Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Dat is Radar Love. had je vader of moeder ook wel geweten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Camplo het volgende:
Hoe heet nummer uit volgende filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=Ehm96bdeMAw
Van de Rolling Stones?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is Radar Love. had je vader of moeder ook wel geweten.
We gaan ff testenquote:Salsagirl... zegt:
joh die met die dikke lippen zingt dat
Salsagirl... zegt:
de stones
Salsagirl... zegt:
of zo
Camplo zegt:
rolling stones?
Salsagirl... zegt:
ja
Salsagirl zegt:
hoe weet jij dat nu
Camplozegt:
welke nummer?
't nummer heet Summertime.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:16 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek weer eens een nummertje; lach niet![]()
Ik zag "Stuck on you" net op tv, en op het laatst gaat die ene kerel een opera nummer zingen, hoe heet dat nummer? Aan het begin gaat hij heel vaag "rrrrr" roepen, voor de rest weet ik niet veel meer..Alvast bedankt
Nummer heet No Tengo Dinero. Wie het hier zingt weet ik ff niet, maar o.a. Righeira zou kunnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef randje het volgende:
ik zoek een oud liedje en het klinkt heel gezellig met een synthesizer etc.
alleen wat ze zingen versta ik niet, het klinkt als
" ho hee canimeroo, woohooho, ho hee canimeroo, wohoho"
en dat heel de tijd
ook lijkt het syntesizer melodietje een beetje op het gefluit van de o zo bekende kill bill
ik heb wel een vaag stukje kunnen opnemen met mijn mobieltje, helaas is de kwaliteit erg slecht, maar als je het nummer (her)kent is het voldoende.
help me!
http://download.yousendit.com/92C701A658D85831
Peter Bjorn And John - Young Folksquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Het is een recent nummer en er word in gefluit.
De clip is getekend, en de poppetjes zeggen van: this song is nice
Welk liedje is dit ?
Weet je nog wanneer je het voor het laatst gehoord hebt?quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:18 schreef Nox-6 het volgende:
Ik zoek een dance (tikkie lounge-achtig) nummer dat iedere dag wel een keer gedraaid wordt op slam-fm. Helaas heb ik geen sample of artiestennaam dus ik moet het een beetje summier houden.
In het nummer hoor je een vrouwenstem constant een bijna onverstaanbare zin zingen (lijkt wel alsof ze iets van summer telkens zegt maar heel vaag en snel achter elkaar) en dat gaat bijna het hele nummer zo door, ondersteund door een hele relaxe beat, niet al te hard. Naast de beat heb je ook nog hoge geluiden die btje zwevend te horen zijn.
zo...vager kan niet he maar wie nu weet welk nummer ik bedoel is echt koning. bedankt alvast!
Billy Stewart heeft er ooit een hit mee gehad in NL, maar het is door honderden andere artiesten ook op de plaat gezet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Weer je heel misschien ook de artiest?![]()
Geniaal geflotenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zoek liedjes in de trend van:
feddle le grand - detroit
phunk a delic - rockin
pakito - livin on video
bob sinclar - rock this party
ook opzoek naar het nummertje van het volgende sampletje ( zelfgefloten):
KLIKKLIKKLIK
ik meende dat het uit rockin kwam van phunkadelic maar ik heb nu 3 remixen gehoord en het komt er niet in voor ?
misschien door richard cheese?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef SnowBite het volgende:
Ik hoorde een keer het nummer Creep (radiohead), maar dan gezongen in de style van Frank Sinatra o.i.d.
Het klonk alsof het het origineel was.
Weet iemand waar ik het over heb, en zo ja door wie uitgevoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |