Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
En? Dit kan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nog geen jaar getrouwd, dat duurt nog ruim een week.
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Absoluut, dat verzacht een beetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, maar het bier was daarnet wel lekker he Vommie.
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utregquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie zullen we dan nog maar een dag geestelijke nazorg doen?
Ik snap niet eens waar ie het over heeft joh dus daar lees ik gewoon overheenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Al vind ik die opmerking van DIGGER weer erg sneu.
zie je er zo eng uit vandaag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Feyenoordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
dat is geen trollen, dat is best humor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben niet van het trollen, maar deze was wel zo mooi (thanks to LudoSanders)
[afbeelding]
Hup PSV???????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Hup psv, is dat beter ?
* Bluezz rent weg .....
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Wat denk je ????????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
Ik rende toch gelijk wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef Eilanden het volgende:
Hup PSV???????Als Utregse zeg je gewoon 'Hup PSV?
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik rende toch gelijk weg
Héb ik het een keer over voetbal hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |