Okey. waar zijn ze nu? Ze gaan vandaag de friesche lijntjes doen? Dan is er toch ook tij om in grun te komenquote:Klonk schreef:
daar hebben ze idd vast gestaan, ze zijn nu weer onderweg OHIH loopt achter
intereessante vraag! Volgens de onderschrift zou dat Flash moeten zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Duvel het volgende:
Wie is dat links op de foto eigenlijk?
dat was toch OHIH?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef p-etr-a het volgende:
Op de site van Rails staat dat ze vanavond om half elf te zien zijn in "4 in het land". Ik ga denk ik wel even kijken, eens zien of het echt zulke irritante lui zijn.
goeiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Klonk het volgende:
trein vind post
Dirk. Fok PR. Meer kan ik je ook niet vertellen. Ik zal even bellen voor een update.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Duvel het volgende:
Wie is dat links op de foto eigenlijk?
okey... jammerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
Ik weet helemaal niets van tijden, sorry
Dat klopt, en was al de planning.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij mijn weten slaapt team FOK! in Leeuwarden waardoor ze niet naar Groningen gaan
Naar Stavoren rijdt wel, op zicht, dus niet snel. Maar ze komen er wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef the_disheaver het volgende:
Maar ze moeten dus nog naar Stv, waar nog steeds een seinstoring is.
Dan kunnen ze wel eerst naar Gn, maar naast alle lijntjes in GN zullen ze ook Gn-zl nog moeten doen. Dus zijn ze zeker 2h kwijt.
Maar op en neer over stv zal ook zoiets langer duren...
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat klopt, en was al de planning.
tof, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.
En ja disheaver, morgen lw-gn. Ik mail wel ff de details
Maar wss de andere kant. Bij 1615 kun je alle lijntjes doen, en naar Lw komen (en zelfs Hlgh op en neer).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah ok. Er was mij in eerste instantie gemeld (en dat dacht de Groningse shore-crew ook), dat rond 4 uur de aankomst was op Groningen. Ik had Fles vanmiddag aan de lijn die zei dat ze het anders gingen doen.
En ja disheaver, morgen lw-gn. Ik mail wel ff de details
ik hoop het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen tussen de middag ga ik met de trein naar Grunn, vanuit Leeuwarden. Wie weet zie ik ze nog
ik hoop het ook niet. Maar uit de gegevens die ik heb, kan ik afleiden dat het momenteel voor de wind gaat.quote:
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kom je ook?
mail je wel ff
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mailquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet werken tussen 12 en 15 in Vinkhuizen![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zo laat pas? Komt perfect uit! zie je mail
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef Bengeltje het volgende:fles
Zelfs het volgen is spannend.
op hun schemaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef gateway het volgende:
en hoe staat fok ten opzichte van die andere 2 teams?? os die 60 minuten de vertraging ophet tema dat nu eerste is of op hun schema???
Volgens mij weet niemand dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef leonieke het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk hun precieze achterstand tov de andere teams? Of moet ik dat ergens anders uit afleiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |