Ik heb gezocht via de zoek functie van het forum maar kon niks vinden dus dacht. Laat ik hem dan maar openen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
was ook al een topic over
Nieuwe single/album Janet Jackson
In ieder geval een orgineel conceptquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:56 schreef Bergie88 het volgende:
Call on Me is een love song. Het nummer gaat over twee personen die niet zonder elkaar kunnen. Het is dus een erg zoetsappig nummer.
We moeten nu wel verwachten dat de hiphop cq r&b nog meer invloed krijgt op haar cd, ivm de samenwerking met JD. Verder wacht ik met smart op de releasen van MJ's album in 2007quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zal ik zeggen, aparte clip maar het nummers is toch een beetje haar stijl qua love songs. Ik hoop iig dat het net zo'n album wordt als Damita Jo, die was echt goed![]()
Dat hij al minstens een half jaar in de studio bezig isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
denk je echt dat mj met een nieuw album komt?
is er al iets van bekend ?
Ja nu je het zegt. Ze had toch al die kilo's eraan gegeten voor een filmrol die ze uiteindelijk niet kreeg??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
janet zit er wel weer hot uit trouwens, te bedenken dat ze net 30 pond is afgevallen... en er dan weer zo uitzien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |