Off course.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon een schrijffout denk ik ....typical Dutch offcourse
Jij bent toch van dat TV programma "Popo's in the Bush ?"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
Off course.
Nee Voreg, ik ziet hier in the middle of nowhere tussen de grizzlies, black widows en piranha's.
Soort van negerhut van oom popo dus.
Dan is Amerika Amerika niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Off course.
Nee Voreg, ik ziet hier in the middle of nowhere tussen de grizzlies, black widows en piranha's.
Soort van negerhut van oom popo dus.
Alles waar de naam Bush in voorkomt negeer ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij bent toch van dat TV programma "Popo's in the Bush ?"
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef Bjoro het volgende:
tjonge Luinge was niet echt lekker bezig voor Vites.....aan de andere kant zal het voor Lazovic steeds moeilijker worden om een vrije trap mee te krijgen !
Teenage mutant ninja raccoons & the sunniesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
Zit je een beetje in de tuin te klooien komt de familie wasbeer gewoon vrolijk langs gelopen.Normaal doen ze 's avonds hun ronde.
Papa, mama en twee kleintjes.
Oh en Bluezz, m'n zonniebloemie is een mutant geworden.
Lekker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef Bos81 het volgende:
* Bos schuift meteen een zojuist getapt biertje door naar Eilanden
ik doe er ook wel ff 1 meequote:
Cool net gemist ik was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef borisz het volgende:
rondje van Ankietoch nog ff een gouden plak binnengehaald
het roei-goud is er ook bij ingeschoten ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool net gemist ik was in slaap gevallen
Ja ik ging ff liggen om kwart over tienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het roei-goud is er ook bij ingeschoten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |