Okey. waar zijn ze nu? Ze gaan vandaag de friesche lijntjes doen? Dan is er toch ook tij om in grun te komenquote:Klonk schreef:
daar hebben ze idd vast gestaan, ze zijn nu weer onderweg OHIH loopt achter
intereessante vraag! Volgens de onderschrift zou dat Flash moeten zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Duvel het volgende:
Wie is dat links op de foto eigenlijk?
dat was toch OHIH?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef p-etr-a het volgende:
Op de site van Rails staat dat ze vanavond om half elf te zien zijn in "4 in het land". Ik ga denk ik wel even kijken, eens zien of het echt zulke irritante lui zijn.
goeiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
trein vind post
Dirk. Fok PR. Meer kan ik je ook niet vertellen. Ik zal even bellen voor een update.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Duvel het volgende:
Wie is dat links op de foto eigenlijk?
okey... jammerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
Ik weet helemaal niets van tijden, sorry
Dat klopt, en was al de planning.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij mijn weten slaapt team FOK! in Leeuwarden waardoor ze niet naar Groningen gaan
Naar Stavoren rijdt wel, op zicht, dus niet snel. Maar ze komen er wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef the_disheaver het volgende:
Maar ze moeten dus nog naar Stv, waar nog steeds een seinstoring is.
Dan kunnen ze wel eerst naar Gn, maar naast alle lijntjes in GN zullen ze ook Gn-zl nog moeten doen. Dus zijn ze zeker 2h kwijt.
Maar op en neer over stv zal ook zoiets langer duren...
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat klopt, en was al de planning.
tof, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.
En ja disheaver, morgen lw-gn. Ik mail wel ff de details
Maar wss de andere kant. Bij 1615 kun je alle lijntjes doen, en naar Lw komen (en zelfs Hlgh op en neer).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.
En ja disheaver, morgen lw-gn. Ik mail wel ff de details
ik hoop het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen tussen de middag ga ik met de trein naar Grunn, vanuit Leeuwarden. Wie weet zie ik ze nog
ik hoop het ook niet. Maar uit de gegevens die ik heb, kan ik afleiden dat het momenteel voor de wind gaat.quote:
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kom je ook?
mail je wel ff
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mailquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mail
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Bengeltje het volgende:fles
Zelfs het volgen is spannend.
op hun schemaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef gateway het volgende:
en hoe staat fok ten opzichte van die andere 2 teams?? os die 60 minuten de vertraging ophet tema dat nu eerste is of op hun schema???
Volgens mij weet niemand dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk hun precieze achterstand tov de andere teams? Of moet ik dat ergens anders uit afleiden?
als rails al over de streep is hebben ze gesmokkeld voor het leven, compleet ongeloofwaardig dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:20 schreef Spookje81 het volgende:
Ik kan zeggen dat ohih en rails absoluut niet samen werken, die knurften van rails beweren zelfs dat ze al gefinist zijn.
ik zie op de site van rails trouwens niets over hun ''overwinning'' staanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:28 schreef Spookje81 het volgende:
Dat dacht het team van ohih ook Klonk, maar ook rails zal zn bewijzen moeten overleggen
zo snel zijn ze niet met updaten. 1 keer per dag, max.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie op de site van rails trouwens niets over hun ''overwinning'' staan
bijna jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:32 schreef the_disheaver het volgende:
nu op RTL 4, of bijna. Maar waarschijnlijk nu als dit berichtje eindelijk is gepost.
Dat zooitje van rails bij rtl4
meer kan ik niet vinden, eerst zien dan geloven.quote:Zouden jullie Rondje Nederland ooit weer doen?
Annemiek: ‘Ja hoor, geen probleem.’
Jesse: ‘Als het met dit team is zeker!’
Niek: ‘Ja, hoor. Hierna gaan we gewoon rondje Europa doen.’
Jesse: ‘En volgend jaar de titel verdedigen natuurlijk.’
Mirthe: Heeft een volle mond, maar knikt ja.
Irene: Geen antwoord, slaapt als een roosje.
gastenboekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zijn iig al 2 kandidaten voor volgend jaar namens fok. Zie gastenboek
volgens RTL4 zijn ze om 21.00 al gefinishedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef the_disheaver het volgende:
nu! rtl 4
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet doen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
En waarom zouden ze het niet doen. Ik zie niet binnen 4 maanden weer een nieuw rondje. Mocht er een volgende keer zijn, maar een echte onafhankelijke jury. (niet dat het nu verkeerd is gegaan ofzo hoor!). Kan me voorstellen dat iemand niet een planning openbaar wil maken.
Rails heeft een volledige PR-machine achter zich?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
Tja stelde inderdaad niks voor. En waarom hebben ze eigenlijk gekozen voor Rails?
de kaartjes hier waren een indicatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef qu63 het volgende:
en dat kaartje wat ze aan het inkleuren waren klopt ook niet echt met het kaartje wat we hier steeds zien
samenvatting: de bosjosti's van rails.nl claimen de overwinning, en de rest gelooft ze nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik snap er nu geen kut meer van
Mwah dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed ik vind het sowieso geen sympathieke lui.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Rails heeft een volledige PR-machine achter zich?
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Klonk het volgende:
we zullen morgen zien, als ze idd gewonnen hebben vind ik het wel een domper......
mischien wil ik het me niet voorstellen.
daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
samenvatting: de bosjosti's van rails.nl claimen de overwinning, en de rest gelooft ze niet
ze worden gesponsord, slapen in hotels, en hoeven alleen maar van trein naar trein te rennenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Mwah dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed ik vind het sowieso geen sympathieke lui.
Dat in hotels scheelt enorm! De eerste 2 dagen sliep Fok in Utrecht - dan ben je daar op het laatst ook meer op toegespitst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze worden gesponsord, slapen in hotels, en hoeven alleen maar van trein naar trein te rennen
Eigenlijk had dit ZONDER zulke dingen gedaan moeten worden. Nu lijkt het (hoe gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:59 schreef the_disheaver het volgende:
En dan nog krijgen ze te horen dat de trein op ze wacht! Via GMS!
Volledig eens. Je bent een nromale reiziger, gedraag je dan ook zo. En gan niet vragen op je trein -3 kan rijden (okey, das nog best, mits hij maar niet ergens te vroeg vertrekt) en dan een andere trein +1 gaat rijden. Om zo je overstap van -2 te kunnen halen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eigenlijk had dit ZONDER zulke dingen gedaan moeten worden. Nu lijkt het (hoe gek) dat NS altijd op tijd rijd. Dat kan je NIET zo gedaan hebben.
Ik moest vanuit walibi ook langer wachten omdat de trein ook 10 min te laat was. En dus op Zwolle moeten wachten op de volgende lijn naar Groningen. Dat komt toch voor? Dat kan je toch niet met zo'n strak schema doen?
Wat? Rails uitsluiten van deelnamequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
tja, goeie leer voor een volgende keer dit
Erg matig, En dat is erg jammer.quote:Onderweg moeten er met enige regelmaat verslagen, anekdotes, videootjes, foto-reportages of andere creatieve uitingen geplaatst worden op de bij het rondje horende website/websites worden geplaatst.
En dat is het onrechtmatig vragen van het laten wachten van een trein zowat wel dus.quote:Specifiek het hinderen van het treinverkeer, om zo de andere teams te vertragen, is niet toegestaan.
Dat heb ik niet eens gemerkt, erg grappig inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Mappy het volgende:
Die muts van RTL4 las ook zonder blikken of blozen voor dat de drie teams "langs alle 42 stations van Nederland" moesten reizen...
Poepoe!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Klonk het volgende:
aan het eerste deel heeft rails.nl al niet voldaan, 1 update per dag met 2 foto's
serieus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Mappy het volgende:
Die muts van RTL4 las ook zonder blikken of blozen voor dat de drie teams "langs alle 42 stations van Nederland" moesten reizen...
Dat interview was toch op woensdag? Da's toch al min of meer zijn afkraakdag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:20 schreef the_disheaver het volgende:
OHIH: 1 radiointervieuw met Giel Beelen (rot intervieuw van Giel overigens)
maar even nuchter bekeken en alles klopt dan is de stand dus:quote:Ik weet uit onze bronnen dat er een team is dat zich al als winnaar heeft uitgeroepen. Echter, je wint de verkiezingen pas als alle stemmen zijn geteld. En Rondje Nederland win je pas als je alle benodigde papieren hebt overlegd en hebt laten controleren. Kortom, we gaan er gewoon voor.
Toepsje toch, kun je zo slecht tegen je verlies?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:38 schreef Toeps het volgende:
Erg jammer dat het zo is gelopen. We hebben dus één gesponsord team, dat zelf niet plant, niks van te voren heeft gedaan, in hotels ligt te maffen, en (maar mijn vermoeden) op een of andere manier gewoon betaald krijgt om dit te doen. Wie die "planner" is en wat voor connecties hij heeft, is me onbekend.
Dan hebben we OHIH, met twee ProRailers aan hun zijde (lees dat stuk over de noodrem maar). Zij halen overstappen van 0 minuten. waar Fok vantevoren aangevraagde overstappen van 3 minuten niet haalt, omdat de trein net te vroeg wegreed.
Erg jammer. Gisteren heersde al de stemming dat ze het vooral voor zichzelf deden. Want dit is geen wedstrijd meer.
En hij zal een hoop foto's hebben van al die bordjes met stationsnamenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Toepsje toch, kun je zo slecht tegen je verlies?![]()
![]()
Gefeliciteerd Rails-team
En Fles heeft natuurlijk hoe dan ook gewonnen want hij heeft zijn idee uit kunnen voeren en er een behoorlijke happening van kunnen maken ook![]()
![]()
![]()
Haha dan zou het toch wel slecht gesteld zijn met nederland als we maar 42 stations zouden hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Toeps het volgende:
Oh! Kris! Ja, die kraamt wel vaker onzin uit. 42 stations.
Hoe lang hebben ze nog te gaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik ben weer terug van de hele ochtend met ze meereizen over de Groninger wadloop-lijntjes. Dat was me een ochtend wel zeg. Maar erg gezellig. Ze gewoon vrolijk en hebben er nog volop plezier in.
maar daar staat nog wel bij dat eerst de bewijzen nog gecontroleerd moeten wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef JDude het volgende:
Ook hier is men al overtuigd van de uitslag:
[afbeelding]
Inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef qu63 het volgende:
maar daar staat nog wel bij dat eerst de bewijzen nog gecontroleerd moeten worden
Trots op de overwinning.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Spookje81 het volgende:
En wat rails betreft ik snap niet dat ze gisteravond al binnen waren en dat verslag op hun site, daar druipt ook de arogantie vanaf.
Ik moet dat ook zeggen van Dr_Flashquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet zeggen dat de FOK! updates het leukst waren van allemaal
Heb jij mijn tieten al eens van dichtbij beoordeeld of zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef existenz het volgende:
Ik ben altijd fan van een team met (mooie) vrouwen erin. Sorry Flash, je kunt niet door voor een vrouw
.
aiquote:
nu ga ik een keer roepen dat niet kan wachtenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aieerst ff douchen en scheren en wa schone kleertjes aan, dan nog ff een laatste blog update
quote:Beste allemaal,
Met verbazing heb ik dit forum bekeken. ik ben Annemiek uit het Rails team. Eindelijk terug na een vermoeiende week. Tijdens de reis had ik al wel begrepen dat het Fok team geen fan van ons is. Vreemd, want we hebben elkaar nooit gesproken, dus waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal. Maar uit nieuwsgierigheid heb ik ingelogd op jullie site. Naast veel negativiteit en zwartmakerij val ik echt van m'n stoel van de conspiracy theories die ik lees; Samenwerkingen met de NS, met pro-rail (ken ik geeneens) het inhuren van professionele planners, joh,ik weet niet wat ik lees.
En dat het voor ons zo relaxed is geweest, met hotels enzo. Joh, jullie hebben echt geen idee. Wij hebben sinds maandagochtend tot aan de finish maar 5 uur geslapen, zijn alleen maar door en door gegaan, hadden een heel strak schema.
Blijkbaar is het moeilijk te verkroppen dat onze overwinning ook wel eens gebaseerd zou kunnen zijn op gewoon een grote inzet en een portie geluk.
Natuurlijk mogen beide teams al onze logboeks en stempelkaarten controleren, volgens ons zijn we oprechte en eerlijke winnaars, maar mochten jullie iets ontdekken wat we over het hoofd gezien hebben, dan horen we het graag en feleiciteren we een ander team.
Ondanks jullie zwarte praatjes en sarcasme, wil ik jullie oprecht bedanken voor deze fantastische week. Jullie zijn de initiatiefnemers en dankzij jullie heeft rondje Nedelrand plaatsgevonden. Dank je wel! We hebben er van genoten en we hopen dat dat het voor jullie net zo'n feest is geweest!
vriendleijke groet, Annemiek
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:38 schreef Toeps het volgende:
Erg jammer dat het zo is gelopen. We hebben dus één gesponsord team, dat zelf niet plant, niks van te voren heeft gedaan, in hotels ligt te maffen, en (maar mijn vermoeden) op een of andere manier gewoon betaald krijgt om dit te doen. Wie die "planner" is en wat voor connecties hij heeft, is me onbekend.
Dan hebben we OHIH, met twee ProRailers aan hun zijde (lees dat stuk over de noodrem maar). Zij halen overstappen van 0 minuten. waar Fok vantevoren aangevraagde overstappen van 3 minuten niet haalt, omdat de trein net te vroeg wegreed.
Erg jammer. Gisteren heersde al de stemming dat ze het vooral voor zichzelf deden. Want dit is geen wedstrijd meer.
Dank je welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef Carport het volgende:
Gefeliciteerd Flash met deze overwinning!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef Carport het volgende:
Gefeliciteerd Flash met deze overwinning!
Je foto's en filmpjes waren erg leuk om te zien.![]()
ik ga het nog missen om alles mooi klaar te makenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet zeggen dat de FOK! updates het leukst waren van allemaal
Jij hebt echt topwerk geleverd Klonkiequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga het nog missen om alles mooi klaar te maken![]()
en wat dacht je dan van de shorecrew die alles aan Klonk aanleverde?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt echt topwerk geleverd Klonkie
Als je nog wat meer tiet had zou ik je zo op je snavel pakken![]()
Jij krijgt ook een dikke tongzoen van mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wat dacht je dan van de shorecrew die alles aan Klonk aanleverde?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een dikke tongzoen van me![]()
![]()
![]()
Die reactie van Rails klinkt al een stuk volwassener dan alle zure reacties hier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:28 schreef Klonk het volgende:
hebben jullie dit meegekregen, was een reactie op een van de blogs:
[..]
Door Rails of door Fok? De verhalen van beide kampen spreken elkaar tegen en uit het AD-stuk krijg ik eerder het idee dat de teamleden van Fok het korte lontje hadden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef the_disheaver het volgende:
En tot slot verhalen van FOK over de treinreis samen met Rails na HvH, waar niet erg leuk met elkaar gedaan werd door rails.
Joh, vorm lekker je eigen beeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Door Rails of door Fok? De verhalen van beide kampen spreken elkaar tegen en uit het AD-stuk krijg ik eerder het idee dat de teamleden van Fok het korte lontje hadden.
1e klas is best te doen hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Zw0rld het volgende:
Knappie prestatie Jongens,![]()
Nu zeker pijn in je kontDie ns banken zitten al te niet best.
![]()
En zelf waren jullie door het gebrek ook niet een beetje érg prikkelbaar? Uit je toontje hier blijkt al wel weer dat je het niet kunt hebben als je wordt tegengesproken. Met slechts een paar uurtjes slaap achter de rug zal je irritatiegrens nog wel een stukje lager gelgen hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, we hebben ons kapot geërgerd aan de buitengewoon arrogante en misselijke opmerkingen van het Railsteam destijds. Maar wat ik al aangeef: dat zou best kunnen komen doordat ze helemaal niet geslapen hebben die nacht. Ik weet zelf ook wel dat je daar gewoon strontvervelend van kan worden, zonder dat daar echt opzet bij is. Maar goed, wij hadden OOK niet erg lang geslapen, en ons er dus behoorlijk aan geïrriteerd.
Hé, ik vind het oprecht lullig voor je hoor. Het was tenslotte jouw idee, dus om dan kansloos laatste te worden is gewoon totaal niet tof. Alleen om dan links en rechts met verwijten te gaan smijten staat zo kinderachtig. Denk maar dat sommige mensen nou eenmaal beter zijn in het bedenken van coole ideeën, andere zijn beter in de uitvoering.quote:En voorts weet je best dat je gewoon je opruiende gezanik voor je kan houden, zeker als je een beetje schamper loopt te insinueren over dingen waar je werkelijk de tering verstand van hebt.
"verhalen van FOK"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Door Rails of door Fok? De verhalen van beide kampen spreken elkaar tegen en uit het AD-stuk krijg ik eerder het idee dat de teamleden van Fok het korte lontje hadden.
Ach, van rails heb ik nog geen verklaring gehoord. Je kunt erover nu wel heen en weer zaniken, zonder veel nut dus, enkel rails kan het bevestigen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
En zelf waren jullie door het gebrek ook niet een beetje érg prikkelbaar? Uit je toontje hier blijkt al wel weer dat je het niet kunt hebben als je wordt tegengesproken. Met slechts een paar uurtjes slaap achter de rug zal je irritatiegrens nog wel een stukje lager gelgen hebben.
[..]
Hé, ik vind het oprecht lullig voor je hoor. Het was tenslotte jouw idee, dus om dan kansloos laatste te worden is gewoon totaal niet tof. Alleen om dan links en rechts met verwijten te gaan smijten staat zo kinderachtig. Denk maar dat sommige mensen nou eenmaal beter zijn in het bedenken van coole ideeën, andere zijn beter in de uitvoering.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef k_man het volgende:
[..]
En zelf waren jullie door het gebrek ook niet een beetje érg prikkelbaar? Uit je toontje hier blijkt al wel weer dat je het niet kunt hebben als je wordt tegengesproken. Met slechts een paar uurtjes slaap achter de rug zal je irritatiegrens nog wel een stukje lager gelgen hebben.
Ik hoef niet te WINNEN dude, het zal me de tering wezenquote:Hé, ik vind het oprecht lullig voor je hoor. Het was tenslotte jouw idee, dus om dan kansloos laatste te worden is gewoon totaal niet tof. Alleen om dan links en rechts met verwijten te gaan smijten staat zo kinderachtig. Denk maar dat sommige mensen nou eenmaal beter zijn in het bedenken van coole ideeën, andere zijn beter in de uitvoering.
DAT is een hele goeie vraagquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef k_man het volgende:
Waarom hebben jullie ze dan eigenlijk mee laten doen?
En Fles, excuses voor het in de soep lopen van mijn bijdrage, en respect dat je je plan eindelijk hebt verwezelijkt, minder leuke gebeurtenisjes of niet. Het heeft wel véél mensen beziggehouden.quote:
rails.nl *IS* het blad Rails.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef the_disheaver het volgende:
En rails een datingsite. En waarom doet een datingsite mee? Of beter, waarom zitten er 5 treingekken op een datingsite? tenminste, in hoeverre is rails een datingsite, en wat is het verband tussen rails.nl en het blad rails?
Tja, aan de andere kant was het rondje niet zo groot in het nieuws geweest zonder de mensen van Rails. Lijkt me een goeie les eigenlijk, de volgende keer moet de PRcampagne gewoon vanuit FOK! komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om achteraf te zien dat mijn idee gewoon een beetje goedkoop gekaapt wordt door wat zwaar gesponsorde lui die mooie sier met hun nieuwe site gaan maken, kom op, je kan moeilijk verwachten dat ik daar himmelhoch jauchzend van word
bestel nog ff een ijsje zonder kaasquote:
Gefeliciteerd Rails!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef math1985 het volgende:
En nu allemaal ophouden met zeuren, en Rails feliciteren. Gezien hun planning hebben ze terecht gewonnen.
Ik was dronke jahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:29 schreef JDude het volgende:
Sjongejonge wat een toestand hier.
Rails heeft de snelste tijd, OHIH de meeste deelnemers, en Fok! heeft het langste van hun 1e-klas-abootje kunnen genieten. Allemaal winnaars. En nu lief zijn.
Precies. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was dronke jahen ik moest nog ff met k_man ruziën
Het doel was om elk stukje spoor van Nederland met de trein te doen. Als je de interliner Zwolle-Lelystad neemt, dan neem je het Kampenlijntje niet mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef WEST het volgende:
met de Hanzeliner van Zwolle naar Lelystad is niet zover en dat was nog sneller dan via kampen.
maar niet dat het veel meer uit maakt maar toch![]()
We hebben inderdaad de interliner 330 Zwolle-Lelystad gedaan gisteren, maar we hadden woensdagavond al een slagje kampen gedaan, dus dat konquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het doel was om elk stukje spoor van Nederland met de trein te doen. Als je de interliner Zwolle-Lelystad neemt, dan neem je het Kampenlijntje niet mee.
Ach dikke lul , het is toch 0 tariefkilomtersquote:OHIH heeft gisteren Laan van Noi - Den Haag Centraal gedaan. Het Nachtnet rijdt inderdaad via Den Haag HS en dan terug naar Den Haag Centraal en doet dat stukje niet.
Zo kennen we je weer Flesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal goedgekomen met Rails
Lasagne-koninginquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
Van mij ook nog even een felicitatie voor de superprestatie die jullie hebben neergezet
wie is dat meisjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal goedgekomen met Rails
[afbeelding]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Staat in de root van de FTP Klonkiequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef the_disheaver het volgende:
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?
videotje van RTL 4,
Rot nou es op naar een autotopic jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
alles!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?quote:
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot nou es op naar een autotopic jij
ik heb alleen maar last van je verdomme
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?
Kssst VORT
Oh sorry, ik had ff geen rekening gehouden met je geaardheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!
Ik wil wel een POTJE DAMMENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MEN
Mijn stage is ten einde. Binnengekopt met een 7, dat wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude kan jij ff de Koppeling in de smiezen houden? Er komt nog een achterafstukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:wat was er dan maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Spookje81 het volgende:
pas op je woorden he flesje :p
Kalm aan, kalm aan. Aan vakantie toe?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zo
Ah zo, die achtergrond was mij onbekend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nee niks kalm aandat badinerende gebetuttel ben ik godverdomme kotsbeu ja
och, mevrouw kent me ook van een ander forum. Nou wat heerlijk.
Euh.. Pot vs. Ketel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Spookje81 het volgende:
Dan hoef je nog niet zo te doen Dr. Flash, ik heb jou niets gedaan dan kan je ook normaal doen tegen mij. Als je niet tegen een geintje kan is dat jou fout!!!
quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Leuk filmpje.quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!quote:
toen ik hem zag was het voor mij vanzelfsprekend, we hebben ook verslag gedaan van het hele gebeurenquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!![]()
Dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Idd erg leuk om te kijkenquote:
Kansloze reactie, zoek de loguit knop en een hoge brugquote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Kansloos. Zoek een baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |