Mijn stage is ten einde. Binnengekopt met een 7, dat wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
JDude kan jij ff de Koppeling in de smiezen houden? Er komt nog een achterafstukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:wat was er dan maandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Spookje81 het volgende:
pas op je woorden he flesje :p
Kalm aan, kalm aan. Aan vakantie toe?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken mens, je ben mn moeder niet of zo
Ah zo, die achtergrond was mij onbekend.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nee niks kalm aandat badinerende gebetuttel ben ik godverdomme kotsbeu ja
och, mevrouw kent me ook van een ander forum. Nou wat heerlijk.
Euh.. Pot vs. Ketel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:48 schreef Spookje81 het volgende:
Dan hoef je nog niet zo te doen Dr. Flash, ik heb jou niets gedaan dan kan je ook normaal doen tegen mij. Als je niet tegen een geintje kan is dat jou fout!!!
quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Leuk filmpje.quote:Op zondag 10 december 2006 13:06 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En we hebben een Minidocu
Met Fles in de hoofdrol!
http://video.google.com/videoplay?docid=-410847653901459015&sourceid=docidfeed&hl=undefined
![]()
![]()
![]()
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!quote:
toen ik hem zag was het voor mij vanzelfsprekend, we hebben ook verslag gedaan van het hele gebeurenquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Ah tof!Dat is leuk dat het daar op komt Klonk!![]()
Dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Idd erg leuk om te kijkenquote:
Kansloze reactie, zoek de loguit knop en een hoge brugquote:Op zondag 10 december 2006 18:38 schreef PietjePuk2 het volgende:
Kansloos. Zoek een baan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |