Lasagne-koninginquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
Van mij ook nog even een felicitatie voor de superprestatie die jullie hebben neergezet
wie is dat meisjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is helemaal goedgekomen met Rails
[afbeelding]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Staat in de root van de FTP Klonkiequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef the_disheaver het volgende:
klonk! kun je deze ook niet op de fok server gooien?
videotje van RTL 4,
Rot nou es op naar een autotopic jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze ziet er uit als een hockeymeisjes, smaaklozen
alles!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat is er mis met een hockeymeisje ?
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?quote:
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot nou es op naar een autotopic jij
ik heb alleen maar last van je verdomme
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een autotopic, Meneer Miedema?
Kssst VORT
Oh sorry, ik had ff geen rekening gehouden met je geaardheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man, vergeleken met hara ben jij een lekker wijf!
Ik wil wel een POTJE DAMMENquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij nou maar kwartetten, pimpampetten en weet ik veel wat voor domme sepleltjes doen in MEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |