen net alsof die jongen anders geen geld heeft om te eten ofzo.
Ze zijn geen aartsrivaal van ons, wij wel van hun. En het is een directe concurrent en dat shirt staat hem gewoon nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer is psv ook een aartsrivaal van ons. Het is niet dat ie naar Feyenoord gaat ofzo.
Ik hoop gewoon dat hij daar een leuke pot voetbal kan laten zien en dat aan het eind van het seizoen PSV onder Ajax staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Dat er mensen zijn die het hem gunnen, oke. Maar dat er mensen zijn die hopen dat hij weer gaat 'schitteren'(en dus PSV naar een hoger niveau brengt) vind ik wel vreemd.
Blijft prachtigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Erwtensoep het volgende:
nog even genieten jongens
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |