is dat die ene met die rode bus?quote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef WanEnOonlie het volgende:
Al die details, dat weet ik zelf echt niet
Ik kan alleen KvK 13 meezingen, want die had mn zus
Nee met die zwarte kat op de voorkant.quote:Op zondag 24 september 2006 22:20 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
is dat die ene met die rode bus?
Want om me heen groeit winterrrrpeen en boerenkool ENNNN onbespoten rooie krotenquote:Op zondag 24 september 2006 19:43 schreef KRS het volgende:
[..]
Maarrrr dat is nog altijd beterrrrr dan (hmmhmmhmmhmhm) insecticieieieieden!!!Dat is het enige wat ik nog weet van dat liedje![]()
Nee, Bono niet...quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:18 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat is teveel eer voor deze Gooise kids.
PS. Bono is geen eikel godverdomme!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hee hallo, muziekmod, gooi deze kloothommel even op een composthoop ofzo.quote:
Ja dat lied is echt leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef Rhanna het volgende:
Mama is morgen van mij
DIe heb ik nog gezongen op het vara kindersongfestival
Ff zoekenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja dat lied is echt leuk.![]()
je kan ook gewoon zoals je al meerdere malen door andere users gezegd is gewoon fijn in het centrale u2 topic of dat andere topic dat je vorige week geopend hebt verder gaan. Dit is heul geen U2 topic maar een KvK topic en als je users gaat frustreren moet je niet huilie reacties posten omdat de stemming dan omslaat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:03 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ok, nu houd ik echt op sorry!![]()
Kunnen dan wel de anti-U2 reacties ook verwijderd worden aub?
Want dat is voor mij ook niet leuk!![]()
Oké.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zoals je al meerdere malen door andere users gezegd is gewoon fijn in het centrale u2 topic of dat andere topic dat je vorige week geopend hebt verder gaan. Dit is heul geen U2 topic maar een KvK topic en als je users gaat frustreren moet je niet huilie reacties posten omdat de stemming dan omslaat.
Nu weer verder ontopic hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |