Ik haat dat mens. Vandaar dit topic :quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
Oma Sport: Erica Terpstra is weer op dreef bij claudia showboot
Hoop dat ze voor die gelegenheid die boot wel veilig in een droogdok hebben liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:32 schreef borisz het volgende:
Oma Sport: Erica Terpstra is weer op dreef bij claudia showboot
Tja ik ken dat probleem, winkelen en veel geld uitgeven...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:07 schreef Bjoro het volgende:
Zooooooooo......even wezen winkelen in het altijd gezellige Alkmaar.
Had weer veel te veel geld uit gegeven als paps en mams niet mee waren om me alvast voor mijn verjaardag te sponsoren !
@Bluezz: Leuk hoor de Domstad Dodgers kampioen....ficiat !
Ja dat is de mooie overeenkomst tussen baby's en mannen op leeftijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Hey Tong, je hoeft je de komende maanden niet eenzaam te voelen als je 's nachts komt pissen. Dylan Dog zit dan waarschijnlijk stilletjes in een hoekje Raul ook wat voeding te geven.
gelukkig begint DWDD over 1,5 week weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa leuk, komkommertjes opeten die voor je ogen bestemd zijn bij een SCHoonheidssalon is![]()
wat te denken van het ontbreken van tanden, het volschijten van de eigen kleren en het nietverstaanbaar brabbelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is de mooie overeenkomst tussen baby's en mannen op leeftijd.
pas als je 16 bentquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:42 schreef borisz het volgende:
BIER
mooi dat ben ik al 11 jaar..dus kom maar opquote:
Hey, je hebt het over Bluezz na 3 flessen wijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:26 schreef Bjoro het volgende:
wat te denken van het ontbreken van tanden, het volschijten van de eigen kleren en het nietverstaanbaar brabbelen
Die Kroos spoort af en toe niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou Arie B. ook wel ff met mijn usb stickje willen pakken hoor
kroos is altijd de mindere, jammer dat arie er niet wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dit was too much en daardoor niet echt leuk meer
Arie Koomen is leuk inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
kroos is altijd de mindere, jammer dat arie er niet was
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
Zit je een beetje in de tuin te klooien komt de familie wasbeer gewoon vrolijk langs gelopen.Normaal doen ze 's avonds hun ronde.
Papa, mama en twee kleintjes.
Oh en Bluezz, m'n zonniebloemie is een mutant geworden.
Ja wat een naam he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?
Het zijn gewoon Mexicanenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaaaaahhhhhhhhhh..........doen ze de was goed ?
Dat klinkt inderdaad stukken mooier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja wat een naam he?In het Engels is het veel stoerder: Raccoon.
Die hebben we hier niet.quote:
dat klinkt dan weer als een nederlands bandjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja wat een naam he?In het Engels is het veel stoerder: Raccoon.
of wasber....want je schrijft de naam van dat bandje als racoon (volgens mij)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
Ja hey, die zouden dus gewoon wasbeer moeten heten!
Klopt, die band is maar met 1 c.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of wasber....want je schrijft de naam van dat bandje als racoon (volgens mij)
Wat is dat nou voor 'n Amerika! Amerika moet Mexicanen hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet.Is te ver rijden denk ik.
Wat vaag. Zou dat expres zijn?quote:
Ik denk dat het ze iets te koud is hier in de winter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor 'n Amerika! Amerika moet Mexicanen hebben
gewoon een schrijffout denk ik ....typical Dutch offcoursequote:
Maar wel een Starbucks? McDonalds, Burger King, Pizza Hut, KFC en Taco Bell naast elkaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze iets te koud is hier in de winter.
Watjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |