Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het niet doen hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
En waarom zouden ze het niet doen. Ik zie niet binnen 4 maanden weer een nieuw rondje. Mocht er een volgende keer zijn, maar een echte onafhankelijke jury. (niet dat het nu verkeerd is gegaan ofzo hoor!). Kan me voorstellen dat iemand niet een planning openbaar wil maken.
Rails heeft een volledige PR-machine achter zich?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
Tja stelde inderdaad niks voor. En waarom hebben ze eigenlijk gekozen voor Rails?
de kaartjes hier waren een indicatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:43 schreef qu63 het volgende:
en dat kaartje wat ze aan het inkleuren waren klopt ook niet echt met het kaartje wat we hier steeds zien
samenvatting: de bosjosti's van rails.nl claimen de overwinning, en de rest gelooft ze nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik snap er nu geen kut meer van
Mwah dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed ik vind het sowieso geen sympathieke lui.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Rails heeft een volledige PR-machine achter zich?
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Klonk het volgende:
we zullen morgen zien, als ze idd gewonnen hebben vind ik het wel een domper......
mischien wil ik het me niet voorstellen.
daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
samenvatting: de bosjosti's van rails.nl claimen de overwinning, en de rest gelooft ze niet
ze worden gesponsord, slapen in hotels, en hoeven alleen maar van trein naar trein te rennenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Mwah dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed ik vind het sowieso geen sympathieke lui.
Dat in hotels scheelt enorm! De eerste 2 dagen sliep Fok in Utrecht - dan ben je daar op het laatst ook meer op toegespitst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze worden gesponsord, slapen in hotels, en hoeven alleen maar van trein naar trein te rennen
Eigenlijk had dit ZONDER zulke dingen gedaan moeten worden. Nu lijkt het (hoe gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:59 schreef the_disheaver het volgende:
En dan nog krijgen ze te horen dat de trein op ze wacht! Via GMS!
Volledig eens. Je bent een nromale reiziger, gedraag je dan ook zo. En gan niet vragen op je trein -3 kan rijden (okey, das nog best, mits hij maar niet ergens te vroeg vertrekt) en dan een andere trein +1 gaat rijden. Om zo je overstap van -2 te kunnen halen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eigenlijk had dit ZONDER zulke dingen gedaan moeten worden. Nu lijkt het (hoe gek) dat NS altijd op tijd rijd. Dat kan je NIET zo gedaan hebben.
Ik moest vanuit walibi ook langer wachten omdat de trein ook 10 min te laat was. En dus op Zwolle moeten wachten op de volgende lijn naar Groningen. Dat komt toch voor? Dat kan je toch niet met zo'n strak schema doen?
Wat? Rails uitsluiten van deelnamequote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
tja, goeie leer voor een volgende keer dit
Erg matig, En dat is erg jammer.quote:Onderweg moeten er met enige regelmaat verslagen, anekdotes, videootjes, foto-reportages of andere creatieve uitingen geplaatst worden op de bij het rondje horende website/websites worden geplaatst.
En dat is het onrechtmatig vragen van het laten wachten van een trein zowat wel dus.quote:Specifiek het hinderen van het treinverkeer, om zo de andere teams te vertragen, is niet toegestaan.
Dat heb ik niet eens gemerkt, erg grappig inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Mappy het volgende:
Die muts van RTL4 las ook zonder blikken of blozen voor dat de drie teams "langs alle 42 stations van Nederland" moesten reizen...
Poepoe!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Klonk het volgende:
aan het eerste deel heeft rails.nl al niet voldaan, 1 update per dag met 2 foto's
serieus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Mappy het volgende:
Die muts van RTL4 las ook zonder blikken of blozen voor dat de drie teams "langs alle 42 stations van Nederland" moesten reizen...
Dat interview was toch op woensdag? Da's toch al min of meer zijn afkraakdag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:20 schreef the_disheaver het volgende:
OHIH: 1 radiointervieuw met Giel Beelen (rot intervieuw van Giel overigens)
maar even nuchter bekeken en alles klopt dan is de stand dus:quote:Ik weet uit onze bronnen dat er een team is dat zich al als winnaar heeft uitgeroepen. Echter, je wint de verkiezingen pas als alle stemmen zijn geteld. En Rondje Nederland win je pas als je alle benodigde papieren hebt overlegd en hebt laten controleren. Kortom, we gaan er gewoon voor.
Toepsje toch, kun je zo slecht tegen je verlies?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:38 schreef Toeps het volgende:
Erg jammer dat het zo is gelopen. We hebben dus één gesponsord team, dat zelf niet plant, niks van te voren heeft gedaan, in hotels ligt te maffen, en (maar mijn vermoeden) op een of andere manier gewoon betaald krijgt om dit te doen. Wie die "planner" is en wat voor connecties hij heeft, is me onbekend.
Dan hebben we OHIH, met twee ProRailers aan hun zijde (lees dat stuk over de noodrem maar). Zij halen overstappen van 0 minuten. waar Fok vantevoren aangevraagde overstappen van 3 minuten niet haalt, omdat de trein net te vroeg wegreed.
Erg jammer. Gisteren heersde al de stemming dat ze het vooral voor zichzelf deden. Want dit is geen wedstrijd meer.
En hij zal een hoop foto's hebben van al die bordjes met stationsnamenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Toepsje toch, kun je zo slecht tegen je verlies?![]()
![]()
Gefeliciteerd Rails-team
En Fles heeft natuurlijk hoe dan ook gewonnen want hij heeft zijn idee uit kunnen voeren en er een behoorlijke happening van kunnen maken ook![]()
![]()
![]()
Haha dan zou het toch wel slecht gesteld zijn met nederland als we maar 42 stations zouden hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Toeps het volgende:
Oh! Kris! Ja, die kraamt wel vaker onzin uit. 42 stations.
Hoe lang hebben ze nog te gaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik ben weer terug van de hele ochtend met ze meereizen over de Groninger wadloop-lijntjes. Dat was me een ochtend wel zeg. Maar erg gezellig. Ze gewoon vrolijk en hebben er nog volop plezier in.
maar daar staat nog wel bij dat eerst de bewijzen nog gecontroleerd moeten wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef JDude het volgende:
Ook hier is men al overtuigd van de uitslag:
[afbeelding]
Inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:19 schreef qu63 het volgende:
maar daar staat nog wel bij dat eerst de bewijzen nog gecontroleerd moeten worden
Trots op de overwinning.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Spookje81 het volgende:
En wat rails betreft ik snap niet dat ze gisteravond al binnen waren en dat verslag op hun site, daar druipt ook de arogantie vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |