quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Even heel snel!
Gisterenavond om iets over tien is onze zoon Raúl geboren! Flinke vent, 3990 gram en 54 centimeter, hij en zijn moeder maken het uitstekend!
* Dylan Dog is apetrots en geeft HOOLS vandaag de hele dag gratis drankjes!
Alt+163quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:49 schreef DeTolk het volgende:
ik was aan het zoeken naar die ALT + 0.. toetsaanslag ( 0250 btw)
Die zal denk ik wel zo snel mogelijk gemaakt worden, door een der creatievelingen onder ons.quote:
Staan niet meer online op die ene site, wel op die russische sitequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Superheld heb jij die link nog naar al die aflevering van real football factory
Gehaktballen en bier dus ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef golfer het volgende:
Goedenavond.
Weer terug uit Utrecht alwaar we geuige waren van een spannende honkbalwedstrijd van het team van het Bluezzekind en die ze gewonnen hebben.
Ze zijn dus kampioen geworden van hun klasse.
Het bleef daarna nog lang onrustig op en rond het veld en de kantine.![]()
Veel flessen champagne en nog veel meer bier voor de kampioenen.quote:
IDDquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met FC Den Bosch logo natuurlijk.
Hij lijkt dus op z'n moeder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:29 schreef Bluezz het volgende:
De kampioenen
Degene die het drankje en sigaar in de lucht houdt is Bluezzekind
Zal ik doen, hoewel hij dit waarschijnlijk toch gewoon leestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Groeten terug Bos, en zeg maar dat we zijn holletje missen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef Bos81 het volgende:
@ Bluezz
[insert Vaduz irl-naam]zegt:
Zeg maag dat ik haar graag ontvang, alleen is er zo'n irritante wegversperring op het moment...
Dat wordt opnemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
de lama's zijn er nog
en om 22.00 de wedstrijden![]()
ik werd vandaag 350ste in een omaha freerollquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wordt opnemen.
Ik ga pokeren.
Waaromquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Diego Maradona is alweer opgestapt bij Boca.
Ze hebben de trainer van Boca afgepakt is nu bondscoach.quote:
Ivm het laten gaan van Alfio Basile en het aanstellen van Ricardo la Volpe, waarbij Diego zich in beide beslissingen niet echt kon vinden (zeker de 1e niet).quote:
Jammer net gemist.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
Oma Sport: Erica Terpstra is weer op dreef bij claudia showboot
OKee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef borisz het volgende:
ik ga trouwens as vrijdag naar de opnames van claudia's showboot![]()
Ik haat dat mens. Vandaar dit topic :quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
Hoop dat ze voor die gelegenheid die boot wel veilig in een droogdok hebben liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
Tja ik ken dat probleem, winkelen en veel geld uitgeven...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:07 schreef Bjoro het volgende:
Zooooooooo......even wezen winkelen in het altijd gezellige Alkmaar.
Had weer veel te veel geld uit gegeven als paps en mams niet mee waren om me alvast voor mijn verjaardag te sponsoren !
@Bluezz: Leuk hoor de Domstad Dodgers kampioen....ficiat !
Ja dat is de mooie overeenkomst tussen baby's en mannen op leeftijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Hey Tong, je hoeft je de komende maanden niet eenzaam te voelen als je 's nachts komt pissen. Dylan Dog zit dan waarschijnlijk stilletjes in een hoekje Raul ook wat voeding te geven.
gelukkig begint DWDD over 1,5 week weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk, komkommertjes opeten die voor je ogen bestemd zijn bij een SCHoonheidssalon is![]()
wat te denken van het ontbreken van tanden, het volschijten van de eigen kleren en het nietverstaanbaar brabbelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is de mooie overeenkomst tussen baby's en mannen op leeftijd.
pas als je 16 bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef borisz het volgende:
BIER
mooi dat ben ik al 11 jaar..dus kom maar opquote:
Hey, je hebt het over Bluezz na 3 flessen wijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat te denken van het ontbreken van tanden, het volschijten van de eigen kleren en het nietverstaanbaar brabbelen
Die Kroos spoort af en toe niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou Arie B. ook wel ff met mijn usb stickje willen pakken hoor
kroos is altijd de mindere, jammer dat arie er niet wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dit was too much en daardoor niet echt leuk meer
Arie Koomen is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
kroos is altijd de mindere, jammer dat arie er niet was
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
Zit je een beetje in de tuin te klooien komt de familie wasbeer gewoon vrolijk langs gelopen.Normaal doen ze 's avonds hun ronde.
Papa, mama en twee kleintjes.
Oh en Bluezz, m'n zonniebloemie is een mutant geworden.
Ja wat een naam he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?
Het zijn gewoon Mexicanenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?
Dat klinkt inderdaad stukken mooier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja wat een naam he?In het Engels is het veel stoerder: Raccoon.
Die hebben we hier niet.quote:
dat klinkt dan weer als een nederlands bandjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja wat een naam he?In het Engels is het veel stoerder: Raccoon.
of wasber....want je schrijft de naam van dat bandje als racoon (volgens mij)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
Ja hey, die zouden dus gewoon wasbeer moeten heten!
Klopt, die band is maar met 1 c.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of wasber....want je schrijft de naam van dat bandje als racoon (volgens mij)
Wat is dat nou voor 'n Amerika! Amerika moet Mexicanen hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet.Is te ver rijden denk ik.
Wat vaag. Zou dat expres zijn?quote:
Ik denk dat het ze iets te koud is hier in de winter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor 'n Amerika! Amerika moet Mexicanen hebben
gewoon een schrijffout denk ik ....typical Dutch offcoursequote:
Maar wel een Starbucks? McDonalds, Burger King, Pizza Hut, KFC en Taco Bell naast elkaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze iets te koud is hier in de winter.
Watjes.
Off course.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon een schrijffout denk ik ....typical Dutch offcourse
Jij bent toch van dat TV programma "Popo's in the Bush ?"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
Off course.
Nee Voreg, ik ziet hier in the middle of nowhere tussen de grizzlies, black widows en piranha's.
Soort van negerhut van oom popo dus.
Dan is Amerika Amerika niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Off course.
Nee Voreg, ik ziet hier in the middle of nowhere tussen de grizzlies, black widows en piranha's.
Soort van negerhut van oom popo dus.
Alles waar de naam Bush in voorkomt negeer ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij bent toch van dat TV programma "Popo's in the Bush ?"
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Bjoro het volgende:
tjonge Luinge was niet echt lekker bezig voor Vites.....aan de andere kant zal het voor Lazovic steeds moeilijker worden om een vrije trap mee te krijgen !
Teenage mutant ninja raccoons & the sunniesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
Zit je een beetje in de tuin te klooien komt de familie wasbeer gewoon vrolijk langs gelopen.Normaal doen ze 's avonds hun ronde.
Papa, mama en twee kleintjes.
Oh en Bluezz, m'n zonniebloemie is een mutant geworden.
Lekker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Bos81 het volgende:
* Bos schuift meteen een zojuist getapt biertje door naar Eilanden
ik doe er ook wel ff 1 meequote:
Cool net gemist ik was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef borisz het volgende:
rondje van Ankietoch nog ff een gouden plak binnengehaald
het roei-goud is er ook bij ingeschoten ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool net gemist ik was in slaap gevallen
Ja ik ging ff liggen om kwart over tienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het roei-goud is er ook bij ingeschoten ?
droom lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ff heel lang liggen. Aapjes kijken is best vermoeiend
Uitslapen![]()
dat interview......schitterend !quote:
weer even genieten inderdaad zo vlak voor het slapenquote:
Dat ie zo emotioneel werd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer even genieten inderdaad zo vlak voor het slapen
die sla ik ff over tongquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Voor de muziekliefhebbers : Rockpalast vannacht op Duitsland drie.
je moet nr 17 ff schrappen uit je avatarquote:
Ohja, thanksquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je moet nr 17 ff schrappen uit je avatar
Emmen was het hequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ff heel lang liggen. Aapjes kijken is best vermoeiend
Uitslapen![]()
* Bjoro heeft morgen Maudjes-ontbijt dienstquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Emmen was het he
en van dat uitslapen ga ik morgen ook doen
Zit je nou alweer te cyberseksen met Bluezz?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Wat kunnen inetrnet vriendinnen toch geil zijn
Blumchenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Wat kunnen inetrnet vriendinnen toch geil zijn
Zoiets. Ik ga weer verliefd wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit je nou alweer te cyberseksen met Bluezz?![]()
Tong80 wordt vaderquote:
Niks blijft geheimquote:
daar is het Fok! voorquote:
Broodkorstje in haar bedje geven, en weer terug naar bed gaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:07 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro heeft morgen Maudjes-ontbijt dienst
Scheut Jagermeister, dat zal ze leren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broodkorstje in haar bedje geven, en weer terug naar bed gaan
Yep in de flesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
Scheut Jagermeister, dat zal ze leren.
Ik zie een rood kruisquote:
Mooi kutquote:
Yesssquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:50 schreef clauwheee het volgende:
Middag![]()
SG je hebt een nieuw uiterlijk
Topquote:
Vandaag gaat dat allemaal goed komen... makkie denk ik zo.\\quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Top![]()
Heb het debacle van woensdag helemaal verwerkt nu![]()
Nee. Ik ga nooit in het weekend stappen in Groningen. Sfeer is dan echt verrot vind ik. En dat is ook weer geblekenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie waren niet de Drie Gezusters vannacht?
Wat is er gebeurd dan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Ik ga nooit in het weekend stappen in Groningen. Sfeer is dan echt verrot vind ik. En dat is ook weer gebleken
25 jarige man doodgestokenquote:
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie waren niet de Drie Gezusters vannacht?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Top![]()
Heb het debacle van woensdag helemaal verwerkt nu![]()
Ben net wakker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
wat SCH al heeft gezegt, het is middag![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
25 jarige man doodgestoken
Dader is een 16 jarige uit Assen
Gisterochtend hier ook een dode, bij een schietpartij. En nog dicht bij m'n wijk ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
25 jarige man doodgestoken
Dader is een 16 jarige uit Assen
Hey Dog, Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Middag!
DnDiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is DD?
Don't think soquote:
Et arrivee...quote:
Laten we hopen van niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
grens dood?
nog een beetje droog geweest bij Mysteryland? Vrijdagochtend stond er nog veel water had ik begrepen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Zo wat was Mystery Land vet zeg, topweekend gehad... lees ik dat Kluivert morgen wordt gepresenteerd![]()
Geen druppel regen gezien. Op enkele plekjes lag wat modder, maar voor 90% was 't nog goed te belopen ook. De zon scheen volop, de muziek was lekker divers, het geluid was uitmuntend, en het uitzicht (terrein en lekkere wijven) was ook erg goed te doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog een beetje droog geweest bij Mysteryland? Vrijdagochtend stond er nog veel water had ik begrepen.
Gewoon een nette overwinning hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Golfer het onderwerp voetbal (/Ajax) te mijden![]()
Nee hoor, de Utrechter Wesley Sneyder deed gewoon wat hij moest doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij probeert Golfer het onderwerp voetbal (/Ajax) te mijden![]()
die is opgenomen door egbert, nu is dr vraag mag hij blijven of nietquote:
Meteen een penalty veroorzaken (en een gele kaart). Niet echt een lekker debuut dus.quote:
Hij deed 't wel goed, niet van dat halfzachte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meteen een penalty veroorzaken (en een gele kaart). Niet echt een lekker debuut dus.
Gekookt, ze waren lekker maar niet super.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef DeTolk het volgende:
gebakken of gekookt SCH?
Gronings Ontzetquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Clautje wat was er 28 augustus 1676?
In wijn of in bier gekookt?quote:
Dat kan er ook gestaan hebben...quote:
Klopt, stond ook op het doek. Zag niet zo snel dat D_S 1676 had staanquote:
Ze zijn inderdaad nog aan de kleine kant momenteel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
Gewoon in t kookvocht en met groenten - maar ze zijn net zo klein als de piemol van robbie![]()
Ik was het en ik las 1676quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klopt, stond ook op het doek. Zag niet zo snel dat SG 1677 had staan
edit: wat D_S zegt
Jaja, smoesjes!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klopt, stond ook op het doek. Zag niet zo snel dat D_S 1676 had staan
edit: wat D_S zegt
Welke vrouwquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vrouw is helemaal niet zwanger
Tekst van Jan Mulder over Wesley Sneijder zijn goede spel en zijn vrouw op Talpa bij de wedstrijden.quote:
Okeequote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tekst van Jan Mulder over Wesley Sneijder zijn goede spel en zijn vrouw op Talpa bij de wedstrijden.![]()
Yaquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog zomergasten kijken vanavond ?
Zomergasten staat iets hoger op mijn kijk-lijstje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
De verkorte versie van Miljoenenjacht op Talpa nu
Deal or No Deal #1: koffertjes kiezen!
Je doet alsof we in een bejaardenhuis zitten manquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog zomergasten kijken vanavond ?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet alsof we in een bejaardenhuis zitten man![]()
Kinderen van ouders die ze de Italiaanse opvoeding door de strot duwen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel kinderen van 2 eten er trouwens spaghetti met venusschelpen?
Valt volgens mij nog weinig over terug te lezen. (of ik heb het ook gemistquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef rubbereend het volgende:vanmiddag terug gekomen uit Parijs
erg leuk weekend gehad
en Raul.......... ik ga eens even terug lezen om alles te weten te komen over nieuwe mascotte
Volgende week dan 1 en of meer punt(en)quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat was al beter dan vorige week.
Bosquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog weinig over terug te lezen. (of ik heb het ook gemist)
Ja hoor, met jou ook?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos![]()
Alles goed? (ondanks ons verlies)
Druk druk druk weekend gehad... goed te doen allemaal!quote:
voor dat geld jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Tegenwoordig gaat iedereen naar Parijs
met engels kwam je overal, tenminste ik wel 2 jaar geledenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Het nadeel van Parijs: die 10 miljoen kut Fransen.
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad inquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik was er in 1994 met de voetbalclub. We hadden een toernooi in een voorstad. Dus echt veel van de stad heb ik niet kunnen zien, dus wie weet wil ik na mijn volgende bezoek er wel vaker heen.
We zijn ook even in de stad geweest. Onder ander op de Eifeltoren geweest. Maar echt veel tijd hadden we niet, dus dan kun je niet echt een goed oordeel hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je alleen in een voorstad bent geweest, dan heb je niets van Parijs gezien. Om Parijs echt te zien moet je echt wel de stad in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |