Rebusquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef peaceman het volgende:
Niemand? Ik wil eigenlijk zo pitten
Ja, we doen zo wel een gabbervraag voor jou. Ga je nu weer even buitenspelen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ah, dus hier hang jij altijd uit. Linkse rakker van me.
Golden Smog dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:38 schreef peaceman het volgende:
Jeff Tweedy is 1 van de mensen in deze projectband...
Bukgeit +1quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:00 schreef Mark het volgende:
Ik heb alleen een Tough Turtle langs zien komen, die ezelin is nieuw voor me. Een gok dan maar op de Mad Mule
Wie isquote:voorspelt einde der popmuziek
HAMBURG - De Britse popzangerheeft een vernietigend oordeel geveld over de huidige moderne muziek. "We zijn aan het einde van de popmuziek en de rockmuziek ligt op sterven", zegt de 54-jarige zanger in het Duitse magazine Stern.
De muziek beweegt zich volgens de voormalige leadzanger vanin creatief opzicht in een eindeloze lus van hetzelfde. "Als je in de auto popradio hoort, die kinderlijke poëzie, dan val je in slaap", aldus
.
Hij beklaagt zich vooral over de rockmuziek. "We hebben ons veel te lang voorgehouden dat rock 'n' roll revolutionair was. Dat kunnen we vergeten, rock is reactionair." De redding voor de muziek ligt in het verleden, vindt, zoals een album met vierhonderd jaar oude liedjes van de Engelse renaissancecomponist John Dowland (1563-1626). "Dergelijke muziek is groter dan wat er nu wordt gemaakt."
Ik zag 'm van de week voorbijkomen op www.google.nl/ig, wel even gelezen, maar ik vond zijn mening nou niet echt sterk beargumenteerd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:21 schreef knars het volgende:
Het was inderdaad Sting die weer eens van zich liet horen.
Gambolputty +1
http://www.nu.nl/news/829(...)e_der_popmuziek.html
Ik heb je in ieder geval nog een vraagteken kunnen ontlokkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef bartrid het volgende:
pogues?
quote:"That's much too vulgar display of power, Karras!"
A famous line from "The Exorcist" (1973), despite its dubious use of grammar. Spoken by Satan during his possession of Regan, as a refusal to prove his power by such unsubtle means as making things fly about a room. Strangely, he spends most of the film doing just that.
quote:Untamed people in an untouched land
With pride in their culture and pride in their clan
(you know it) didn't take long before the world got around
First come first serve just take what you found
They fought for their world and they paid with their lives
Stood proud until the end in the face of all those lies
The eagle flies across a blood red sky
Remind you of the past and brings tears to your eyes
Het gaat over indianen. Maar totaal ander genrequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:12 schreef Mark het volgende:
Klinkt alsof het over Indianen gaat. Gokje op Anthrax - Indians
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:20 schreef Mark het volgende:
Ik vind ook niks leuker dan plaatjes uit hun glam-periode (met getoupeerd haar en spandex-broekjes) in Pantera-topics posten![]()
quote:
Hoe was het Ranja? Ik ga ze vanavond zien in de Rotown.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Amusement Parks On Fire, lucky bastard!
Goed, bij vlagen zeer goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:45 schreef bigshadow het volgende:
Hoe was het Ranja? Ik ga ze vanavond zien in de Rotown.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:33 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht..
Cool, dat klinkt als een goede bak rock/noise/shoegazer vanavond dus!quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Goed, bij vlagen zeer goedLekker uitwaaiende gitaren zodat je je in de jaren 90 bij Ride of zelfs My Bloody Valentine waande (niet dat ik die ooit live heb gezien).Vooral het laatste nummer wat ze speelden, volgens eigen zeggen (na afloop nog een paar woorden met de zanger gewisseld) het laatste nummer op het laatste album, was geweldig en met een minuut of 10 'noise' eigenlijk veel te kort
Overigens was Ekko lang niet uitverkocht en daar passen minder mensen in dan in Rotown volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |