Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Kut TT.
Typisch eentje van een voetbalhater.
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ik zou scheiden. Maar goed dat ben ik.
En? Dit kan niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn nog geen jaar getrouwd, dat duurt nog ruim een week.
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Absoluut, dat verzacht een beetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, maar het bier was daarnet wel lekker he Vommie.
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utregquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie zullen we dan nog maar een dag geestelijke nazorg doen?
Ik snap niet eens waar ie het over heeft joh dus daar lees ik gewoon overheenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef SCH het volgende:
Al vind ik die opmerking van DIGGER weer erg sneu.
zie je er zo eng uit vandaag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Feyenoordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet wel een bordje neer hier, moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
dat is geen trollen, dat is best humor eigenlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben niet van het trollen, maar deze was wel zo mooi (thanks to LudoSanders)
[afbeelding]
Hup PSV???????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:11 schreef Bluezz het volgende:
Hup psv, is dat beter ?
* Bluezz rent weg .....
Iedereen is hier zo zenuwachtig aan de balie
Wat denk je ????????quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
moet eerst weten welk kluppie ze aanhangen hier in Utreg
Ik rende toch gelijk wegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef Eilanden het volgende:
Hup PSV???????Als Utregse zeg je gewoon 'Hup PSV?
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik rende toch gelijk weg
Héb ik het een keer over voetbal hier
Nou ik kan je vertellen, morgen is het toch écht vrijdag!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Eilanden het volgende:
Stadsverradereeeeeeeeh Stadverraderin! Stadsverraderes! Eeeeeeeeeh vrouwelijke stadsverrader!
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichenquote:
Bloesie is een vrouw die de ballen verstand heeft van voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bluzzie heeft verstand om voor de juiste ploeg te juichen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:10 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie is een vrouw met ballen en verstand
Hehequote:
ik heb nog ergens een mooie column van Paul Onkenhout daarover liggen, ik zal hem eens opzoeken en inscannen, prachtig hoe hij dat gedrag verwoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
Ja, hallo neem dan ook es op als ik belquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef Vom het volgende:
Potverdomme, 2x wakker gebeld worden op 1 ochtend![]()
Tsja.......ik maak mij er niet druk om. Het kan mij echt geen zak schelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Even scrollen door het Ajax topic...en maar blijven roepen hè dat ze de beste zijn! En de UEFA cup boycotten want 'daar horen ze niet thuis'. Op uitzonderingen na, blijft het een triest volk, kan er niks anders van maken.
tja, een hoop van die jochies denken dat we nog in 1972 of 1995 leven, realisme is daar ver te zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Ah, jij was dus nr 3 die ik weigerde op te nemenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hallo neem dan ook es op als ik bel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Sandje...
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
Troostprijs, net zoals het bekertoernooi ... altijd hetzelfde wordt er gezegd. Maar als ze het winnen dan is het wel een hoofdprijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Die UEFA Cup hoeft voor mij ook niet zo hoor. Ik zal wel weer gaan, maar toch...
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen. Dan is UEFA Cup te laag, voldoet niet. Die prachtzege op feyenoord is voor niets geweest. Kan het moeilijk uitleggen hoe ik er over denk eigenlijk. Feit is dat ik me ziek voel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'Kijk naar gisteravond. Tweede helft speel je drama. Twee weken terug was Kopenhagen ook al beter. Tja.
Maar toch eenhoor. Zuur, heel zuur.
Je 'hoort' er te spelen als je of kampioen wordt of de kwalificatie doorkomt. Ajax heeft geen van beide bewerkstelligt, dus hoor je er op dit ogenblik niet thuis. Simpel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen.
Jij hebt verstand van voetbalquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar toch...wat? Dat je giga baalt snap ik heel goed. Maar om sommigen dan nog steeds te zien typen dat je daar te goed voor bent 'want wij zijn Ajax'Kijk naar gisteravond. Tweede helft speel je drama. Twee weken terug was Kopenhagen ook al beter. Tja.
Maar toch eenhoor. Zuur, heel zuur.
Je hebt altijd je PA nog, die sinds gisteravond toch wel heel erg met je te doen heeft hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien denk ik er over een week anders over hoor, maar het is zo net niet. Ajax en psv 'horen' CL te spelen. Dan is UEFA Cup te laag, voldoet niet. Die prachtzege op feyenoord is voor niets geweest. Kan het moeilijk uitleggen hoe ik er over denk eigenlijk. Feit is dat ik me ziek voel.
Meid, je moet misschien eens naar de opiticien ofzo, want je lult een beetje uit je nek.quote:
Idd ja. Maar het zullen we de emoties zijn geweest, want hij is inmiddels weer een beetje bijgedraaid.quote:
Het is niet alleen Fok schatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meid, je moet misschien eens naar de opiticien ofzo, want je lult een beetje uit je nek.
Bv: Het Grote AFC AJAX topic #433: Straftraining? In het hele topic heb ik geen enkele keer gezien dat iemand schreef dat 'Ajax de beste is'. En over dat weigeren van de UEFA Cup heeft maar 1 iemand het gehad (Doopy). En dan begin jij hier te generaliseren over wat voor een triest volk we zijn.
Sneu.
Goeiesmorgens Jappie, hoe voel je je nou? Terugreis was zeker wel zuur?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi.
Er was nog genoeg bier over gelukkig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:01 schreef Kaap het volgende:
[..]
Goeiesmorgens Jappie, hoe voel je je nou? Terugreis was zeker wel zuur?
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is niet alleen Fok schatMaar hé, relax. Als je me een beetje gevolgd had gister kon je lezen dat ik het ook best kut vond.
Ik wist het!quote:Ow en dat eerste heb je wel gelijk in trouwens, ik moet nog steeds een keer heen voor m'n ogen. Thanx!
Ie! Dat sucks dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.
Ja, echt, anders durft Noca binnenkort niet meer bij mij in de auto te zitten (voor zover ie dat nu wel doetquote:Ik wist het!
Niks mis mee. Had dit Feijenoord overkomen had er toch ook gewoon gestaan Helemaal niks R'dam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef RayMania het volgende:
Is die titel nou nog niet veranderd.
Ai Ai Ai!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben verre van relaxed vandaag. Mega kuthumeur en net ook nog gigantisch een tentamen verneukt. Ik moest eigenlijk aan lasformules denken, maar ik dacht alleen maar aan een uitglijdende Vermaelen.
Geeft Bjoro een koffie met het laatste druppeltje azijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |