Met nog een jonge Louisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Uefa Cup 1992, prachtig![]()
Ik vind het helemaal geen vreslijk toernooi.
Genoa - Ajax 2-3quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Wel een vreselijke finale, tegen Torino. Billenknijpen tot en met.
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Al vind ik die opmerking van DIGGER weer erg sneu.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeld
zo, die tweede wedstrijd in het Olympisch. Ik ben nooit meer een nerveuzer vak tegengekomen dan het vak waar ik toen in stondquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Wel een vreselijke finale, tegen Torino. Billenknijpen tot en met.
Ik denk inderdaad datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Battery van Metallica is echt een topnummer op dit soort momenten.
Zekers.. ik vind dat nummer helemaal geweldig met het Symphonie (hoe je dat ook schrijft) orkestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
ik heb de CD liggen hier, maar heb er even iets teveel koppijn voor nuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
He, we zijn toch niet allemaal wereldburgers. Altijd dat kut Italiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O sorry, herstel, Napoli heeft Ascoli uit het toernooit gespeeld
Bij sommige mensen dringt de uitslag van de avond ervoor altijd pas later echt goed door...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:16 schreef Againzender het volgende:
tering, ik begin mij opeens een partij brak te worden
maar wel kut met 4 sterren dan altijd nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
He, we zijn toch niet allemaal wereldburgers. Altijd dat kut Italie
Nee, dan kun je idd beter my dying bride opzetten voor de echte zware depressie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat
Ik Ben Vandaag Zo Vrolijkvan Herman van Veen
minder van toepassing isvoor de Ajacieden dan he
ben bang dat dit de whisky isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij sommige mensen dringt de uitslag van de avond ervoor altijd pas later echt goed door...
Wel makkelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben bang dat dit de whisky is![]()
ik ga weer even werken met Axel spelen
kijken of hij wel een bal in het juiste doel kan trappen
Eerlijk is eerlijk, ik snap er zelf ook geen hol vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
mIijengod, .iNTRO FSIsiook ewrer bergonnen . woEHOE
Die kater kaodmt er wel. En DJATKJ aJX
De introweek van de uni is begonnen, woohoo!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik snap er zelf ook geen hol van
Ach ja kan gebeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |