Hey Dog, Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Middag!
DnDiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie is DD?
Don't think soquote:
Et arrivee...quote:
Laten we hopen van niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef TerroRobbie het volgende:
grens dood?
nog een beetje droog geweest bij Mysteryland? Vrijdagochtend stond er nog veel water had ik begrepen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef cultheld het volgende:
Zo wat was Mystery Land vet zeg, topweekend gehad... lees ik dat Kluivert morgen wordt gepresenteerd![]()
Geen druppel regen gezien. Op enkele plekjes lag wat modder, maar voor 90% was 't nog goed te belopen ook. De zon scheen volop, de muziek was lekker divers, het geluid was uitmuntend, en het uitzicht (terrein en lekkere wijven) was ook erg goed te doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog een beetje droog geweest bij Mysteryland? Vrijdagochtend stond er nog veel water had ik begrepen.
Gewoon een nette overwinning hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Golfer het onderwerp voetbal (/Ajax) te mijden![]()
Nee hoor, de Utrechter Wesley Sneyder deed gewoon wat hij moest doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij probeert Golfer het onderwerp voetbal (/Ajax) te mijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |