abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:43:16 #151
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41169576
Ik moet zeggen dat de FOK! updates het leukst waren van allemaal
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:44:28 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41169615
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet zeggen dat de FOK! updates het leukst waren van allemaal
Ik moet dat ook zeggen van Dr_Flash
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:46:23 #153
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_41169665
Ze zijn dr bijna, ze zijn dr bijna... En dan eens kijken wie zich aan ALLE opdrachten gehouden heeft.. en of er om die reden toch een andere groep wint.. zou wel erg leuk zijn..
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:50:03 #154
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_41169774
Dit volgende stond op de site van OHIH:
Team Rails heeft aangegeven dat ze maar 42 stations hebben aangedaan. Ieder team heeft een strippenkaart gekregen welke gestempeld moest worden op een aantal stations. Het aantal stempelplaatsen was 42, vandaar welllicht dat Rails die 42 naar buiten heeft gebracht. Na de controle van de strippenkaarten em de planning zal de uiteindelijke winnaar aangewezen kunnen worden.

Geinig
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
pi_41169971
Ik ben altijd fan van een team met (mooie) vrouwen erin . Sorry Flash, je kunt niet door voor een vrouw .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:57:56 #156
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41170005
is fok al binnen?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:11:01 #157
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41170387
ik hoop van wel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:14:35 #158
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_41170484
Om 17.37 zijn ze officieel aangekomen hoor ik net van Flash!!!
pi_41170488
Hee hallo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:15:13 #160
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41170501
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo

helden
pi_41170516
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef existenz het volgende:
Ik ben altijd fan van een team met (mooie) vrouwen erin . Sorry Flash, je kunt niet door voor een vrouw .
Heb jij mijn tieten al eens van dichtbij beoordeeld of zo
pi_41170530
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

helden
ai eerst ff douchen en scheren en wa schone kleertjes aan, dan nog ff een laatste blog update
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:17:25 #163
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41170557
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ai eerst ff douchen en scheren en wa schone kleertjes aan, dan nog ff een laatste blog update
nu ga ik een keer roepen dat niet kan wachten
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:17:26 #164
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_41170558
Show me your Titties!!!!
pi_41170585
Heej Flash!

Geweldige prestatie hebben jullie neergezet, of dit nu de eerste of de laatste plaats is, jullie hebben in 5 dagen alle stations van Nederland aangedaan en er zijn niet veel anderen die dit met jullie kunnen delen.

Super!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:24:37 #166
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41170711
Flessie!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:28:10 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41170806
hebben jullie dit meegekregen, was een reactie op een van de blogs:
quote:
Beste allemaal,

Met verbazing heb ik dit forum bekeken. ik ben Annemiek uit het Rails team. Eindelijk terug na een vermoeiende week. Tijdens de reis had ik al wel begrepen dat het Fok team geen fan van ons is. Vreemd, want we hebben elkaar nooit gesproken, dus waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal. Maar uit nieuwsgierigheid heb ik ingelogd op jullie site. Naast veel negativiteit en zwartmakerij val ik echt van m'n stoel van de conspiracy theories die ik lees; Samenwerkingen met de NS, met pro-rail (ken ik geeneens) het inhuren van professionele planners, joh,ik weet niet wat ik lees.

En dat het voor ons zo relaxed is geweest, met hotels enzo. Joh, jullie hebben echt geen idee. Wij hebben sinds maandagochtend tot aan de finish maar 5 uur geslapen, zijn alleen maar door en door gegaan, hadden een heel strak schema.

Blijkbaar is het moeilijk te verkroppen dat onze overwinning ook wel eens gebaseerd zou kunnen zijn op gewoon een grote inzet en een portie geluk.
Natuurlijk mogen beide teams al onze logboeks en stempelkaarten controleren, volgens ons zijn we oprechte en eerlijke winnaars, maar mochten jullie iets ontdekken wat we over het hoofd gezien hebben, dan horen we het graag en feleiciteren we een ander team.

Ondanks jullie zwarte praatjes en sarcasme, wil ik jullie oprecht bedanken voor deze fantastische week. Jullie zijn de initiatiefnemers en dankzij jullie heeft rondje Nedelrand plaatsgevonden. Dank je wel! We hebben er van genoten en we hopen dat dat het voor jullie net zo'n feest is geweest!

vriendleijke groet, Annemiek
pi_41170824
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hallo
Jullie hebben het super gedaan hoor.
heerlijk om die weblog te lezen, hoe het verliep en leuke foto's

En natuurlijk fijn dat jullie weer terug zijn.
pi_41171317
Hoi Flash!

sorry dat ik er niet was, moest redelijk dringend weg, en daarbij mijn foon vergeten. Al was blijkbaar je accu toch leeg...

Jammer dat je de 100h niet hebt gehaald. Maar ach, heb je een uitdaging voor de volgende keer
pi_41171432
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:38 schreef Toeps het volgende:
Erg jammer dat het zo is gelopen. We hebben dus één gesponsord team, dat zelf niet plant, niks van te voren heeft gedaan, in hotels ligt te maffen, en (maar mijn vermoeden) op een of andere manier gewoon betaald krijgt om dit te doen. Wie die "planner" is en wat voor connecties hij heeft, is me onbekend.

Dan hebben we OHIH, met twee ProRailers aan hun zijde (lees dat stuk over de noodrem maar). Zij halen overstappen van 0 minuten. waar Fok vantevoren aangevraagde overstappen van 3 minuten niet haalt, omdat de trein net te vroeg wegreed.

Erg jammer. Gisteren heersde al de stemming dat ze het vooral voor zichzelf deden. Want dit is geen wedstrijd meer.
Lief van je Toepske

Rails zijn een stelletje naaizakken die een beetje kosteloos een slaatje geslagen hebben uit MIJN idee om hun eigen commerciële site te promoten Bovendien hebben ze zich buitengewoon onvriendelijk gedragen op het slagje Hoek Strand. Waarom zouden we ergens anders zijn gaan zitten denk je? Nee, wij weten niet wat humor is. Zoiets moet het geweest zijn. Nou, het zal me de tering wezen met ze, die zijn nauwelijks serieus te nemen, zoals ze ermee omgingen. Maar goed, ieder zijn lolletje

OHIH had tenminste dezelfde drive en spirit als wij, en hoewel ze zich natuurlijk op een schandalige wijze de gunsten van de firma ProRail hebben laten aanleunen heb ik aanzienlijk meer sympathie voor hun prestatie dan voor die van Rails. Ik moet eerlijk toegeven: Ik had zelf nooit gedacht dat ze het allemaal zouden halen. En dat is best wat respect waard

En al bij al, wat zeiken we sowieso? Het gaat niet om een enorm geldbedrag of zo, het gaat om de lol En hoe het ook zij, WIJ hebben ons kostelijk geamuseerd, en beter: Wij hebben er het langste van kunnen genieten
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:54:45 #171
156350 ggiirrll
loves Zug-Chef
pi_41171568
Ja, goed gesproken...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:55:10 #172
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_41171578
mooi gezegd
pi_41172243
Dat AD verhaal kwam ook best slecht getimed eigenlijk, dat stuk was best zuur daardoor. Terwijl we vlak achter elkaar die AD-man en Rails gelost hadden, en het daarna een perfecte dag werd. Ik bedoel: de internationale sneltrein Amsterdam - Hengelo met barrijtuig

Nee hoor, we hebben een weergaloze week achter de rug, met alle plus- en min-momentjes erbij. En er waren heus wel wat meer min-momentjes dan dat gedoetje met Rails. Ach, misschien hadden ze wel gewoon slecht geslapen, dat kan natuurlijk. Mja, en dan krijg je een indruk. Het zal zo zijn

IK wilde dit gewoon nog steeds graag een keer doen, IK heb het gedaan, IK heb er van genoten, we hebben een fantastisch team gehad, waarbij ook buitengewoon veel dank uitgaat naar de mensen van de Shorecrew, zonder wie de weblog nu een stuk saaier geweest zou zijn

En wat betreft het wedstrijd-element: iedereen heeft volgens zijn eigen regels gespeeld en dus gewonnen. We hebben er van tevoren voor gekozen om het zonder arbitragecommissie en dat soort geouwehoer te doen. Ik hoop dat de andere teams er net zo veel lol aan gehad hebben als wij en dat er niet zo zwaar aan allerlei competitievervalsing etcetera getild wordt. Dat is namelijk nergens voor nodig En ik wil dus bij deze ook Opeenhadikhet en Rails bedanken voor hun deelname en een ieder feliciteren met zijn eigen overwinning Want het gaat tenslotte om de pret
pi_41172429
Gefeliciteerd Flash met deze overwinning!
Je foto's en filmpjes waren erg leuk om te zien.
pi_41172465
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:24 schreef Carport het volgende:
Gefeliciteerd Flash met deze overwinning!
Dank je wel Jullie ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')