quote:Musampa voor drie seizoenen naar Turkije
30/8/2006 19:00
Kiki Musampa zet zijn carrière voort in Turkije. De 29-jarige middenvelder zette zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen bij Trabzonspor.
Trabzonspor is de nummer vier van het afgelopen seizoen in Turkije. De club verdiende daarmee een UEFA Cup-ticket. In de eerste ronde van dat toernooi stuiten de Turken op het Spaanse Osasuna.
Musampa kan zijn nieuwe werkgever derhalve van de nodige informatie voorzien. De afgelopen zeven seizoenen stond hij onder contract in Spanje. Na een verblijf van vier seizoenen bij Málaga, maakte hij in de zomer van 2003 de overstap naar Atlético Madrid.
Bij de hoofdstedelijke club slaagde de ex-Ajacied er niet in een basisplaats te veroveren. Hij werd voor anderhalf seizoen verhuurd aan Manchester City. Afgelopen zomer keerde Musampa terug bij Atlético, maar hij kreeg geen plaats in de selectie toebedeeld.
Bron : Voetbal International
Die stond er ook bijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:44 schreef -Wolf- het volgende:
Stond vandaag in de Metro ook nog een stuk over Tarek Oulida, Nordin Wooter, Finidi George... treurig... Musampa past er ook wel bij.
Dan zetten ze er nog een foto bij van Oulida die net makkelijk voorbij gespeeld wordt door Ronaldinhoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]ik vond het allemaal zo treurig dat ik het maar half-aandachtig doorlas.
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat we stiekem een punt mee kunnen nemen naar Arnhem. Liever 3 natuurlijk (zoals weleens gebeurde een paar jaar geleden) maar met een gelijkspel ben ik niet ontevree.
Interlandvoetbal tegen kut kleine landenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Trancelocator het volgende:
Het zal weer een moeizame wedstrijd worden vrees ik, maar die wordt wel opnieuw gewonnen. Alleen kut dat het lastige interlandvoetbal er weer tussen moet.
Oh, ik ben een Track ID contest aan het organiseren ( Dance Track ID Contest #15 ) en ik wil ook dat er eventueel Rotterdammers meedoen. No big deal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee, waar is je Huntelaar avater?!?
Nee kom op zeg. Hij heeft in korte tijd al zoveel voor Ajax betekend en dan zou hij niet een keer in een dip mogen zitten? Als het straks weer bij hem begint te draaien zal hij wel weer niet te stoppen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig maar.
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ook
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.
Last minute paniekaankoop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
+2 scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Jasza het volgende:
De kakkerlakken huilen allemaal omdat ik zeg dat Gabri beter is
en dan niet eens een spitsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
komkommertijd, leedvermaak, 1+1=2.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Even werken aan z'n doelmatigheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
De conditietest is een groter struikelblok denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef jna het volgende:
HIj moet nog door de medische keuring he
Ach de eerstvolgende klassieker is in oktober al, dus het kan geen kwaad om ruim van tevoren te beginnen met het analyseren van de tegenstander. "Rasmongool" heb ik in ieder geval al genoteerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Ja, hij is nu opeens de nummer 1 spits van van Basten. Beter laat dan nooit he Marcoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |