Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
En? Dit kan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nog geen jaar getrouwd, dat duurt nog ruim een week.
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Absoluut, dat verzacht een beetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, maar het bier was daarnet wel lekker he Vommie.
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utregquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie zullen we dan nog maar een dag geestelijke nazorg doen?
Ik snap niet eens waar ie het over heeft joh dus daar lees ik gewoon overheenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Al vind ik die opmerking van DIGGER weer erg sneu.
zie je er zo eng uit vandaag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Feyenoordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
dat is geen trollen, dat is best humor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben niet van het trollen, maar deze was wel zo mooi (thanks to LudoSanders)
[afbeelding]
Hup PSV???????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Hup psv, is dat beter ?
* Bluezz rent weg .....
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Wat denk je ????????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
Ik rende toch gelijk wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef Eilanden het volgende:
Hup PSV???????Als Utregse zeg je gewoon 'Hup PSV?
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik rende toch gelijk weg
Héb ik het een keer over voetbal hier
Nou ik kan je vertellen, morgen is het toch écht vrijdag!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichenquote:
Bloesie is een vrouw die de ballen verstand heeft van voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie is een vrouw met ballen en verstand
Hehequote:
ik heb nog ergens een mooie column van Paul Onkenhout daarover liggen, ik zal hem eens opzoeken en inscannen, prachtig hoe hij dat gedrag verwoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
Ja, hallo neem dan ook es op als ik belquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef Vom het volgende:
Potverdomme, 2x wakker gebeld worden op 1 ochtend![]()
Tsja.......ik maak mij er niet druk om. Het kan mij echt geen zak schelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
tja, een hoop van die jochies denken dat we nog in 1972 of 1995 leven, realisme is daar ver te zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Ah, jij was dus nr 3 die ik weigerde op te nemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hallo neem dan ook es op als ik bel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
Troostprijs, net zoals het bekertoernooi ... altijd hetzelfde wordt er gezegd. Maar als ze het winnen dan is het wel een hoofdprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen. Dan is UEFA Cup te laag, voldoet niet. Die prachtzege op feyenoord is voor niets geweest. Kan het moeilijk uitleggen hoe ik er over denk eigenlijk. Feit is dat ik me ziek voel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'Kijk naar gisteravond. Tweede helft speel je drama. Twee weken terug was Kopenhagen ook al beter. Tja.
Maar toch eenhoor. Zuur, heel zuur.
Je 'hoort' er te spelen als je of kampioen wordt of de kwalificatie doorkomt. Ajax heeft geen van beide bewerkstelligt, dus hoor je er op dit ogenblik niet thuis. Simpel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen.
Jij hebt verstand van voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'Kijk naar gisteravond. Tweede helft speel je drama. Twee weken terug was Kopenhagen ook al beter. Tja.
Maar toch eenhoor. Zuur, heel zuur.
Je hebt altijd je PA nog, die sinds gisteravond toch wel heel erg met je te doen heeft hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen. Dan is UEFA Cup te laag, voldoet niet. Die prachtzege op feyenoord is voor niets geweest. Kan het moeilijk uitleggen hoe ik er over denk eigenlijk. Feit is dat ik me ziek voel.
Meid, je moet misschien eens naar de opiticien ofzo, want je lult een beetje uit je nek.quote:
Idd ja. Maar het zullen we de emoties zijn geweest, want hij is inmiddels weer een beetje bijgedraaid.quote:
Het is niet alleen Fok schatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meid, je moet misschien eens naar de opiticien ofzo, want je lult een beetje uit je nek.
Bv: Het Grote AFC AJAX topic #433: Straftraining? In het hele topic heb ik geen enkele keer gezien dat iemand schreef dat 'Ajax de beste is'. En over dat weigeren van de UEFA Cup heeft maar 1 iemand het gehad (Doopy). En dan begin jij hier te generaliseren over wat voor een triest volk we zijn.
Sneu.
Goeiesmorgens Jappie, hoe voel je je nou? Terugreis was zeker wel zuur?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi.
Er was nog genoeg bier over gelukkig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Goeiesmorgens Jappie, hoe voel je je nou? Terugreis was zeker wel zuur?
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is niet alleen Fok schatMaar hé, relax. Als je me een beetje gevolgd had gister kon je lezen dat ik het ook best kut vond.
Ik wist het!quote:Ow en dat eerste heb je wel gelijk in trouwens, ik moet nog steeds een keer heen voor m'n ogen. Thanx!
Ie! Dat sucks dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.
Ja, echt, anders durft Noca binnenkort niet meer bij mij in de auto te zitten (voor zover ie dat nu wel doetquote:Ik wist het!
Niks mis mee. Had dit Feijenoord overkomen had er toch ook gewoon gestaan Helemaal niks R'dam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef RayMania het volgende:
Is die titel nou nog niet veranderd.
Ai Ai Ai!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.
Geeft Bjoro een koffie met het laatste druppeltje azijn....quote:
Er zijn nog een paar druppels over ben ik bang van...quote:
Met nog een jonge Louisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Uefa Cup 1992, prachtig![]()
Ik vind het helemaal geen vreslijk toernooi.
Genoa - Ajax 2-3quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Wel een vreselijke finale, tegen Torino. Billenknijpen tot en met.
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Al vind ik die opmerking van DIGGER weer erg sneu.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeld
zo, die tweede wedstrijd in het Olympisch. Ik ben nooit meer een nerveuzer vak tegengekomen dan het vak waar ik toen in stondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Wel een vreselijke finale, tegen Torino. Billenknijpen tot en met.
Ik denk inderdaad datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Battery van Metallica is echt een topnummer op dit soort momenten.
Zekers.. ik vind dat nummer helemaal geweldig met het Symphonie (hoe je dat ook schrijft) orkestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
ik heb de CD liggen hier, maar heb er even iets teveel koppijn voor nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
He, we zijn toch niet allemaal wereldburgers. Altijd dat kut Italiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeld
Bij sommige mensen dringt de uitslag van de avond ervoor altijd pas later echt goed door...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Againzender het volgende:
tering, ik begin mij opeens een partij brak te worden
maar wel kut met 4 sterren dan altijd nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
He, we zijn toch niet allemaal wereldburgers. Altijd dat kut Italie
Nee, dan kun je idd beter my dying bride opzetten voor de echte zware depressie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat
Ik Ben Vandaag Zo Vrolijkvan Herman van Veen
minder van toepassing isvoor de Ajacieden dan he
ben bang dat dit de whisky isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij sommige mensen dringt de uitslag van de avond ervoor altijd pas later echt goed door...
Wel makkelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben bang dat dit de whisky is![]()
ik ga weer even werken met Axel spelen
kijken of hij wel een bal in het juiste doel kan trappen
Eerlijk is eerlijk, ik snap er zelf ook geen hol vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
mIijengod, .iNTRO FSIsiook ewrer bergonnen . woEHOE
Die kater kaodmt er wel. En DJATKJ aJX
De introweek van de uni is begonnen, woohoo!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik snap er zelf ook geen hol van
Ach ja kan gebeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
je vergeet en dat Ajaxquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
De introweek van de uni is begonnen, woohoo!
Die kater komt morgen wel
Ja. Nu al!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef Bluezz het volgende:
oe is je vak. dan voorbij schouw?
paracetamol lenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet er iemand eigenlijk happen ofzo, twee uur terug postte je het ook alquote:
komt dat niet door de Schotse nazorgquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag!
De kater is nog steeds aanwezig ondanks de Groningse afdeling nazorg.
Dat zou natuurlijk ook wel eens het geval kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:59 schreef dndiek het volgende:
komt dat niet door de Schotse nazorg
Ik zal hem zelf trouwens alvast ff inkoppenquote:
ofquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal hem ook maar vast inkoppen:
En dat Den Bosch
en dat Den Bosch![]()
nu pas bedoel jequote:
jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het daar terrasweer dan?
Ajax.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat CL kun je ook wel uit je ondertitel weghalen hoor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax.
En een bestelfoutje gemaakt op mn werk.
Normaal krijgen we 4 kratten brood binnen, nu 44. En het systeem gaf ook geen foutmelding
dus jij eet brood vanavond?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax.
Normaal krijgen we 4 kratten brood binnen, nu 44. En het systeem gaf ook geen foutmelding
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oud brood in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Volgende week is al het brood bij ons in de aanbieding
Hahaha geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
![]()
Volgende week is al het brood bij ons in de aanbieding
quote:
punten examen is er al, maar ik heb het theoriecertificaat gehaald nu kan ik pas examen doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat dacht je? voor het helemaal kut wordt zo'n praktijk exame moet ik het nog ff halen. Zo'n puntending
Aldus wereldverbeteraar VoreGquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef VoreG het volgende:
44 broden bestellen! Ik vind het schandalig, er lijden veel mensen honger en nu wordt al dit brood oud. Geef het aan de duizenden voedselbanken die Nederland rijk is
snap ik bedoelde een punten rijbewijs. Maar volgend jaar ofzo wordt hij praktijk exame toch enorm kut, allemaal onderdelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
punten examen is er al, maar ik heb het theoriecertificaat gehaald nu kan ik pas examen doen
Mathijsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van Mathijsen en Vennegoor, beide een nieuwe club
ja rijopleiding in stappen, dat is nu al bij verschillende rijschoolhouders, heb het zelf niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snap ik bedoelde een punten rijbewijs. Maar volgend jaar ofzo wordt hij praktijk exame toch enorm kut, allemaal onderdelen.
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:54 schreef Superheld het volgende:
Psv heeft niet de makkelijkste loting zeg
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef Bjoro het volgende:
zoooo...dvd-tje van Bumba aangezet, heeft pappa een kwartiertje rust
ik vrij taai. Maar leuk eens andere clusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoor![]()
kei hard lachen natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
feyenoord polst Kluivert...
Moet ik nou lachen of huilen?
Liverpool & Galatasaray zijn vrij sterk volgens mij en Bordeaux kan ook wel aardig voetballen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet? vind hem toch vrij gunstig hoor![]()
Huilen van het lachenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
feyenoord polst Kluivert...
Moet ik nou lachen of huilen?
Ik zou liever tegen levskia sofia ofzo spelen dan tegen Galatasarayquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja maargoed, in de CL kunnen ze allemaal "aardig voetballen".
daar mag je niet mee spotten in Afrika, daar sterven ze van de hongerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand een loempia ofzo, ben nog lang niet weg en sterf van de honger
nog liever tegen Kopenhagenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:24 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zou liever tegen levskia sofia ofzo spelen dan tegen Galatasaray
Ik spot er niet mee, ik neem het bloedserieus die honger, hebben ze daar dan ook geen loempia's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar mag je niet mee spotten in Afrika, daar sterven ze van de honger
Ik heb nog een restje bobotie overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand een loempia ofzo, ben nog lang niet weg en sterf van de honger
nee dat is vooral Vietnam, dat weet ik nog uit mijn tijd daar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spot er niet mee, ik neem het bloedserieus die honger, hebben ze daar dan ook geen loempia's?
Ik mot geen bobo'squote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog een restje bobotie over
En ik kan nog een restje paella uit de vuilnisbak halen voor SCH.quote:
toen je bootvluchteling was? :pquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is vooral Vietnam, dat weet ik nog uit mijn tijd daar.
zou een flinke boot geweest zijnquote:
Die zou meteen gezonken zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou een flinke boot geweest zijn
Jongen..... je oren!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef pascalheister het volgende:
Kaartjes voor Muse zijn besteld
Matthew zal zijn huidige gitaar niet slopenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Radegast het volgende:
Muse is toch die band die na afloop van concerten altijd de instrumenten sloopt?
Nee. Ze hebben een hijger als zanger.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Radegast het volgende:
Muse is toch die band die na afloop van concerten altijd de instrumenten sloopt?
Ik zag het ja, ben nog even aan het kijken van het hoe en wat en wiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voorverkoop is begonnen zie: http://www.muse.mu/
Die zijn toch al lelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef rubbereend het volgende:
waarom staan ze eigenlijk in de brabanthallen?
zijn er ook mooie beurshallen dan?quote:
Inderdaad, hopelijk doen de overgebleven ploegen het erg goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Slecht weekje voor het Nederlandse voetbal.
Wat denk jequote:
Meneer Bosquote:
Ja hoor, met mij gaat het wel goed en met jou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Meneer Bosalles goed met u??
Wat vind jij van de loting?
Ik snap wat je bedoelt, het kan alle kanten nog opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, met mij gaat het wel goed en met jou?
De loting, ja ik kan er eigenlijk niks over zeggen. Het ziet er wel gunstig uit, ik heb niet zo iets van dit redden we nooit, maar het zou zo maar kunnen dat we dik laatste worden in de poule of juist de poule gewoon gaan winnen
Okee, vanaf 1 september kun jij volgens mij ze halen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, het kan alle kanten nog op
Wel spannend dusAch ik blijf vertrouwen houden in ons clubje, binnen kort maar de kaartjes eens gaan kopen
Nee, maar er wordt wel volop naakt gedouched en gebadderd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al geneukt?
Mijnes over 6 uurtjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef rubbereend het volgende:avond
over 5 uur gaat mijn wekker
maar ik ga op vakantiequote:
Niet echt kijk nu naar het sportjournaal en wor weer misselijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gek hé?
En al een beetje over de dreun van gisteren heen? (Ajax)
deo s neitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:00 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen is de vakantie definitief voorbij. Trusten
.
Deze post heb ik gisteren helemaal over het hoofd gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat denk je. Ajax
Met jou? Tevreden met de loting?
met kleren aan is ook maar zo hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt wel volop naakt gedouched en gebadderd.
volgende week ook bruiloft van m'n neef, hij heeft weer een black mom gevondenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:26 schreef appelsientje het volgende:
goede morgen iedereen
Vandaag een bruiloft, mag er de hele dag bij zijn
Dus zometeen maar m'n pak aan doen
Waterig denk ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het in de buik van mevrouw DD ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |