als die dat doetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef HeatWave het volgende:
tja, liever dat hij in Engeland zou spelen. Wedden dat hij de winnende tegen Ajax maakt?.
Tja, daar staat ie nu voor....quote:
Het jammere is dat het voor het meerendeel al hun hoogtepunt van hun carriere was...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blijft prachtig![]()
Wat een wereldprestatie eigenlijk.
Allemaal 18/19/20 jarige jochies, een aantal uitzonderingen (Rijkaard, Blind, Finidi) daargelaten, die daar het veld opwandelen alsof er niets aan de hand is.
Kippenvel![]()
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:09 schreef Badabingea het volgende:
Ik kan het Patrick wel vergeven.
Dat is ook niet zo heel vreemd natuurlijk als je de Champions League wint.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het jammere is dat het voor het meerendeel al hun hoogtepunt van hun carriere was...
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoe
Nee dat is waar. Maar als je allemaal zo jong bent, verwacht je toch wel iets meer. Met uitzondering van Seedorf zijn al die spelers alleen maar minder geworden qua prestaties.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel vreemd natuurlijk als je de Champions League wint.
Waarom doet iedereen alsof ie zo zielig is, dit is een eigen bewuste keuze, dan moet ie daar ook lekker de consequenties van dragen. Er wordt net gedaan alsof het een arm straatjochie is die anders niks te eten heeft. Die gast heeft echt helemaal niks te klagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?
Dan doe ik graag, bij een ander club.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een ander verhaal. Leef eens met die jongen mee?
Erg zwarte dag ja. Ik kan maar niet aan de gedachte wennen dat hij in dat shirt zal spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Zwarte dag voor Ajax![]()
De enige mensen die nog iets hadden met Patrick Kluivert en 'm op handen zouden dragen, worden nu door 'm verraden. Ik denk dat 'ie een heel erg moeilijke tijd krijgt op de Nederlandse velden.
Inderdaad, nu heeft ie echt iedereen tegen zich... lekker slim.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
De enige mensen die nog iets hadden met Patrick Kluivert en 'm op handen zouden dragen, worden nu door 'm verraden. Ik denk dat 'ie een heel erg moeilijke tijd krijgt op de Nederlandse velden.
Bukken voor Patrickquote:
psv doet goede zaken zo de laatste dagen. fnoord hebben we niks van te vrezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
Heerlijk toch dat het al weken rumoerig is bij feyenoord en p$v... en dat het bij Ajax lekker rustig is
Ach, aan de andere kant is het natuurlijk logisch. Alles wat ook maar enigszins succesvol is geweest bij Ajax wordt altijd door die lampjes gekocht. En er zijn er altijd een handvol die happen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Erg zwarte dag ja. Ik kan maar niet aan de gedachte wennen dat hij in dat shirt zal spelen..
Nee, slechte vergelijking. Het is meer de situatie dat je ex-vriendin wat krijgt met een goede vriend, maar in de situatie van Patrick Kuivert kan die ex-vriendin op dit moment niets beters krijgen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als je vriendin vergeven dat ze vreemdgaat, slap gedoe
Precies mijn gedachte....ik ben Kluivert altijd blijven steunen, en dan krijg je ditquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:25 schreef twi het volgende:
Lekker rustig ja, door FCK de CL uit gedonderd worden en niemand die maar enige verantwoordelijkheid ervoor heeft genomenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef cohen het volgende:
Heerlijk toch dat het al weken rumoerig is bij feyenoord en p$v... en dat het bij Ajax lekker rustig is
Tis nog niet officieelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Spelers van PSV graag niet hier plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |