ik hoop het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen tussen de middag ga ik met de trein naar Grunn, vanuit Leeuwarden. Wie weet zie ik ze nog
ik hoop het ook niet. Maar uit de gegevens die ik heb, kan ik afleiden dat het momenteel voor de wind gaat.quote:
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kom je ook?
mail je wel ff
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mailquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mail
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Bengeltje het volgende:fles
Zelfs het volgen is spannend.
op hun schemaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef gateway het volgende:
en hoe staat fok ten opzichte van die andere 2 teams?? os die 60 minuten de vertraging ophet tema dat nu eerste is of op hun schema???
Volgens mij weet niemand dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk hun precieze achterstand tov de andere teams? Of moet ik dat ergens anders uit afleiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |