quote:Musampa voor drie seizoenen naar Turkije
30/8/2006 19:00
Kiki Musampa zet zijn carrière voort in Turkije. De 29-jarige middenvelder zette zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen bij Trabzonspor.
Trabzonspor is de nummer vier van het afgelopen seizoen in Turkije. De club verdiende daarmee een UEFA Cup-ticket. In de eerste ronde van dat toernooi stuiten de Turken op het Spaanse Osasuna.
Musampa kan zijn nieuwe werkgever derhalve van de nodige informatie voorzien. De afgelopen zeven seizoenen stond hij onder contract in Spanje. Na een verblijf van vier seizoenen bij Málaga, maakte hij in de zomer van 2003 de overstap naar Atlético Madrid.
Bij de hoofdstedelijke club slaagde de ex-Ajacied er niet in een basisplaats te veroveren. Hij werd voor anderhalf seizoen verhuurd aan Manchester City. Afgelopen zomer keerde Musampa terug bij Atlético, maar hij kreeg geen plaats in de selectie toebedeeld.
Bron : Voetbal International
Die stond er ook bijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:44 schreef -Wolf- het volgende:
Stond vandaag in de Metro ook nog een stuk over Tarek Oulida, Nordin Wooter, Finidi George... treurig... Musampa past er ook wel bij.
Dan zetten ze er nog een foto bij van Oulida die net makkelijk voorbij gespeeld wordt door Ronaldinhoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]ik vond het allemaal zo treurig dat ik het maar half-aandachtig doorlas.
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat we stiekem een punt mee kunnen nemen naar Arnhem. Liever 3 natuurlijk (zoals weleens gebeurde een paar jaar geleden) maar met een gelijkspel ben ik niet ontevree.
Interlandvoetbal tegen kut kleine landenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Trancelocator het volgende:
Het zal weer een moeizame wedstrijd worden vrees ik, maar die wordt wel opnieuw gewonnen. Alleen kut dat het lastige interlandvoetbal er weer tussen moet.
Oh, ik ben een Track ID contest aan het organiseren ( Dance Track ID Contest #15 ) en ik wil ook dat er eventueel Rotterdammers meedoen. No big deal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Hee, waar is je Huntelaar avater?!?
Nee kom op zeg. Hij heeft in korte tijd al zoveel voor Ajax betekend en dan zou hij niet een keer in een dip mogen zitten? Als het straks weer bij hem begint te draaien zal hij wel weer niet te stoppen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig maar.
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie waren vorig jaar érg dichtbij.. het zou nog verdiend zijn ook
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat een heerlijk typische 'Danny Blind' wedstrijd was dat van vorige jaar. Kut gespeeld, in het begin redelijk veel kansen en toen die tegengoal. Met horten en stoten de 1-1 erin prikken en de allerlaatste min de kool van The Hunt. Wat zat ik me toen te ergeren op de tribune.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eerst Huntelaar toch (in buitenspelpositie)? Daarna Harry met het hoofd.
Last minute paniekaankoop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
+2 scherpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef Jasza het volgende:
De kakkerlakken huilen allemaal omdat ik zeg dat Gabri beter is
en dan niet eens een spitsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:58 schreef Black-Death het volgende:
Danny Buijs naar Feyenoord
Prachtig aankoopbeleid daar!
Wat ben ik toch trots op Martin!
komkommertijd, leedvermaak, 1+1=2.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Even werken aan z'n doelmatigheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
De conditietest is een groter struikelblok denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef jna het volgende:
HIj moet nog door de medische keuring he
Ach de eerstvolgende klassieker is in oktober al, dus het kan geen kwaad om ruim van tevoren te beginnen met het analyseren van de tegenstander. "Rasmongool" heb ik in ieder geval al genoteerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
Gaan we nou in het Ajax topic over 010 praten![]()
Ja, hij is nu opeens de nummer 1 spits van van Basten. Beter laat dan nooit he Marcoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
Doet Huntelaar zaterdag weer mee met het NL elftal?
Ik kan het er wel mee eens zijn dat mensen Buijs een ''Rasmongool'' vinden maar we zitten in het ajax topic laten we dan over onze club pratenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach de eerstvolgende klassieker is in oktober al, dus het kan geen kwaad om ruim van tevoren te beginnen met het analyseren van de tegenstander. "Rasmongool" heb ik in ieder geval al genoteerd.![]()
ik sluit me bij Trancelocator aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Kluivert heeft de clubs nou eenmaal niet voor het oprapen. Dit is waarschijnlijk zijn enige en laatste kans op een comeback. Hoewel ik hem ook liever bij een andere club had gezien kan ik het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen. Tegenwoordig gaan dit soort dingen zo.
Hopelijk gaat hij het systeem van binnenuit kapotmaken.
Vind ik te makkelijk. Als hij zich echt een beetje Ajacied zou vinden had hij dit niet gedaan. Weten we ook meteen weer hoeveel hij nog om Ajax geeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Kluivert heeft de clubs nou eenmaal niet voor het oprapen. Dit is waarschijnlijk zijn enige en laatste kans op een comeback. Hoewel ik hem ook liever bij een andere club had gezien kan ik het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen. Tegenwoordig gaan dit soort dingen zo.
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk gaat hij het systeem van binnenuit kapotmaken.
Mee eens het had nog erger geweest als Litmanen destijds naar psv was gegaan, voor mij ben je als je dit doet echt geen ajacied.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.
Don't get me wrong, ik zie hem ook graag falen bij PSV. Maar om hem blessures toe te wensen en om te zeggen dat hij geen Ajacied meer is gaat mij iets te ver. Hij heeft gewoon veel voor onze club betekent, en daar doet deze wanhoopsdaad wat mij betreft niets aan af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik echt niet dat mensen het wel oke vinden. Ik gun 'm geen comeback bij psv, ik heb liever dat ie lang geblesseerd raakt of hard op zn bek gaat. Had ie maar niet naar de concurrent moeten gaan. Hij is nu (mocht ie echt tekenen, waar ik inmiddels wel vanuit ga) geen Ajacied meer.
Heerschende avatar & sigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze zo'n geweldige jeugdopleiding hebben.
exact!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun Kluivert van harte dat hij weer lekker gaat ballen in de Eredivisie en hoop zelfs dat hij weer mag schitteren. Ik vind het fantastisch hem weer te zien spelen, en dat het bij PSV is, heb ik niet zoveel moeite mee.
Klopt gaat te ver maar het zit natuurlijk hoog bij velen die juichten toen die Ajax de CL bezorgde, en nu in psv shirtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef stefmans het volgende:
Inderdaad, mensen die spelers blessures toewensen![]()
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat maakt het nog erger. Als die mensen echt dankbaar waren voor 'het puntertje' zouden ze hem nu niet een gebroken been toewensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Klopt gaat te ver maar het zit natuurlijk hoog bij velen die juichten toen die Ajax de CL bezorgde, en nu in psv shirt![]()
Sorry dat ik meer voetballiefhebber ben dan PSV-hater.quote:
Clubliefde gaat bij de een verder dan bij de ander ik zou bijvoorbeeld echt nooit bij psv willen spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger. Als die mensen echt dankbaar waren voor 'het puntertje' zouden ze hem nu niet een gebroken been toewensen.
Kunnen we nog een paar van die deals sluiten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!![]()
Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Jullie Huntelaar en Stam, wij Kluivert......het zij zo
quote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Woensdag 30 augustus, door RPAFCA, Amsterdam, 19.32u GMT+01.00, Studio Sport
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer".
Huntelaar is uit de jeugd van De Graafschap......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan die spits die jullie nu hebben he?!![]()
Blijkbaar zien al die spelers PSV toch ook als een mooie club anders zouden ze niet komen
Jullie Huntelaar en Stam, wij Kluivert......het zij zo
Wat is laatdunkend?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
laat·dun·kend (bn.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is laatdunkend?
En ik neem aan dat ze de beelden nog uit moeten zenden want heb er niks van gezien en kan me ook niet voorstellen dat je je zo uitlaat als je in de voorronde van de CL uitgeschakeld bent door FCK
Ajax heeft hem vorig jaar nog gepolst, maar toen wilde hij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
Ik gun het Patrick wel, Ajax keert hem de rug toe, niet andersom.
Huntelaar heeft 5 seizoenen bij PSV in de jeugd gespeeld, dan kun je het toch wel een product van de PSV opleiding noemen denk ik he!?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huntelaar is uit de jeugd van De Graafschap......
Vecht dat maar uit met cultheldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar heeft 5 seizoenen bij PSV in de jeugd gespeeld, dan kun je het toch wel een product van de PSV opleiding noemen denk ik he!?
Ok bedanktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
laat·dun·kend (bn.)
1 een minachtende houding tegen zijn omgeving aannemend => minachtend
Wat interesseert ons de jeugd nu toch. Jullie patsen met de jeugd, wij niet. Het interesseert mij geen fluit of ie nu wel of niet bij PSV uit de jeugd komt hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vecht dat maar uit met cultheld. Die beweerde dat Huntelaar eigenlijk van De Graafschap komt.
Stam is trouwens ook niet uit jullie jeugd. Jammer joh.
Ach, laat hem maar 30 keer scoren ofzo. Dan mag ie samen met Huntelaar in Oranje en dan trekt hij nog een EK binnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Kluivert een goede club, en dat dat psv is vind ik toch wel jammer maar ik weet dat het een echte ajacied is(lees zijn boek maar eens.. was laatst zelfs op de ajax site waar hij vertelde wat hij nog voelde voor ajax en dat hij héél graag zou willen terug keren). Patrick, ik hoop dat je veel mag spelen maar geen punten voor ze pakt
Ik hoop dat hij weinig speelt, puur omdat het toch een goede spits blijft en ik dat liever niet zie bij psvquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef denthemen het volgende:
Ik gun Kluivert een goede club, en dat dat psv is vind ik toch wel jammer maar ik weet dat het een echte ajacied is(lees zijn boek maar eens.. was laatst zelfs op de ajax site waar hij vertelde wat hij nog voelde voor ajax en dat hij héél graag zou willen terug keren). Patrick, ik hoop dat je veel mag spelen maar geen punten voor ze pakt
Ik had het er ook niet met jouw over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat interesseert ons de jeugd nu toch. Jullie patsen met de jeugd, wij niet. Het interesseert mij geen fluit of ie nu wel of niet bij PSV uit de jeugd komt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |