Tja, ik moet er toch iets anders van maken. Ik heb de reden dat ik het topic open houdt in het topic zelf vermeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Megalomaniac het volgende:
Het '11 O'clock Tick Tock' adoratie topic!
Beetje overbodig lijkt me.
Beetje raar dat het niet gewoon centraal in de U2 topic kan?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tja, ik moet er toch iets anders van maken. Ik heb de reden dat ik het topic open houdt in het topic zelf vermeld.
Net als bepaalde CD's van een artiest niet op 1 hoop worden geveegd in het centrale topic zal dat met losse tracks ook niet vanzelfsprekend gebeuren. Dat bekijken we per topic.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Beetje raar dat het niet gewoon centraal in de U2 topic kan?
Hij heeft hetzelfde daar ook gepost...
Ik kan ook 5 topics openen over Queen tracks, maar dan word ik toch ook doorverwezen naar het centrale Queen topic???
Zoals het hoort.
Kindje opent eigen topic.....quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef cafca het volgende:
Kinderen voor Kinderen
Kindje zit topic te verzieken
topic is dichtquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kindje opent eigen topic.....
U2 is super! KinderenVoorKenkerKinderen is schijt!!!
*kuchje*quote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef Grobbel het volgende:
Hetzelfde geldt voor deze.
Evanescence
voor zover ik kan zoeken vind ik er iig geen , mssn maar eens een nieuwe openen dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:15 schreef sararaats het volgende:
geen pianotopic meer?
heb ik gedaanquote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voor zover ik kan zoeken vind ik er iig geen , mssn maar eens een nieuwe openen dan?
Wie van jullie tweetjes stopt er nou mee?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
trouwens , voor wie het nog niet opgevallen is :
Moderator voor MUZ gezocht
bedankt allemaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:05 schreef MutZ het volgende:
Jammer Beathoven... Echt heel jammer...
Maar ik had een ander vraagje... Komt er dit jaar nog een FOK! album top 100?
Misschien was een extra topic in [MUZ] ook handig geweest? Ik denk niet dat iedereen dagelijks, wekelijks of ooit het mededelingenforum leest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |