rails.nl *IS* het blad Rails.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:05 schreef the_disheaver het volgende:
En rails een datingsite. En waarom doet een datingsite mee? Of beter, waarom zitten er 5 treingekken op een datingsite? tenminste, in hoeverre is rails een datingsite, en wat is het verband tussen rails.nl en het blad rails?
Tja, aan de andere kant was het rondje niet zo groot in het nieuws geweest zonder de mensen van Rails. Lijkt me een goeie les eigenlijk, de volgende keer moet de PRcampagne gewoon vanuit FOK! komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar om achteraf te zien dat mijn idee gewoon een beetje goedkoop gekaapt wordt door wat zwaar gesponsorde lui die mooie sier met hun nieuwe site gaan maken, kom op, je kan moeilijk verwachten dat ik daar himmelhoch jauchzend van word
bestel nog ff een ijsje zonder kaasquote:
Gefeliciteerd Rails!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:49 schreef math1985 het volgende:
En nu allemaal ophouden met zeuren, en Rails feliciteren. Gezien hun planning hebben ze terecht gewonnen.
Ik was dronke jahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:29 schreef JDude het volgende:
Sjongejonge wat een toestand hier.
Rails heeft de snelste tijd, OHIH de meeste deelnemers, en Fok! heeft het langste van hun 1e-klas-abootje kunnen genieten. Allemaal winnaars. En nu lief zijn.
Precies. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was dronke jahen ik moest nog ff met k_man ruziën
Het doel was om elk stukje spoor van Nederland met de trein te doen. Als je de interliner Zwolle-Lelystad neemt, dan neem je het Kampenlijntje niet mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef WEST het volgende:
met de Hanzeliner van Zwolle naar Lelystad is niet zover en dat was nog sneller dan via kampen.
maar niet dat het veel meer uit maakt maar toch![]()
We hebben inderdaad de interliner 330 Zwolle-Lelystad gedaan gisteren, maar we hadden woensdagavond al een slagje kampen gedaan, dus dat konquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het doel was om elk stukje spoor van Nederland met de trein te doen. Als je de interliner Zwolle-Lelystad neemt, dan neem je het Kampenlijntje niet mee.
Ach dikke lul , het is toch 0 tariefkilomtersquote:OHIH heeft gisteren Laan van Noi - Den Haag Centraal gedaan. Het Nachtnet rijdt inderdaad via Den Haag HS en dan terug naar Den Haag Centraal en doet dat stukje niet.
Zo kennen we je weer Flesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal goedgekomen met Rails
Lasagne-koninginquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
Van mij ook nog even een felicitatie voor de superprestatie die jullie hebben neergezet
wie is dat meisjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal goedgekomen met Rails
[afbeelding]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Staat in de root van de FTP Klonkiequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef the_disheaver het volgende:
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?
videotje van RTL 4,
Rot nou es op naar een autotopic jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
alles!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?quote:
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot nou es op naar een autotopic jij
ik heb alleen maar last van je verdomme
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?
Kssst VORT
Oh sorry, ik had ff geen rekening gehouden met je geaardheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!
Ik wil wel een POTJE DAMMENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MEN
Mijn stage is ten einde. Binnengekopt met een 7, dat wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude kan jij ff de Koppeling in de smiezen houden? Er komt nog een achterafstukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:wat was er dan maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Spookje81 het volgende:
pas op je woorden he flesje :p
Kalm aan, kalm aan. Aan vakantie toe?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zo
Ah zo, die achtergrond was mij onbekend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nee niks kalm aandat badinerende gebetuttel ben ik godverdomme kotsbeu ja
och, mevrouw kent me ook van een ander forum. Nou wat heerlijk.
Euh.. Pot vs. Ketel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Spookje81 het volgende:
Dan hoef je nog niet zo te doen Dr. Flash, ik heb jou niets gedaan dan kan je ook normaal doen tegen mij. Als je niet tegen een geintje kan is dat jou fout!!!
quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Leuk filmpje.quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!quote:
toen ik hem zag was het voor mij vanzelfsprekend, we hebben ook verslag gedaan van het hele gebeurenquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!![]()
Dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Idd erg leuk om te kijkenquote:
Kansloze reactie, zoek de loguit knop en een hoge brugquote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Kansloos. Zoek een baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |